Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Mieheni ei ole aina ollut tällainen. Hän ei ole pitkään aikaan jaksanut sanoa mitään kaunista, ei viitsi viedä minua minnekään eikä ole niin innostunut seksistäkään kuin ennen. Olen nätti, parikymppinen nainen ja joskus tuntuu, että tämä parisuhde on kuollut.

Kun kysyn mieheltä, että rakastaako vielä, niin vastaa, että " rakastan tietenkin" . Onkohan näin...

Kommentit (1)

Vietkö sinä miestä minnekään? Miten paljon itse teet näiden asioiden eteen töitä? Parisuhde on kaksisuuntainen katu; molempiin suuntiin pitäis toimia, ei vain sen toisen.

Meillä viime kuussa mies järkkäs risteilyn meille, nyt minä hommasin liput hänen suosikkiartistinsa keikalle.

Nainenkin voi tehdä seksissä aloitteen. Ottaa ohjat. Antaa vain miehen maata siinä ja nauttia.

Kyllä miehetkin tykkäävät pienistä rakkauden eleistä. Esim. joskus lähettää kauniin kortin (vaikka asuiskin samassa taloudessa), ostaa jotain pientä kivaa, mitä tietää miehen kaipailevan, järjestää jonkun herkkuruokahetken, lähettää vaikka teidän kappaleenne sanoja tekstarilla töihin, tanssittaa miestä spontaanisti, kun jostain kuuluu musiikki tms.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat