Vierailija

Hehhheh... tulipahan vain mieleen, kun olen tällaisen asian huomannut, että hyvin useasti pullukoiden naisten miehenä/poikaystävänä on tosi hyvännäköisiä miehiä!!!

Sivut

Kommentit (62)

Uskon että suurinosa tässä maailmassa on samaa mieltä sinun kanssasi, mutta hyvin HYVIN moni on myös erimieltä. :)

Et sinä eikä kukaan muukaan voi sanoa millainen maku kelläkin on. Jonkun mielestä pieni pyöreys on siinä 60kilon korvilla, minusta pientä pyöretyttä on jos painaa 80kiloa.

Jokaisen oma asia, oma perse mitä kantaa. Ja ihan jokaisen oma asia millaisesta perseestä tykkää. Tajusitko?

Voisin tähän väliin sanoa että jos kaikki läskien kanssa olevat miehet ja muutama nainenkin on jotenkin sairaita tai niitä " läskifetissejä" niin itse olen sitten törmännyt yhdessä kaupungissa n. 300sellaiseen. ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

voivat tykätä hoikasta vartalotyypistä tai sitten VÄHÄN muodokkaammasta. Mutta, en ymmärrä sitä, että ihannoidaan lihavaa vartaloa. Lihavuus on sairaus ja mun mielestä on sairasta, että sitä ihannoidaan ja tykätään sairaasta ihmisestä. Ja sama pätee langanlaihojen ihannointiin. Miksi sairaita ihmisiä ihannoidaan? Säälistäkö? En tarkoita, että heitä pitäisi vihata, vaan kannustaa terveellisempään elämään. Sori, jos suututin jonkun.

Monesti kyllä huomannut mustaihoisen kainalossa pullukan. Mutta ne taitaa ihan oikeesti tykätä pulleista. Onhan se niille jonkinlainen vaurauden merkki afrikassa.

heidän miehensä on hyvännäköinen, vaikkei muiden mielestä olekkaan. Yleensä olen pullukalla nähnyt vain pullukan miehen tai sitten ulkomaalaisen. Vai onko niin ettei ne miehet kehtaa liikkua teidän kanssa...

olen kyllä huomannut että pullukalla naisella on laiha ja pitkä mies (ei aina niin komee). Samoin mustaihoisilla miehillä on usein pyöreähkö nainen.

Kaikkein huvittavin on mielestäni kuitenkin se että näillä kehonrakentaja-miehillä (siis tosi isoilla) on yleensä aina erittäin pieni (lyhyt ja siro) nainen.

Käy salilla ja on entinen ammattiurheilija. Mulla oli jo tavatessa nämä 20 kiloa ylimääräistä, ja on suoraa päätä ilmoittanut, että ihailee pyllyä ja isoja rintoja. Enpä usko että heti vaihtaa hoikkaan ja " kauniiseen" . Ainakin pisti töpinäksi ja talutti vuodessa vihille.

Joillekin naisille se sitten on niin merkillisen vaikea uskoa, että jotkut miehet voi tykätä pullukoista naisista. Ehkä ne onnettomat peiliintuijottajat on lukeneet liikaa Vogueta ja SinäMinää aikoinaan...

Omassa ulkonäössänikään ei sinänsä ole vikaa, ihan kaunis olen. Harmittaa vaan itteä tämä lihominen. Mies kyllä kehuu edelleen :)

Kunhan vauva syntyy, niin sitten taas itteä niskasta kiinni....

Sori mut mieheni on ihan normaali, terve mies. Tiesin että joku keksii tollaisen kun ei muuta keksi.

Miehelläni on ollut elämässään niin hoikkia, pulleita kuin läskejäkin naisia. Hän ei rakastu ulkonäköön vaan siihen mitä ihminen on sisältä. Pitää kyllä minua hyvinkin kauniita, rakastaa kasvojani ja tulee hulluksi tisseistäni. :)

Onko se oikeesti noin kova pala hoikille että läski saa komean miehen? Millaisten paskojen kanssa te olette sitten? On suhde todella väärällä pohjalla jos hoikkuus on kaiken a ja o.

olen myös pullea ja mulla on hauskannäköinen, urheilullinen " normaalipainoinen" mies (ei kukkakeppi). olin kokoaa 36 kun tavattiin, nyt on raskauden jäljiltä 10kg ylimääräistä jäljellä. olen laikkarilla oman itseni vuoksi, vaikka miehelle kuulemma kelpaisin näinkin.

munkin mielestä pieni pyöreys on kaunista naisella:) mut jos paino tosiaan ylittää sadan kilon nainen on kaukana kauniista ja eiköhän siinä tapauksessa ole syytä laihduttaa jo oman terveyden takia!

Alussa se oli tosi outoa.. Nuorena minulla olikin huono itsetunto. Nyt se on paljon parempi kuin monella hoikalla ja kauniilla ystävälläni. Ovat sen sanoneetkin että kadehtivat sitä säteilyä mikä minusta lähtee. Pidän itsestäni ja siitä millainen olen. Se on tie onneen. :)

Johtuiskohan siitä että minulla on eri maku kuin sinulla? Ja kaikki näkee ihmisen erillailla?

Enpä noin yleensäkkään tuolla katukuvassa kovin ihmisiä tuijottele, varsinkaan hoikkien tai läskien miehiä. Riittää kun katselen omaa urostani. :)

Vierailija:

Lainaus:

Vierailija:

Lainaus:

Mä en kyllä tunne yhtään miestä, jonka mielestä läski/ihra olisi kaunista. Ja kummasti vaan näiden pulleiden naisten miestenkin katseet kääntyy kauniisti hoikkien (en tarkoita laiheliineja:)) naisten perään..

Se valittaa aina että työkaverit vahtaa sellaisia pieniperseisiä naisia, joita hän ei voi sietää lainkaan, vaan naisessa pitää olla kiinniotettavaa. Itsekin tykkään, kun mies on isokokoinen =)

Miksi se on tyytymätön siihen minkä muotoisia naisia sen työkavereilla on? Omituinen!

Miksi olette noin katkeria jos jollain läskillä on komea mies? Tekö vain olette maailman napa ja muut jää jälkeen?

Avatkaa silmänne, ei hoikka vartala ole yhtäkuin kauneus. Ja niinkun joku sanoi että kauneus on katsojan silmissä.. Eli miksi siis luulette että kaikki maailman komeat miehet kuolaavat juuri sen hoikan naisen perään?

Mikä siinä on niin vaikeaa että meillä lihavillakin voi pyyhkiä hyvin ja on elämää ja miehiä jotka rakastaa?

Onko teillä todella niin huono itsetunto itsenne ja kroppanne suhteen että luulette että hoikkuus on se avain onneen? On pikkasen huonolla pohjalla teidän suhteet jos menee hyvin vain silloin kun on hoikka.

Ja joku sanoi että lihavat pönkittää itsetuntoa täällä kehumalla komeita miehiään va miten joku kirjoitte... Just, lihavahan ei saa tehdä mitään. EIhän? Se on heti väärin jos läskillä menee hyvin tai saati sitten jos hänellä on komea suomalainen mies. Miehen pitää olla silloin ehdottomasti jotenkin sairas tai jotain.

MENKÄÄ ITSEENNE ja oppikaa hyväksymään itsenne. :)

Se valittaa aina että työkaverit vahtaa sellaisia pieniperseisiä naisia, joita hän ei voi sietää lainkaan, vaan naisessa pitää olla kiinniotettavaa. Itsekin tykkään, kun mies on isokokoinen =)

[/quote]

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat