Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Lähti perjantaina juhannuksen viettoon Raumalle eikä ole kuulunut mitään. Tänään piti kotiutua, mutta eipä ole näkyny :( puhelinkin on kiinni. Toivottavasti ei vauva päätä syntyä nyt, viikkoja on 38, haluan mieheni olevan mukana synnytyksessä. Vähän alkaa vituttaa!

Sivut

Kommentit (37)

Se, että sua on petetty, ei tarkoita sitä, että KAIKKI miehet pettävät. Nimittäin - usko tai älä - suurin osa miehistä on uskollisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Ja vauvan synnyttyä mies ei sitten pääse mihinkään, niin päästin hänet sitten sinne kun niin kovasti halusi viimesen kerran pitkään aikaan viettämään aikaa poikien kanssa. Olisihan minua ja miestä harmittanut jos vauva olisikin päättänyt syntyä sillä aikaa, mutta niin ei onneksi käynyt.

ap

Täällä saa aina lukea näitä inhottavia vastauksia, älä välitä niistä. Minun mies oli töissä RMJ:ssa ja oli ollut taas hyvät bileet (ja miettikää negatiiviset tyypit nyt, mikä meno siellä backstagella on...).

Ap:lle onnea odotukseen ja iloista mieltä!

Minulla ei ole mitään merkkejä siitä että vauva syntyisi ennen la:ta, paikat on kiinni, ei ole supisteluja ym. joten siksi uskalsin hänet päästää. Tiedän kyllä että ilman noita merkkejäkin voi synnytys alkaa ja olihan se pieni jännitysmomentti. Mutta todennäköisempää oli ettei synny vielä.

ap

Ja hienoa, että kykenet hänet laskemaan menoillensa pitämättä kynsin hampain kotona istumassa kun itsekään et pääse. Tuollaiseen luottamukseen parisuhteen pitää perustuakin!

Onnea vauvan johdosta ja synnytykseen!

Auto oli hajonnut matkalla, jäävät jollekin mökille yöksi. Aamulla menee miehen kaverin isä hakemaan ne sieltä. Akku oli loppunut, niinkuin arvelinkin. Huh kun helpotti.

ap

ja on päiväkausia tavoittamattomissa, eikä soita vaimolleen? Miksi ylipäänsä pariskunnat ovat juhlapäivinä erillään, eikä yhdessä? Mä olen oikeasti kai vanhanaikainen.

Sivut

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat