Seuraa 

Olen tässä mietiskellyt että mihin sitä uskaltaa lintsillä mennä kun on rv 15+6..? Vai pitääkö sitä tyytyä possujunaan ja maailmanpyörään...

Mielipiteitä/tietoa..?

Kommentit (9)

Ja kun etukäteen tutustuin heidän laitetarjontaansa (ihan sen takia, että mihin esikoinen pääsee pituutensa puolesta), niin huomasin, että joidenkin laitteiden kohdalla oli kolmio-merkintä, joka tarkoitti, että " ei suositella raskaana oleville eikä henkilöille, joilla on selkä- tai sydän sairaus tai korkeaverenpaine" . En tiedä tarkemmin, mitä vaikutuksia niillä voi olla, mutta en lähtisi kokeilemaan. Toisaalta minä nyt en ole koskaan oikein viihtynyt niissä vemputtimissa, joten ei tehnyt tiukkaa tuo kielto.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Juu, minäkin odotin kovasti että pääsen kieputimiin mutta kas, särkkiksessä oli joissain laitteissa oikein varoituksia että voi aiheuttaa ennen aikaisensynnytyksen ja sitten joku reipas nuori mies vielä sanoi kun olin johonki laitteseen menos niin " aikooko muija ihan oikeesti tulla tähen, dont think so" .. oli vastaus. Kävin siis tyyliin junissa, lemmenlaivassa jne ja vedin ahkerasti jätskiä :)

ainakin meni särkkiksessä jokunen vuos sitten ihan kunnolla laitteisiin,

sillä oli sillon rv24 jos nyt oikein muistan..

Mutta sen jälkeen kun se oli niissä kieputtimissa ollu ni oksenteli loppupäivän..että tällainen on omassa tiedossani :D

varmaan kannattaa mennä ihan omien tuntemusten mukaan niihin laitteisiin mutta muistaa myös se että sit kun siihen on istunu ni pois ei enää pääse! Hauskaa lintsipäivää!

kyllä sitä voi keskenmenon itselleen aiheuttaa laitteisiin menemällä. eivät ne varoitukset turhaan siellä ole. vähän g-voimia ja irtoava istukka...

kyllähän sitä seuraavan kesänä pääsee kieppumaan.

Sillon kun ekan kerran tulin raskaaksi, joka tosin meni kesken mutta silloin neuvolatäti sanoi, ettei ole hyvä mennä kieputtimiin kun kysyin kun oltiin juuri menossa lintsille kun soitin ekan kerran neuvolaan... mutta en tiedä sitten. Itse jättäisin väliin.

Tiiukka rv31

Itse kävin Suomen tivolissa laitteessa, josta ei erikseen varoitettu raskaana oleville (toisin kuin eräissä muissa laitteissa ko tivolin nettisivuilla).

Jo ensimmäiset pyörähdykset oli ihan hirveitä sen paineen ja " turvatangon" puristuksen ansiosta, että olin ihan varma että nyt kyl menee kesken. Tuntupa pari minsaa ikuisuudelta ääneen itkiessäni ja käsillä pitäessäni itseä mahd irti tuosta mahaa puristavasta ja hakkaavasta tangosta...

Onneksi pääsin tästä pelkällä säikähdyksellä ja parilla oksennuksella maailmanpyörässä, johon suunnistin ton ekan kieputtimen jälkeen rauhoittumaan ja lippuja kuluttamaan. Ja olipa muuten ainoat oksennukset koko raskausajaltani (15+6).. Että possujunaan siis..=)

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat