Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Seuraa 

Onkos muilla n. 1-v pitkiä ja kevyitä? Meillä poika aina ollut hoikka, mutta nyt tuntuu pituutta tulevan painoa reiluummin....Miten teillä on myöhemmin kasvu mennyt, onko hoikistunut entisestään iän myötä? Meillä mitat jo reilu 80cm, mutta paino n. 9,5kg! Neuvolassa ollaan kyllä tyytyväisiä, pienestä kun lähdettiin (ikää siis nyt 1v2kk). Me vanhemmat olemme 176cm ja isukki 193cm (ja n. 80kg)! Tuntuu vain, että lähes aina tuon mittaiset taaperot painavat jo ainakin 12-13kg!

Kommentit (4)

Poika oli 1v neuvolassa 80 cm ja 9,7 kg ja nyt kun on 1v 3kk poika oli 84 cm ja 10.3 kg. Neuvolantäti oli oikein tyytyväinen pojan kasvuun : ) Itse vaan olen ollut huolestunut, siki menimme ylimääräiselle neuvolakäynnillekin. Kaikki kuitenkin hyvin ja meillä on erittäin energinen ja iloinen poika : )

Kalamam ja Henri 1v 3 kk

Nyt on pikkuista vajaa kolmivuotias, noin 95-96 senttiä pitkä ja painaa 13-14 kiloa. (Kotimittaukset on vähän sinne päin)

Minun silmääni poika ei ole erityisen hoikka, mutta pakkohan tuon on olla tavallista hoikempi vyötäröltä ja lantiosta, koskapa housuja ei tahdo löytyä. Ostin nyt 86-kokoisia vajaalahkeisia kesähousuja hänelle shortseiksi henkkamaukasta.

Muiden vaatteiden mitoituksissa ei ole ongelmia muuten kuin että mitään college-pukuja ei voi ostaa, paidan on oltava numeroa isompi kuin housujen.

Neuvolassa ei painon ja pituuden suhteesta ole ainakaan kielteistä sanottu koko aikana.

Ihmiset ovat erimallisia lapsesta asti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Meillä poika nyt 3v. ja pituutta 96cm painoa 13,4kg, hoikka ja jäntevä poika, kova syömään mutta ikiliikkuja=kuluttaa kaiken syömänsä. Veljenpoika oli vuoden ikäisenä yli 80cm mutta painoi myös noin 9,5 kg joten aika normaalia minusta = )

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat