Vierailija

siis sängyssä. Nautin kyllä seksistä ja mies on taitava - saan orgasmejakin. mutta.... en jotenkaan osaa osallistua touhuun kovin aktiivisesti... onko kellään muulla samaa ongelmaa? Mä kyllä haluaisin osallistua, mutta en tiedä onko mulla liikaa estoja vai mistä johtuu kun esim. suihinotto tms. ei tunnut oikein kivalta. Säälittää mies ja oon yrittänyt asialle tehdäkin jotain mut vähän takkuista se on. Olisko kellään vinkkejä??

Kommentit (5)

sekä lisää varusteita makuukammariin sekä avointa keskustelua aiheesta partnerin kanssa. Suihinotosta saa mukavaa lisäämällä heppiin vaikka kuohukermaa tms. jos ei muuten maistu. Ota joskus ohjat, sido mies!

kykenee ihan mihin vaan. Mies on aina ihan taivaissa kun vaimo on huppelissa, tietää, että erikoisempaa seksiä on tarjolla..

Normaalisti itsenikin on aika vaikeaa taipua ottamaan suihin, se vaan ei luonnistu.. kännissä - no big deal.. Voisihan sitä sitten alkaa harjoittelemaan pikkuhiljaa ilman estonpoistajaa, että josko ajan mittaan onnistuisikin.

Eikä se suihinotto ole mikään pakko. Miehet vaan tykkää siitä.. =0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

noh vaikka kutitetaan höyhenellä, laitetaan tappi aunukseen, ratsastetaan laukeamiseen asti, laitetaan nänneihin nipistimet, otetaan suihin, piiskataan, vedetään käteen, pakotetaan kattomaan kun ite masturboit... Mieshän on sidottuna, sinä määräät...

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat