Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Seuraa 

Hei,

Kesä olisi helppoa aikaa uusiin ihmisiin tutustumiseksi, joten laitanpa tämän ilmoituksen esille.

Olen esikoistani odottava 26-vuotias nuori nainen. Asun avioliitossa Vantaalla. Ollaan miehen kanssa muutettu tänne pk-seudulle töiden perässä ja hyvin ollaan viihdytty - uusia kavereitakin on jo jonkun verran löytynyt. Mutta aikaa ja tilaa elämässä olisi kyllä uusillekin ystäville.

Mulla ei ole ennestään kavereita, joilla olisi jo lapsia. Itse siis pitäisin siitä, että täällä lähelläkin (eikä vain puhelimen päässä) olisi ihmisiä, joille jutella myös odottamiseen ja vauvoihin liittyviä juttuja vähän vapaammin murehtimatta sitä, ettei toista se vauva-arki jaksa lainkaan kiinnostaa. Mutta siis muustakin kyllä on kiva jutella :) Poiketa kahvilla, käydä lenkillä, mennä elokuviin ja niin pois päin.

Mulla ja miehellä on myös aika paljon ennestään ns. " omia kavereita" eli olisi tosi kiva, jos löytyisi sellaisia pariskuntia ja perheitä, joiden kesken kyläillä vaikka grillaamassa tms. Ja vois miehet vaikka keskenäänkin lähettää sinne lätkämatsiin, minne ei itsellä aina niin kauhea hinku mukaan ole ;)

Toivottavasti joku kokee tämän ilmoituksen omakseen ja mailailee. Kyllä kesälläkin ehtii koneen äärellä, kun on lomaa, mutta tietysti olisi kiva myös tavata aika pian ihan livenä. Niin se tutustuminen on paljon helpompaa ja näkee, löytyykö yhteisiä puheenaiheita.

Yhteydenottoja odottaen,

odotusta@luukku.com

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat