Seuraa 

Minä aloitan huomenna, kevennän ruokavaliota (mm. paljon vihanneksia ja kanaa/kalkkunaa.. juomaksi vesi, herkuttelu minimiin) lisäksi urheilen vähintään tunnin ja väh. 6 päivänä viikossa. Urheilun oon jo aloittanutki viikko sitten mm. kuntopyöräillen ja jumpaten.

Aion vetää tätä kuuria kaksi kuukautta, mua motivoi ulkomaanreissu, jonne ollaan lähdössä elokuussa.

Haluaisin mukaan muitakin, jotta voitas tsempata toinen toisiamme, yksin on tylsää laihduttaa. Ja nyt on siis lukemat 171cm/64.5kg. Ja tavoitteena päästä 60kg:aan, mutta tippuis ees kolme kiloa nii oisin tyytyväinen.

Kommentit (20)

Mehän voitas olla vaikka Kesän keventäjät tai Kesäkuurilaiset, kun meillä kaikilla on tarkotus pudottaa vaan muutama kilo, ja mielellään kesän aikana. Mitäs mieltä ootte?

Mä otin varaslähdön vaa' alle ja olin tänään 800g kevyempi kuin maanantai-aamuna. Mukavaa kun tuloksia näkyy, vaikka jatkossahan paino putoo hitaasti, jos ollenkaa...?

Tänään aattelin käydä ennen töihin menoa rullaluistelulenkin. Illalla sitten jumppa vielä.

Sit ois kaks työntäyteistä päivää (klo 9-20.00) joten voipi olla että niinä päivinä en urheile ollenkaa.

Hyvää keskiviikkoa ja tsemppiä projektiin!!!

olen muuten elimistönpuhdistuskuurilla. Ostin colontonicia jota lipitän jo kuudetta paivää. Vielä en ole tuntenut huomattavia muutoksia, edelleen vähän välillä turvottaa jne.. mutta vielähän sitä on kaksi viikkoa jäljellä. Huomenna kun hyppään puntarille, niin voi olla että paino on kuitenkin tippunut, nesteitä tietenkin.. On vain yritettävä jatkaa yhtä kevyellä ruokavaliolla myös kuurin jälkeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

mun laihdutusoperaatiosta.

Kävin aamulla puntarilla että tiedän viralliset lähtölukemat.

Elikkä pituus 171cm, paino 64.5kg. Ja juhannuksena kertyi varmaan yks kilo, joten se on ehkä helppokin pudottaa... Aamukahvit ajattelin keittää ja sitten vetasen jumpat. Puoli tuntia kuntopyörällä ja puolesta tunnista tuntiin Callaneticsen ohjein.

Eikö löydy muita aloittajia??? Mukaan ehtii vaikkei just tänään aloittaskaan.

Maanantai on ihan hyvä päivä hypätä vaa' alle. Mikä meidän ryhmän nimi on? 26.6 aloittajat? Sammikko voisi päättää tuon nimen kun perusti tämän ryhmänkin. KIITOS!

aloitin pisteiden lasku viime viikolla, mutta sitten taisinkin alskea väärin ja paino ei pudonnut, joten aloitan sitten eilisestä laskennan.

aamupainoa oli 71kg ja tavoite 65kg.

Voimia kaikille urakkaan!

Itselläni on ollut se loman matkusteluviikko ja samalla pudotuksen kannalta haastavin. Sentään paino on pysynyt samassa, mutta toivottua pudotusta ei ole tapahtunut. No päätin taas ottaa itseäni niskasta kiinni ja käydä ostamassa sellaisen elimistönpuhdistusjuomakuurin. Nyt kun olisi muutenkin tärkeää pitää huolta juomisesta niin ois ehkä hyvä juttu. Tuollaisella olen joskus aiemminkin saanut pari kiloa pois. Katellaan sitten kuinka käy....

Tsemppiä teille!!

Tarkoituksenani pudottaa painoa 5 kg. Tänään kävin pitkästä aikaa puntarilla ja lukemat 60,1kg. Viime vuonna toisen lapsen syntymän jälkeen laihdutin jo lähemmäs kymmenen kiloa, mutta nyt kevään aikana on jo muutama kilo hiipinyt takaisin. Motivaatio ei riittänyt enää kun paino jäi paikoilleen.. Nyt siis viimeiset 5 kiloa pois!!

mutta enköhän teidät täältä löydä joka tapauksessa.

Reipasta Sammikko, taputuksia! Mä sain eilen tehtyä sauvalenkin vielä yksin illalla, kun harmitti niin se jumpan peruuntuminen ja tulipas hyvä mieli.Tänään ehkä ois pyörälenkki vuorossa,kun pitäis urheilla ton lapsosen kanssa.

Ruokailu on kyllä livennyt kevyestä linjasta.oltiin päivällä ravintolassa syömässä ja otin pastaa. No sentään tomaattikastikeella,joten tuskin mitään peruuttamatonta on päässyt tapahtumaan, heh heh!

Tsemppiä ja tosiaan ne muutamat kilothan meiltä LÄHTEE tässä kesän aikana!!!

Mukavaa saada muitaki laihduttajia porukkaan, ettei ihan yksin tarvi itteään tsempata.

Tänään en oo urheillu viel olleskaa ja syöminenki on jääny vähiin. Yhen ohuen kuivakakkusiivun söin kylässä ja kahvia oon juonu varmaan litran.

Kohta syön tummaa riisiä, kanaa ja vihanneksia veden kera.

Maanantai kait se paras punnituspäivä on.

Pitää sit illalla jumpata ja kuntopyöräillä, nyt syömään ja uimaan!

Meikäläisellä ei siis pudotusta viime viikosta. Mutta kyllä se tästä lähtee, kun olen saanut miehenkin liittymään tukiryhmään. Lisäksi olen kyllä kuuluttanut aika monessa paikassa, että nyt alkoi dietti, jos vaikka pysyisin paremmin ruodussa.

Oikeastaan olen tähän viikkoon tyytyväinen, normaalisti tällaisen kyläily ja kakkutarjoiluviikon jälkeen olisi takuusti plussaa tullut. Ja kesäähän on jäljellä.

Voimia uuteen viikkoon ja onnea jo etukäteen pudottaneille!

kuulostaa mukavalta. Sammikolla on hyvä vauhti päällä. Oma urheilu on jäänyt enemmän siihen pyöräilyyn kun siinä voi laittaa muksun kyytiin. Voisin kyllä kaivaa jonkun vanhan jumppavideon esiin ja katsoa jos kunto kestää..

400 g on tullut LISÄÄ viime viikosta. Vaikka liikuntaa harrastin viime viikolla enemmän kuin muilla (alotin toukokuussa itsekseni) viikoilla. Tosin nyt helteellä olen tankannut nestettä enemmän kun normaalisti. Lauantaina olin synttäreillä ja söin palan kakkua ja palan piirakkaa. Täytyy kai olla tyytyväinen, ettei tullut enemmän painoa.

Mulla putosi paino 600g viime maanantaista. Eli nyt on tasan 60 Kg painoa. Alkuperäinen tavoite on 58 kg, mutta katselen tässä jos vaikka saisinkin vähän keveämmäksi itseni.

Olen aloittanut laihduttamisen toukokuussa, mutta en ole vielä missään ryhmässä mukana. Mulla olisi tavoitteena mahtua kahden kuukauden päästä mun vanhoihin lempparifarkkuihin. Nyt ne pölyttyy ylähyllyllä. Mulla on vielä muutama kilo tiputettavana. Pituutta on 160 cm ja paino oli aamulla 60,6 kg.

Mulla on lähtenyt 500g, vaikka viikonloppu menikin vähän pahasti herkuttelun puolelle. On tää loma-ja kyläilyaika aika haastavaa aikaa tiputtaa painoa. Päätin, että koitan pitää huoltä että juon tarpeeksi otan jäätelön sijaan mehujään tms. ja koitan valita kevyitä ruokia.

Liikuntakin on edelleen ihan kävelylenkkien varassa.

Mutta vielä on kesää jäljellä ja suunta on ehdottoman oikea meillä kaikilla :-)

Mulla on muutama sitkeä kilo synnytyksestä jääneenä ja nyt juhannuksen jälkeen päätin vihdoin ottaa itseäni niskasta kiinni.Tyttö on siis jo pian 2v. Juhannuksen kilo uutta tavaraa onneksi lähti nopeasti, mutta nyt ois tavoitteena ainakin kahden-kolmen kilon pudotus, että pääsisin takas omiin lukemiini.

Oon aloittanut kävelylenkeillä ja hiilareiden vähentämisellä ja nestettä siis se kilo nyt lähtenyt. Lukemat tänään 163/57.

Tänään ois tarkoitus mennä puistojumppaan, mutta sää ei näytä lupaavalta...

Tsemppiä ja käykää raportoimassa! Maanantaisinko punnitaan ;-)?

Oon ihan innoissani, kun saan seuraa projektiin.Jospa tää nyt onnistuis!!!

Mulla eka laihispäivä takana. Aamulla söin ruispuuron kera pienen voisilmän. Päivällä tein kana-vihannesruuan ja raikkaan salaatin, joita sitten söin myös illemmalla kera ruisleivän. Ja vettä olen juonut paljon. Lisäksi oon jumpannu tunteroisen ja pyöräillyt lähes saman verran.

Tästä se alkaa, saa nähdä mitä vaaka näyttää ens viikon maanantaina...

Ja painoin 63,3kg. Paino on siis pudonnut maanantaista 1,2kg.

En pääse huomenna punnitukselle, enkä kokonaiseen viikkoon, kun lähdetään lomalle. Mutta ens maanantaina jälleen. Lomalla aion urheilla, mut saa nähdä miten kevytruokavalio onnistuu...

Tsemppiä laihdutukseen, kyllä se siitä sisulla menee!!! Ja kilot tippuu, päivä kerrallaan.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat