Vierailija

Tulin tänne palstalle oikein vartavasten katsomaan, josko olisi ollut.

t. no life

Kommentit (12)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Olin jo alkuviikosta ihan loppu ja torstaina vielä kipeänä. Perjantaiksi paranin ja mieheni veli tuli kylään lastensa kanssa, mikä tietenkin on mukava asia, mutta koska olin sekä henkisesti että fyysisesti aivan loppu niin hermothan mulla meni, kun en vielä puoliltaöinkään ollut ehtinyt istua kuin hetken paikoillani passaukselta. Siitä sitten kiukuttelin miehelleni kun vieraat eivät olleet kuuntelemassa.

Ketutus jatkui seuraavana päivänä ja kärjistyi sen jälkeen vieraat lähtivät. (Oli lähtöön asti ihan mukavaa, sain sen vierailta peitettyä.) Meillä on täällä monta remonttiprojektia sekä sisällä että pihalla yhtä aikaa kesken ja se kiristää hermoja. No, kun vieraat lähtivät ja mies alkoi tekemään pihahommia niin loukkaannuin verisesti kun apu ei kelvannut. Lopullinen hermojen räjähdys tapahtui kun mies oli jättänyt lapion parkkipaikalla olevaan hiekkakasaan ja se oli sillä aikaa kadonnut kun mieheni toi hiekkakuormaa pihallemme. Etsimme lapiota sitten puoli tuntia ja lopulta se löytyi naapurin pihalta - oli kännipäissään kai luullut omakseen. Kaiken tämän aikana torailimme ja pidimme välillä mykkäkoulua.

Todellinen piste iin päälle oli se että illalla kolme lasta kiukutteli yhtä aikaa, mies vain istuu siinä ja katselee sitä kiukkuamista kuulosuojaimet korvillaan eikä tee mitään rauhoittaakseen lapsia. Mulla meni siitä niin hermot että lähdin ulos kävelylle ja kun tulin takaisin lapset nukkuivat nätisti, itse menin suoraan nukkumaan sanomatta sanaakaan miehelle. Tosin nukuttua sain vasta joskus viiden aikaan. Mykkäkoulua kesti tuohon illansuuhun asti, mutta sitten oli pakko alkaa puhua noiden pihatöiden takia.

Mies on vielä nytkin pihalla, kun on pakko saada yksi juttu valmiiksi ennen kuin voi lopettaa.

Mulla on ollut tosi kova stressi päällä näistä kaikista töistä ja se aina kärjistyy välillä. Mulla lisäsi vielä ketutusta se kun miehen veli hehkutti aivan onnessaan sitä kun on jäämässä lomalle ja voi tehdä mitä tahansa, lepäillä ja käydä baareissa jne. (On eronnut ja etävanhempi.) Jos olisin saanut suunvuoron olisin sanonut että sehän hyvä, itse ehdin levätä vasta haudassa.

Näin kirjoitettuna tuntuu ihan typerältä tällainen torailu ja kiukuttelu. :/

Lepokotipaikkaa odotellessa...

ja metsän läpi raikui haulikon äänet viisi kertaa.. kukahan ja ketähän kukakin ampui.. On tainnu juhannusviinat mennä haipakkaa päähän.. Ooteltiin vaan piipaa-autojen ääniä siinä ilta yhdeltätoista..

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat