Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Kaikki valittaa että anoppi teki taas sitä ja tätä. Kuulkaas likat, me anopit vihataan teitä miniöitä ihan yhtä paljon!

Kommentit (5)

Mulla ei, lue toi ketju anopilla kylässä käymisestä.

tv. se joka jonka anoppipuoli syytti mua meidän keskenmenoista.

Arvaa itkinkö sen ilkeyttä, muutenkin oli maailma romahtanut ja siihen vielä päälle anopin KOKO suvullekin esittämät älyttömät syytökseet. Mut seän on aina oikeassa ja tietää kaiken. Lääkärit ei saaneet selville keskenmenojen syytä, mutta toki anoppi sen heti tiesi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

KYLLÄ NE MINIÄT USEIN ON SELLAISIA, ETTÄ NIILLE EI MIKÄÄN KELPAA! Minun poika on minun poika aina, ja hänen asiansa kyllä kuuluvat minulle!

et anopithan ON ihan perseestä! Ne vissiin kiukuttelee iän kaiken siitä kun naiset vie niiden omat kultamussukkapojat äidin sylistä pahoille teille.. Jessus niitä ämmiä! (Siis anoppeja.) Onneks oon älynny ite katkaista alkuunsa suhteen miehen äitiin. On NIIIIN paljon helpompaa.

Siis anoppien vihaus kampanja vai anoppien vihauskampanja? Vai ehkä anoppienvihauskampanja? ETKÖ TODELLAKAAN AP HUOMAA NÄIDEN MERKITYKSISSÄ MITÄÄN EROA?? Miksi suomalaiset eivät osaa puhua, saati kirjoittaa suomea?

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat