Vierailija

Tuntuu välillä että ihmisillä on hurjia palkkoja. Olen ihan kouluttautunut ihminen, enkä edes siivoaja ammatiltani..

Kommentit (20)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

ja he kaikki ovat hoitajia. Lähihoitajia ja lastenhoitajia. Siitä jää käteen kuussa tonni ja siitä sitten makselevat vuokrat ja laskut, eipä jää ikinä mitään yli. En voi kuin ihmetellä millä he kestävät työnsä paineet, kun tosiaan palkka on huonompi kuin monella nuorella kesätyössään.

Nyt on kyllä noussut ihan kivasti tuosta ja on n. 1750 euroa ihan samasta työstä. Työ on toimistotyötä, lähinnä laskuttamista ja arkistointia, tallennustöitä tietokoneella. Ma-pe klo 8-16.

Ja nyt kun omia lapsia kaksi niin brutto 660€ kun omat lapset siis kotihoidossa. Olen pph, koulutuksen saanut, työpäivät 10 tuntia. Palkkaa vähentää jos omat lapset sairastaa tai jos hoitolapset on pois eli ei kehumista.

Minulla palkka 1850e/kk ja olen siis lähihoitaja ja päivätyötä teen.

Tuossa on 1 kokemuslisä mukana tuossa summassa, mutta ilman sitäkin bruttopalkkani olisi lähes 1800e/kk.

Onneksi on pieni veroprossa (11,5) asuntolainan vuoksi vaikka eipä sitä kyllä siltikään mitään säästöön jää.

sillä minä lastentarhanopettajana tienaan noin 1800 ja lähihoitajaystäväni noin 1700.

Lainaus:

Minulla palkka 1850e/kk ja olen siis lähihoitaja ja päivätyötä teen.

Tuossa on 1 kokemuslisä mukana tuossa summassa, mutta ilman sitäkin bruttopalkkani olisi lähes 1800e/kk.

Onneksi on pieni veroprossa (11,5) asuntolainan vuoksi vaikka eipä sitä kyllä siltikään mitään säästöön jää.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat