Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Meillä tyttö on kauniimpi kuin mitä itse olin hänen iässään.

Kommentit (11)

Vierailija:

Lainaus:

Siis todellakin (luojan kiitos) lapset ovat huomattavasti kauniimpia kuin minä pienenä. Johtunee isän upeista geeneistä :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

aloin lihoa liikaa.

Omat lapset ovat kyllä poikia, ja onneksi nätimpiä kuin isänsä oli lapsena. Toisaalta Mies on kyllä nykyisin varsin komea, joten liekö silläkään olisi mitään väliä, vaikka olisivat rumia nyt : )

PS. Yhdellä ystävälläni on rehellisesti sanottuna aika tosi rumat lapset ihan pieninä, mutta kun vertaa niiden lasten ja vanhempiensa lapsuuskuvia, niin ihan ovat vanhempiensa näköisiä. JA molemmat vanhemmat on tosi nättejä nykyään.

tuottamaan jotain vielä kauniimpaa kuin meidän sukumme edustajat ovat nyt. Ja minusta miehen sisarusten lapset ovat kauniimpia kuin mies ja hänen sisaruksensa olivat.

mun 3,5-vuotiasta hurmuri-poikaani kehuvat kaikki nukenkasvoiseksi yms. Itse olin lapsena aika möllin näköinen, mutta mua pidettiin " hellyyttävänä" lautasen kokoisten silmieni takia... Siis pojallani on nätit, sirot piirteet (vauvana kaikki luulivat häntä tytöksi...) eli on aivan eri sarjaa kuin minä olin lapsena.

Enkä nyt aikuisenakaan ole mikään kaunokainen ja avoukkonikin on kaukana komeasta...

Oma tyttöni pienenä enkelin näköinen, nykyäänkin nätti tyttö. Poika myös sieväkasvoinen. Onneksi saaneet mieheltä geenit kivaan ulkonäköön...;)

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat