Seuraa 

[color=maroon]Mietin tässä, että mulla kyllä oireilee siitepölyistäkin silmät. . mutta mutta miten piilareiden käyttäjät onko silmänne kuivuneet enempi raskaana ollessa?

Onko ketään kielletty käyttämästä piilareita raskausaikana eli kokemuksia kaipailisin, kiitos :)

Zatu

joka ei haluais viettää kesää ilman piilareita

Kommentit (6)

[color=purple]Olen pitänyt silloin tällöin piilareita, mutta välillä ne kaihertaa ikävästi. Luulen tosin syynä enempi olevan siitepölyjen.

Mutta toivotaan parasta ;)

Mulla oli ennen raskautta ongelmia piilareiden käytössä, silmät kuivui liikaa ja pystyin pitämään linssejä vaan muutaman tunnin kerrallaan. Nyt odotusaikana tilanne on ollut ihan toinen: voin pitää piilareita ihan hyvin vaikka koko päivän eikä ole ongelmia.

Yksilöllistähän tämä tietysti kaikilla on, tuumasi lääkäri mullekin... Mutta toivotaan että sulla toimisi piilarit yhtä hyvin mahaa kasvatellessa :-)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Silmät kuivuivat esikoisen odotusaikana niin paljon, ettei piilareiden käytöstä tullut enää mitään. Kostutustippojen kanssa yritin sinnitellä, kunnes luovutin. Pitkä imetys ja nyt tämä toinen raskaus, enkä välissä edes yrittänyt totutella linsseihin uudelleen. Nyt haaveilen laserleikkauksesta... :)

[color=maroon]Ite asiassa tänään oli uusinta ultra ja tosissaan oli asukas kasvanu ja itkuhan siinä tuli ku syke kuulu :`)

Jännitin niin hirveesti, että jos taas oli huono onni, mutta nyt tuli roppakaupalla onnen säteitä.

Zatu ja Säde 11

ainakin silmät olleet ihan normaalit,ei oo mitään häikkää tullu.Kävin optikollakin tässä huhtikuussa ja sano että jos rupee tuntumaan ilkeelle niin sit jättää ne pois.Joskus hormoonit kuulema saattaa aiheuttaa sen ettei voi pitää niitä,mut ite sen kyl sit huomaa.

-Pepsi ja Pimpula rv29+0

Mullakin piilarit käytössä melkein päivittäin ja mitään ongelmia ei muuten ole olut kuin vaan liiasta linssien käytöstä ;)

Hiljaista meidän ttt-pinossa, minne lie kadonnut kokonaan =) Joko olet päässyt ultraan kurkkaamaan pientä?

Nyt iltapalan laittoon.

Terkuin,

Camelot 23+4 Nopsaan viikot vierähtää...=O

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat