Vierailija

Sivut

Kommentit (33)

Kyllä kierukkaraskauksia silloin tällöin on. Aina ei kierukkaa löydy joten kierukka on voinut tulla ulos jo ennen raskautta tai sitten on istukassa kiinni tai kaavitaan kohdusta synnytyksen jälkeen. Koskaan ei ole ollut millään tavalla sikiössä kiinni.

klö

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Minulla on nyt n. 3 tunnin ajan supistellut 5 minuutin välein. Lähinnä vatsaa kiristänyt ja olleet epämukavia. Nyt tullut muutama sellainen joka tuntuu jo vähän enemmänkin.

Mutta ei näitä kovin kivuliaiksi voisi vielä sanoa ja hyvin pystyn kyllä olemaan. Lähinnä tuntuu että nyt supistaa Joten pitäisikö rauhassa vain odotella että muuttuvat kipeiksi kunnolla.

Rv 38+1 torstaina kohdunkaula oli 2cm ja suu sormelle auki 3 viikkoa sitten täysin kiinni )

Toinen tulossa. Esikoinen syntyi sektiolla ilman ensimmäistäkään supistusta

Ilmeisesti raskaustesti on ollut positiivinen?

Ultraäänellä syke nähtävissä n raskausviikoilla 6-7 ja vatsan päältä kuunneltuna n rv:lla 8-10 l heinäkuun loppupuolella.

klö

turvotusta jaloissa ja käsissä...sormenpäitä nipistelee ja jaloista " vallan luut hukassa" aina välillä.

Verenpaineet kiikun kaakun...ollut hieman kohollakin välillä.

Painoa tuli viikossa 1.5kg.....

juu oli positiivinen:) veriarvo pp13 oli 164 ja nyt olisi ultra varattu 4.7, mutta silloin olen jo kesälomalla ja mietinkin että kuuluisiko äänet jo ens viikon lopulla?

Riippuu vaavin koosta, veden määrästä, lantion muodosta., äidin koosta jne. Teoriassa voi kääntyä vielä aivan loppumetreilläkin.

klö

jos synnytyksessä on isän sijasta mukana tukihenkilö?

Olin juuri ystäväni tukihenkilönä, oli mahtava kokemus:D Kätilö kysyi haluanko leikata napanuoran, tokihan sen sitten tein. Tuntui mukavalta, perinteisestihän se on isän homma mutta tukihenkilökin kelpuutettiin:)

Jos ei matka synnytyssairaalaan ole pitkä, voit odotella vielä niin, että tulet kipeämmäksi. Jos on matkaa, voit suunnitella lähteväsi tunnin kuluessa.

klö

Loppuraskaudessa normaalia. Jos vielä viikkoja useampia jäljellä, syytä seurata tarkemmin. Jos muita oireita, päänsärkyä, näköhäiriöitä ym, otahan huomenna neuvolaan yhteys.

klö

Mulla laskettu aika ylihuomenna ja olen tuolla pihalla pomppinut mm. frisbeetä heittelemässä (eikä mitään ihan leppoisaa viskelyä vaan juossut myös ja pomppinut). Ei tuntunut pahalta mutta myöhemmin tuli mieleen, pitäisikö jotenkin varoa?

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat