Vierailija

vai siitä huolimatta ettei seksi ole kovin upeaa? Rakkauden, kiintymyksen ynnä muiden asioiden lisäksi siis.

Kommentit (11)

seksin vuoksi tai siitä huolimatta.

Hän on kanssani koska rakastaa minua, koska olen hänen elämänsä tärkein henkilö, koska meillä on yhteinen elämä ja yhteiset lapset.

Toki meillä on myös ihanaa seksiä, mutta pitkään suhteeseen mahtuu monenlaisia kausia, tälläkin saralla.

Toki minusta myös tykkää ja rakastaakin (vaikka sen sanominen hänelle niin vaikeaa onkin:)), mutta seksillä on kyllä suuri rooli suhteessamme.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Ja hän on kanssani MYÖS siitä syystä, että seksi on mahtavaa :) (niin ja siitä huolimatta, että olen välillä megatouhottaja-siivoushullu..)

että seksi sujui alusta asti sikäli kivasti (suhteemme alkoi yhden yön jutusta) että tavallaan juutuimme yhteen ja oikea kiintymys ja rakkaus ehti tulla kuvioihin mukaan. olemme aika eri tyylisiä ja ns. eri maailmoista, ja jollei seksi olisi ollut alussa niin päätä huimaavaa kuin se oli, en usko että olisimme jääneet toisiamme katselemaan.

nyt olemme toistemme kanssa siksi että rakastamme toisiamme ja kiintymys ja hellyys välillämme on suurta. seksi on toki mukavaa edelleen, muttei niin suuressa roolissa kuin suhteen alussa. olemme lapsen saamiseen liittyen olleet varmaan jopa puoli vuotta putkeen ihan ilman seksiä, eikä suhteemme siihen loppunut.

totuuden varmaan tietää vain mies itse. seksi ei ole kummoista. mutta sitä on kuitenkin niin paljon, ettei miehen tarvi vieraisiin lähteä.

emme lapsen jälkeen oikein olla jaksettu seksiin panostaan. usein yhdyntä onkin pikapano vessassa tms.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat