Vierailija

Mua alkaa jurppia, kun olen melko tuore huutelija. Nyt olen ajatellut ruveta myymään lapseni vaatteita. Jurppii vaan, kun en ole saanut tekemistäni kaupoista palautetta kuin ihan muutamalta. Otan aina välittömästi yhteyttä huudon sulkeuduttua ja maksan heti.

Kehtaako kerjätä palautetta? Tälle viimeisimmälle myyjälle meinasin jo muuttaa palautteeni ja mainita, ettei anna palautetta. Vai onko noilla palautteilla mitään merkitystä eli itkenkö nyt turhaan muutaman palautteen perään? Vaikuttaako myyntiin palautteiden määrä eli ostaako multa kukaan mitään, jos ei ole kuin muutama palaute?

Kiitos, jos joku viitsisi vastata.

Kommentit (13)

Kiitos vastauksista. Ehkä mä kehtaan sitten ystävällisesti pyytää palautetta. En mä meinannut sitä omaa palautetta muuttaakaan negaksi tai neutraaliksi, vaan olisin laittanut siihen palautteeseen lisäksi, että tämä myyjä ei sitten anna palautteita. Ehkä en kuitenkaan rupea tuohon, mutta periaatteessa ärsyttää kuitenkin.

ap

useilla monta kauppaa käynnissä/sulkeutunut, ni saattaa vaan unohtua. Itse olen ottanut asiaks laittaa heti ku postitan tai saan tuotteen

Mukvia huutokauppoja vaan =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Jos jokainen ajattelisi noin, ei kukaan antaisi palautteita. Ihan hyvin voit pistää sähköpostia ja ystävällisesti muistuttaa palautteen annosta.

Toiset on tehneet kauppaa monta vuotta ja palautteet on yli 200 siitä syystä. Mula palautteet yli 200 ja olen myynyt useita vuosia lasteni vaatteet ja muita tarpeettomia tavaroita. Niinhän tekevät nekin, jotka ovat vasta aloittaneet myymisen, mutta palautteita on vähemmän.

mä en ainakaan hirveesti kato montako palautetta on, enemmän millasia ne ovat ja olen ostanut myös 0 palutteelliselta ja täysin toimivat kaupat- jokainen alottaa kuitenkin samasta!!

itse henkilökohtaisesti katson vain pistemäärän. Jos on kovin suuri, niin ohitan myyjän. En halua ostaa " osapäivä huutonettimyyjiltä "

vi*uttaa kyllä kun jotkut ei tajua sitä palautetta antaa. lähetin aina eka viestin, jossa pyysin ystävällisesti palautetta ja jos en saanut, niin sitten laitoin viestiä että vaihdan hänelle neutraalin jos ei palautetta tule ja joka kerta sen jälkeen olen palautteen saanut.

tosin jos olet uusi ja sinulla on muutama palaute, niin kannattaa vähän olla varuillaan ettet saa kostonegaa tai neutraalia jos menet toiselle palautteen muuttamaan, mutta hyvin voit palautteen perään kysellä.

eli kun itse ostan ja saan tuotteen, kiitän siitä. Vastapalaute tulee vuorokaudessa aika varmasti.

Myyjänä odotan aina ensin ostajan palautteen.

Jos saamani tuote ei ole hyvä, en anna mitään palautetta. Jos erittäin alaarvoinen, annan negan.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat