Vierailija

Tuntui ihan skitsolta. Meillä ollut pientä sutinaa ja ns. salasuhde. Sitä kesti melkein pari vuotta. Lopetettiin koko homma keväällä. En tiennyt, että hän oli menossa naimisiin. Meistä koskaan olisi tullut paria, joten ei jäänyt kaipaamaan mitenkään. En minä, enkä usko että hänkään suostuisi luopumaan perheestään.

Tuntui pahalta sen uuden vaimon takia. Uskomaton mies. Haluaisi ottaa eron ja vielä minut ihanaan ostamaansa saareen. Nyt pitäisi mennä eikä enää katua... Voi kiesus... En sitten vastannut hänelle mitään :(

Kommentit (8)

ei yleensä arkea kestä.... josko se miehen viestittely loppuu kun jussi on mennyt. Sillä ja vaimollansa on tietysti tullut jotain erimielisyyttä humalapäissään ja kuten miesten tyyliin kuuluu, heti ollaan vonkaamassa uutta.

Anna olla!

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kännissä laittoi varmasti ainakin osan viesteistä. Suurin syy näihin oli varmaan se, että haluaisi sänkyyn. Yrittää nyt vaan rakkauden voimalla kun tietää, että en tasan tarkkaan sekaannu juuri avioituneeseen mieheen.

Mun ex oli sellanen että kun mulla oli mies niin varmasti silloin olis halunnut olla mun kans j tuoda kuun taivaalta ja luulenpa että jos olisin hänen mukaan lähtenyt niin hekuma olis loppunut lyhyeen.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat