Vierailija

minulla oli suhde varattuun mieheen 2 vuoden ajan. vaimo sai tietää, ja yritimme olla erossa toisistamme melkein vuoden. nyt aloitimme uudestaan.. meillä on ihanaa..

mietinkin, että tämän miehen vaimona, haluaisitko tietää, vai olla tietämätön?

en kysy sillä, että koskaan kertoisin meistä, vaan kun nyt täällä on asia taas puheena.

Sivut

Kommentit (60)

Vierailija:

Lainaus:

Kyllä minä syljen ap:n kasvoja päin, miehen kasvoille kahdesti. Olisi ap:n kyllä pitänyt tajuta pitää jalkansa ristissä, mutta eipä hän ollut yhtään miestä älykkäämpi.

Vierailija:

Lainaus:

En usko, että hän ei jollakin tasolla tietäisi asiasta. Onhan teillä yhteinen lapsikin. En usko, että vaimo tosissaan uskoo, että miehensä on lopullisesti katkaissut välinsä AP:hen ja lapseensa. Luultavasti hän vain hiljaisesti hyväksyy tilanteen, ei ole kykenevä/halukas tekemään ratkaisuja. Ehkä hän ikään kuin sulkee silmänsä tilanteelta.

ehkäpä vaimollekin tämä asetelma sopii jollain tavoin. jospa hän on valmis jakamaan miehensä ap:n kanssa, koska on huomannut ettei se kovin paljon vaikuta heidän yhteiseloonsa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

horatsun toiminnalta minusta kuulostaa, jos tekee lapsenkin varatun miehen kanssa. Sorry vaan..

Miten selität lapsellesi miksi isä ei asu luonanne?

Eikö iskä halua, miksei välitä?

Mietippä mitä lapsesi ajattelee sinusta kun on tarpeeksi vanha ymmärtämään? Huh, en haluaisi olla sinun tilanteessasi.

ja eritoten teille nimittelijöille, ja syyllistäjille. en ole ilkeä ihminen, mutta teidän kohdallenne ehkä toivoisin sattuvan, että joku " vokottelija; huorintekijä, huora" tms mitä ikinä nimiä nyt käytättekään seksikkäistä naisista, jotka vievät miehiä sänkyynsä, niin toivon, että kohdallenne osuu sellainen, ja jäätte yksin miettimään elämänne surkeutta ne kireät papiljotit päässä..

muille kiitos keskustelusta. zau.

en ole nimitellyt vaimoa, en sinua, joten jätäppä sinäkin väliin..

miksi aina syyllistätte " toiset" naiset, haukutte ym. ? en ole vokotellut ketään, kyllä se mies ihan itse tiensä minun luokse aikoinaan löysi.

ja kyllä, elämässäni on ajoittain muitakin miehiä, ei pelkästään tämä lapseni isä. en ole sidottu pelkästään häneen.

" elä ja anna toistenkin elää"

Vierailija:

Lainaus:

horatsu taas toisten miehiä vokottelemassa.

Ihan omaa kun ei taida saada..

Naisena toiselle naiselle.

Jostain nämä tallukat panopuut miehille löytyvät.

Ei voi kuin kauhistella että tuollaisia ihmisiä löytyy jotka kakkosen asemaan tieten tahtoen haluavat.

olla mielestään niin arvoton, että alentuu palvelemaan tuollaista " miestä" . Ja vielä uskottelee itselleen pitävänsä tällaisesta ja nauttivansa sinkkuudesta...

että miehellä ei muita lapsia, eikä vaimonsa kanssa niitä ainakaan saa, koska ikää tällä naisella on liikaa..

eli iskä pitää kyllä lastaan kuin kukkaa kämmenellä, suojelee, ja rakastaa, sitä ei ainakaan lapseltamme jää puuttumaan. on varsinainen iskän silmäterä;)

ja jos suhteemme joskus vaikka loppuisikin, iskä kyllä lapsestaan huolen pitää ja rakkautta antaa.

ei kaikki tällaiset suhteet ole valitettavasti tuhoon tuomittuja, niinkuin täällä jotkut yrittää väittää ja mollata.

toivottavasti heillekkin riittää onnellisuutta elämässään, ettei tarvitse toisille olla katkera:(

Vierailija:

Lainaus:

Koskettaa päivittäin jotain toista ihmistä, jakaa arkensa hänen kanssaan eikä luultavasti koskaan valitse sinua kumppanikseen. Sinä vietät iltoja yksin ja juhlapyhinä saat ehkä tekstiviestin tms. Miltä se sinusta tuntuu?

Vierailija:

Lainaus:

isättömiä lapsia on maailma pullollaan, on baarissa pantuja ja vaikka mitä. ei kai tuo nyt ole ongelma lapselle tässäkään tilanteessa?

Ja tuo baarissa paneminen on sitten ihan sallittua ja kovin yleistä toimintaa?!

Jos lapsella on sisaruksia isän puolella, on tuo jonkunmoinen ongelma.

Kyllä se lapsella aikanaan valkenee millainen horo äitinsä on. Ja se varmasti sattuu jos mikä..

Kyllä minä syljen ap:n kasvoja päin, miehen kasvoille kahdesti. Olisi ap:n kyllä pitänyt tajuta pitää jalkansa ristissä, mutta eipä hän ollut yhtään miestä älykkäämpi.

Vierailija:

Lainaus:

en tuomitse mutta aika eriikoiselta tuon jutun toimivuus kuulostaa.

esim. miten ihmeessä mies voisi olla pois vaimonsa luota juhannuksen jäämättä kiinni valheesta?

'

ja mitälie poikien menoja sanonut syyksi juhannuksen viettoon minun kanssani, en kysele heidän asioitaan..

vaimo tietää kyllä lapsesta, eikä haluaisi miehensä olevan missään tekemisissä kanssamme.

en ota mitään yhteyttä mieheen, enkä " häiritse" heidän perhe-elämää, mies se itse aina ottaa yhteyttä. olen ns. äänetön yhtiökumppani:)

taidan mennä nukkumaan, kun täällä alkaa haukkuja satelemaan näemmä..

Sinulla ap on oikeudentaju täysin hämärtynyt.

Jo 10 käskyssäkin sanotaan, että älä tee huorin.

Vierailija:

Lainaus:

minulla oli suhde varattuun mieheen 2 vuoden ajan. vaimo sai tietää, ja yritimme olla erossa toisistamme melkein vuoden. nyt aloitimme uudestaan.. meillä on ihanaa..

mietinkin, että tämän miehen vaimona, haluaisitko tietää, vai olla tietämätön?

en kysy sillä, että koskaan kertoisin meistä, vaan kun nyt täällä on asia taas puheena.

todella pahasti.

Minusta on uskomatonta että et tunne huonoa omaatuntoa tekemisistäsi ja vielä hehkutat kuinka kivaa on osallistua huorin tekemiseen.

ikävä kyllä välitä lastensa tunne-elämästä ja roolimallina olemisesta pätkääkään. Oma etu paras etu, viis lapsesta.

Ja tuohon vetoamiseen uusperheiden onnellisista lapsista: ammatti-ihmisenä voin sinulle kertoa, että tuossa joukossa ei ikävä kyllä lasten keskuudessa ole kovin suuri onnellisuusprosentti. Sitä paitsi, ettehän te ole EDES uusperhe!

ei kiusata ainakaan tuon sinun selittämäsi asian vuoksi.. iskä vaimoineen asuu toisessa kaupungissa, eli ei tässä ihan naapureita olla. ja onhan näitä uusioperheitä sun muita, ja lapset normaaleja silti. en nyt ymmärrä, kuinka juuri tässä tapauksessa olisi jotain erikoista..

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat