Vierailija

Sivut

Kommentit (221)

Jos mies ei suostu naimisiin, niin miksi sinä suostut tekemään aviottomia lapsia... ?

Vierailija:

Lainaus:

Ootko koskaan miettinyt, ettei se aviottomuus välttämättä ole molempien vanhempien valinta? Mun mies ei suostu naimisiin, vaikka päälläni seisoisin. On sekin konsti jo kokeiltu.

Vierailija:

Lainaus:

avioliiton ulkopuolella syntyneitä lapsia (halveksin vanhempia, en lapsia!)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Vierailija:

Lainaus:

-" Kristilliset arvot" ilmaus. Niin kuin vain kristityt haluaisivat auttaa lähimmäisiä ja toivovat rauhaa ym.

Minua ärsyttää samasta syystä ilmaus " pehmeä kasvatus" . Ihan kuin kaikki muut paitsi luomuhörhöt olisivat kovia ja julmia vanhempia.

eli ollaan niin uskovaista ja pyhää kuin vain voi olla. Mitään suvaitsevaisuutta ei löydy muita uskontoja kohtaan. IHmetellään, että miksi kaikki muutkin ei voi olla kristittyjä ja onpa sitä ihmisillä erikoisia tapoja. Ollaan huolissaan siitä, etteivät ei-kristityt lapset pääse osallisiksi kaikkiin kristittyihin ylikaupallisiin ja alunperin pakanallisiin vuosijuhliin, kuten pääsiäinen ja joulu..

Eli ei olla edes vaivauduttu ottamaan selvää, mistä uskonnossa tai uskonnoissa on kyse, mikä on uskontojen historia jne. Ja kuka sitä nyt kirkossa kävisi tai jos käy niin mitään ei ainakaan kuunnella saati ymmärretä

oletetaan kaikkien automaattisesti harrastavan seksiä ja varsinkin irtosuhteita. Nämä " kondomi on AINOA tapa välttää seksitaudit" -varoittelut ovat naurettavia. Eiköhän kaikkein paras tapa olisi pidättäytyä kokonaan, kunnes kasvaa aikuiseksi.

muun muassa seuraavia:

- tupakointia, erityisesti jos kyseessä äiti tai isä, lapsettomista ei niin suurta väliä kun tekevät vahinkoa lähinnä itselleen

- äiti-ihmisten humalahakuista alkoholinkäyttöä

- lasten hankkimista ennen naimisiinmenoa

- pienten lasten omassa huoneessa nukuttamista

- alle parivuotiaan viemistä yöhoitoon

terveiden työikäisten elättämistä yhteisillä verovaroilla (alhaiset päivähoitomaksut, asumistuet, lapsilisät, toimeentulotuet jne). Paheksun välinpitämättömyyttä liikenteessä, yhteisen omaisuuden käsittelyssä. Paheksun nykyaikaista minäkeskeisyyttä, suorasanaisuutta, huonoa käytöstä.

Onhan noita...

lapset saa kesälomaa vaan ovat hoidossa kesät, talvet, kun vanhemmat tarvitsevat " lepoa ja omaa aikaa" . Oma aika - my ass. Jos lapsia tekee, heihin tulee myös sitoutua. Imho.

jotka oman mukavuudenhalunsa takia eivät viitsi tehdä sitä ja tätä. Oman ajan kitisijät. Ajattelevat ennemmin itseään kuin lastaan " pääasia että äidin on hyvä, viis siitä että vauva saa korviketta ja elää pelkillä valmisruoilla." Listaa voisi jatkaa loputtomiin.

vielä kun pian saadaan jenkkien mallin mukaan kertakäyttökännykätkin tänne r-kioskille niin hyvä on.

Ja vaikka itsekin olen naimisissa maahanmuuttajan kanssa, vihaan sitä hyysäämistä. Tässä asiassa voisi ottaakin jenkkien mallin käyttöön. 3kk kotoutumistukea, sen jälkeen omilleen.. kummasti löytyy töitä kun on pakko tehdä jotain elääkseen!

joilla on todella kapea katseinen maailman kuva. Musta-valko-ajattelua ja minä olen ainoastaan oikeassa-asennetta.

Huume ja alkoholisti äitejä.

Pettämistä.

Lupausten rikkomista.

Ihmiset jotka kuvittelevat tietävänsä asiasi paremmin kuin sinä itse.

Tyhmiä ihmisiä.

Äitejä jotka eivät huolehdi kunnolla lapsestaan miehen käytöksestä huolimatta. Jätä se paska ole hyvä äiti lapsillesi!

Ihmisiä jotka kuvittelevat että on jonkun toisen (esim. oman isän tai äidin) velvollisuus ostaa tavaraa ja suorastaan elättää perhettä vaikka ikää on jo yli 30.

Itsekkäitä ihmisiä.

Ihmisiä joilla kaikki on hyvin , mutta eivät muuta tee kuin valita.

jäätelön syöntiä julkisilla paikoilla (ällöttävän näköistä ja linnut pyörii ympärillä), mäkkärissä yms. pikaruokaloissa syömistä(samoin ällöttävää kun ruokaa näytetään noukittaman roskaläjästä), karkin syöttämistä lapsille, ahmimista. Kovin on syömäpainotteista...

Sekä huonosti/vaarallisesti ajamista.

alle puoli vuotiaille että äiti pääsisi omiin menoihin... Se ettei maitoa todellakaan tule on sitten toinen juttu. ja alle puolivuotiaan nukuttamista omassa huoneessa.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat