Vierailija

Kommentit (73)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

- on kokemusta muistakin, mutta ei ne kertapanot vain minulla ole oikein erityisen mahtavia olleet ja muut pidemmät suhteet eivät koskaan kehittyneet tarpeeksi seksipuolella tai olleet alun perinkään tyyydyttäviä..

Ulkkaripanoistani en myöskään erityisesti kehuisi ketään.. pelkkä vehje ja lantion ketkutus ei oikein riitä

parasta seksiä ulkomaalaista syntyperää olevan miehen kanssa. Mikähän siihen vaikuttaa? Onko todella " ulkkari" mies _niin_ hyvä rakastaja, onko _kohdalle sattunut_ ulkkari mies keskivertoa parempi vai onko tilanne naisen mielestä erityisen latautunut juuri siksi, että mies on eksoottisempi ja tilanne siten kiihottavampi...?

kiinalaista syntyperää olevan suomalaisen kanssa kylläkin, ja täytyy sanoa että mitä sillä ihonvärillä on väliä siinäkin hommassa? smanlainen vehje siellä roikkuu joka miehellä kansallisuudesta ja ihonväristä riippumatta.

parasta ja pisimpään kestänyttä ja orgasmirikkainta seksiä olen juurikin saanut tuolta kiinalaiselta,(kesti jopa 1 ja puol tuntii jos haluttiin) suomalaiset kumppanini eivät ole kukaan kestäneet edes 10 min. mutta en tarkoita että suomalaiset ovat huonompia, mulle sattunut vain surkeita seksikumppaneita suomalaisissa.

ulkomaalaiset voi olla huonoja tai hyviä. suositan kama sutran alkulähteiden miekkosia, lähi-itä on hyi olkoon. mutta suomalaiset kaikista parhaita, kunhan eivät ole liian kännissä tai tötsyissä.

johtunut siittä että se olis " jännää" . 5 vuotta yhdessä ja koko sen ajan (ja itse asiassa vielä pari kertaa eronkin jälkeen... ) oli seksi aina yhtä hyvää ja ihanaa. joka kerta vähintään 4 orgasmia mulle, vaikka en saa yleensä helposti.

oli vain taitava mies! =)

ja sille ketä ärsyttää ulkomaalaiset suomessa, kerro mulle miksi? miksi suomalainen on oikeutetumpi elämään kuin jonkun muun maan kansalainen? ja ilmeisesti sua ei esim englantilaiset stressaa vaan vain tumman ihonväri omaavat. olen aina halunnu tietää miksi he eivät joidenkin mielestä ole yhtä hyviä ja arvokkaita ihmisiä.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat