Vierailija

Mun anoppi on kaikkea muuta kuin ihanneanoppi... ja tuskin olen ainoa. Ihanneanoppi olisi..

- huumorintajuinen, rento

- antaisi jokaisen elää omalla tavallaan, huolehtisi enemmän omista kuin toisten asioista

- olisi sellainen reilu ja tasa-arvoinen lapsiansa, miniöitänsä ja lastenlapsiaan kohtaan

- Sanoisi suoraan jos joku asia harmittaa eikä visertäisi toisille miniöille

- Hänen seurassaan voisi olla oma itsensä

- Hän kunnioittaisi miniän perhettä ja sukua

Kommentit (4)

Anoppi on luonteeltaan sellainen jokapaikan höylä. Tarjoaa aina apuansa siivoamiseen, lastenhoitoon, pihanhoitoon ja kaikkeen mahdolliseen. Muun avun olen " evännyt" , mutta lapsien kanssa olen antanut touhuta kun yhdessä viihtyvät. Muuta apua en ole huolinut siksi, kun perästä kuuluu. Eli valittaa sitten kaikille, jotka viitsivät kuunnella, kuinka hänen täytyy aina lapsiensa kotona raataa ja tehdä kaikki.

Toista lasta lähdin synnyttämään ja mies, isyyslomalainen, jäi esikoisen kanssa kotiin. Ajattelin, että nyt mies viimein näkee, mitä siellä kotona lapsen kanssa tehdään päivät pitkät. Ja vielä mitä! Eiköhän ollut anoppi tukkinut meille, hoitanut lapsen aamusta iltaan, siivonnut, pessyt pyykit ja laittanut ruoat. Mies oli sitten touhunnut omia juttujaan ja välillä vähän leikkinyt lapsen kanssa.

Ja eiköhän anoppi ole nyt sitten mainostanut oikein olan takaa, kuinka oli meidän huushollia pitänyt pystössä, oikein silittänyt minua varten pyykitkin ja vielä pyyhkinyt lattiatkin. Miestä oli noin passannut ja odottaa nyt minulta kiitoksia...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat