Seuraa 

Eli ikäero niin päin että nainen on vanhempi miestänsä.

Kommentit (13)

Sain poikani 16-vuotiaana. Hän alkoi seurusrelemaan 20-vuotiaana 32-vuotiaan naisen kanssa. Se oli minulle liikaa. Onneksi erosovat viisi vuotta seurusteltuaan. Poikani voi nyt saada vielä lapsia jonkun nuoremman kanssa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla

eikö äidille ole tärkeintä, että oma lapsi on onnellinen? Siis jos ajatellaan, että lapsi ei tee itselleen eikä toisille psyykkistä tai fyysistä pahaa, niin eikö se riitä? Minusta ainakin omien lasteni onni on tarpeeksi.

Eivätkä kaikki edes tahdo omia lapsia, eikä niiden saaminen ole ovi onneen. Saati, että lasten saaminen määrittäisi parisuhdetta muutenkaan, toiset ovat onnellisia kaksistaan.

Minulla on tyttöjä kaikki lapseni. Voin kuvitella tilanteen, ettei minulla olisi ainuttakaan lasta ja silti voisin olla onnellinen. Aivan sama minulle minkä ikäisen tai mitä sukupuolta on lasteni tulevat partnerit, kunhan ei mitään laitonta liity kuvioihin.

Se kuitenkin häiritsi. Minä olen rauhallinen ja perhekeskeinen ja tämä nainen, joka oli lähes ikäiseni tykkäsi juhlia nuorison seassa. Näytimme myös ihan samanikäisiltä eli tämä poikani nainen ei ollut edes erityisen nuorekas.

Minulla ja poikaystävälläni on 9,5 v ikäeroa ja ei tunnu missään. Ihanaa seksiasiat synkkaa tosi hyvin ja mies on ikäistään vanhemman oloinen, ulospäinkään ei näy mitään.

Minulle periaatteessa sama minkälaiset ikäerot on, lähinnä tulee mieleen se, että kohtaavatko hirveän eri-ikäisillä perheenperustamis/lastentekohaaveet toisensa, ja se, että esim. Saijonmaalle alkaa vanhuuden vaivat tulla varmasti 10-15v sisällä.

Mulle on ihan yks hailee kunhan ovat onnellisia. Toki täysi-ikäisyyden raja pitäis olla ylitettynä ennen kuin kovin paljon vanhempaaa kumppania suosittelen. Mulla ja miehelläni on 9 vuotta ikäeroa, eikä tunnu missään.

Vaikka sitä epäiltiin, mutta ovat pelkkiä ystäviä.

Vierailija:

Lainaus:

Minulle periaatteessa sama minkälaiset ikäerot on, lähinnä tulee mieleen se, että kohtaavatko hirveän eri-ikäisillä perheenperustamis/lastentekohaaveet toisensa, ja se, että esim. Saijonmaalle alkaa vanhuuden vaivat tulla varmasti 10-15v sisällä.

Mies voi teoriassa saada lapsen vielä 90-vuotiaanakin, mutta nainen ei paljon yli 40v. Eli ainoa hyväksytty suhde on esim. 90 v. mies ja 30 v. nainen tai 70 v. mies ja 20v. nainen?

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat