Seuraa 

Sivut

Kommentit (30)

Juhannus ohi onnellisesti. Arki alkoi taas.

Huomenna se sitten on, lääkäri. Vähäx jänskättää löytyyx tuolt enää mitn eloa.. Taitaa tää viiminen vrk kulua älyttömän hitaasti.. Toivottavsti siä neuvolas o joku muu ku umpitollo yleislääkäri joka ei mistää mitn tiä.. Ois kiva saada selvyyttä esim. siihen mixei tää vuoto lopu. Hemmetti..

Nyt on muhun iskeny se hirmunen kärttysyys. Oon jatkuvasti pahalla päällä, pinna on tosi kireellä ja kaikki pikkuasiatki ärsyttää suunnattomasti. Pikkasen on perheellä kestämistä.. Ja minkää ei voi, vaik kui yrittää relata ja antaa olla ni p*skat, ei onnistu. Seki ärsyttää ku ei pysty kontrolloimaa itteesä. Kyllä raskaana on kiva olla.. :(

Jep, täytyy lähtee tekee jtn, jos vaik paukuttas päätään seinään hetken aikaa. Tai sit vaix köllis pienen tovin. Tjtn.. Päivänjatkeita Helminauhalaisille ja hyviä vointeja!

Maaret(ti) & örppänä (olevinaan rv8+3)(?)

Täällä taas roikutaan...

Töissä oli ihan hirvee kiire ja koneet tilttaili ja mikään ei toiminut... Olisi varmaan liikaa pyydetty, jos maanantaisin olisi asiakkailla vain helppoja asioita, mutta kun ei, niin ei. Höh... Yritä siinä selittää asiakkaille 10. kertaa, miksi se-ja-se ei onnistu juuri nyt. Ja itsellä adrenaliinit nousevat, korvista tulee savua -ja huono olo velloo kurkussa.

Taitaa lepo ja huiliminen tehdä ihmeitä tälle pahoinvoinnille. Viikonloppuna, kun tuli otettua levon kannalta oikein reilusti, oli ihan hyvä olla. Pahaa oloa ei oikeastaan ollut ollenkaan. No, tänään oli taas työaamu ja töissä piti jaksaa (eikä päässyt puputtamaan tauotta =D ). Yllättäin tänään oli taas huono olla.

En tiedä, olenko tehnyt tyhmästi, kun aloitin tuon Multitabs Special 2+-kuurin. Purkissa olisi 80 tabua nieltävänä. Ei tunnu olevan helppoa. Minulla on aina ollut vaikeuksia niellä suuria tabletteja. Tänään nielin varmaan 10 kertaa ennen kuin tabu sujahti alas. En tiedä, mitä minun pitäisi tehdä. Tai niin. Ehkä pitäisi kokeilla taas jukurttia apurina. Sen kanssa muksuna ainakin sain penisiliinit alas huomaamatta. Ehkä se olisi hyvä apu... Ei viitsisi ihan turhanpäiten yökkäillä...

Kävin äsken tarkistamassa raskausviikot (näköjään täällä on tapana niitä kirjailla, sori, en aikaisemmin hoksannut). Sain laskurilla viikoiksi 7+0. Ja ensi viikon neukkaria jänskätään ihan sikana.

Mut nyt pitää lopettaa. Ainakin viedä tuo hernepussi pois vierestä, että miehellekin jää muutama palko (melkein 3L syöty yhdellä istumalla, voi masuraukkaa!)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Jussi meni perheen ja anopin kanssa mun vanhempien luona maalla, lähinnä syödessä. Mulla kanssa paha olo tulee heti, jos ei syö parin tunnin välein. Hassua, kun tytön kanssa ei tätä kuvotusta ollut ekan viikon jälkeen. Tosin silloin oli rinnat tosi kipeät, joten erilaisiahan nää kaikki raskaudet ovat. Mä en kauheasti ole (vielä) jännittänyt tän raskauden aikana, että onko kaikki hyvin. Eka raskaus meni kesken n.rv7 ja tytöstäkin olin tosi kipeä ja vuotelin samoilla viikoilla, joten katotaan miten nyt menee. Noi maagiset 7 viikkoa taitavat tulla täyteen huomenna...

Joku mietti pääseekö neuvolaan keskellä työpäivää... jos ilta-aikoja ei ole saatavilla, saat käydä työajalla eikä sun tarvitse korvata menetettyä työaikaa työnantajalle. Tää on ihan lakisääteinen juttu, selvittelin viime kerralla ;)

Nyt tarvii lähteä vähän urheilemaan. Mulla on vielä 4kg roikkumassa tytöstä tossa mahalla ja koitan saada pidettyä painon kuosissa nyt ainakin alkuun.

Aurinkoista maanantai-iltaa kaikille helmiäisille!

e75 ja " otto-ville"

Jotenkin tuntuu, kun olisin jännittäy koko päivän. Ihan kun vatsalihakset olis jotenkin rasittunu tai jotain..ihan outo tunne..

Muutenkin tää mun pötsi on niin turvoksissa, että kohta en mahdu omiin vaateisiin!

Luulis ettei näillä viikoilla (6+3) vielä vauvamasu kasva. Ennestään liikakiloja tosin on noin. 10, joten osansa tietysti silläkin.

Joku kyseli oliko tuleva vaavi yrityksen tulosta/jotain muuta; no meillä on kolmosesta ollut puhetta pari vuotta, mutta isäntä odotteli kuitenkin parempaa ajankohtaa, kunnes tein testin ja yllätyttiin molemmat positiivisesti! Eli siis ylläri, mutta ihana sellainen!! Jotenkin oli päässyt livahtamaan simpat perille..

Minä oon tämän raskauden kanssa ihan vauhkona. Ekat raskaudet on mennyt ihan onnen huumassa, enkä ole osannut pelätä mitään, mutta nyt jännitän viikolle 12 että olis se eka ultra (yksityiselle en taida mennä)!

On se kumma kun ei osaa nauttia..

Nyt syömään, kauhee nälkä!!

mammutti & " topi"

Takaisin kotona ja koneella. ;) Työpäivä tuntui tas tosi pitkältä ja väsyttävältä. Miks ei vois olla että raskaana ollessa ei tarviis tehdä töitä...

e75: Minä mietiskelin sitä kesken työpäivän neuvolaan menoa, onkohan se samalla tavalla vaikka olenkin vain sijainen... Kiitos kuitenkin tiedosta, osaanpahan ottaa esimiehen kanssa puheeksi.

(.) Voiko pahoinvointi loppua jo näin aikaisin? Mulla on siis nyt rv 9+4 ja pahoinvointi lähes tiessään. Kun Topia siis esikoista odotin kesti pahavointi varmaan viikolle 15. Tuli vaan mieleen että oisko eri tyttö tulossa kun on niin erilainen olo. Täytyy yrittää ajatella positiivisesti.

Hyvää vointia kaikille helmille!

Minttuli 9+4

Täälläkin sinnitellään. Kauhea stressi ja paniikki minullakin, onko kaikki hyvin vai eikö. Alavatsaa sattuu koko ajan, ei kyllä ihan kuukautismaisia kipuja. Yöllä palelsi kovasti, aattelin että nyt nousee kuume, jotain tosi pahasti pielessä. Mutta aamulla kaikki taas ennallaan. Joka krt. vessassa käydessä hirvittää, entä jos vuoto alkaa...

Tämä ei ole kivaa, esikoisen kanssa olin vain onnellinen, ei ollut muita oireita kuin väsymys ja paha olo - ja nehän on niitä normaaleita raskausoireita. Kipu ei tunnu kivalta. Mutta eikö joku muukin maininnut, että toisen kanssa tunsi kipuja, vaikkei ensimmäisen kanssa tuntenut??

Yritän saada myös ultran yksityiselle perjantaiksi, silloin pitäisi olla 7. vko menossa.

Tsemppiä kaikille jännittäjille, toivotaan että kaikilla asiat hyvin.

Pahoitteluni myös RedRubinille (muistanko nimen oikein...?).

Tervehdys kaikille!

Olen lukenut viikon verran teidän viestejä ja nyt ajattelin itsekin kirjoittaa pari riviä. Toista odotellaan ja olo on vielä hieman epätodellinen, kakkonen tärppäsi saman tien kun lupa annettiin tulla. Eka raskaus oli kamala kaikkine huolineen ja murheineen, mutta lopputulos oikein hyvä. Esikoinen syntyi 03/04. Joten hieman pelottaa kuinka tässä käy...

Tästä odotuksesta ei vielä monikaan tiedä. Oireita on älytön väsymys, ilman päikkäreitä ei pärjää ja töissä nuokun puoli päivää. Juhannuksena alkoi 23h/vrk kuvotus, mutta ei ole vielä tarvinnut käydä pönttöä halimassa. Koko ajan pitäisi mussuttaa jotain tai tulee tosi huono olo. Juotava jugurtti onkin ollut hyvää, muutama kulaus välillä ja taas jaksaa.

Nyt täytyy jatkaa hommia, mutta mukavaa alkuviikkoa kaikille! =)

Sitä on sitten lähtenyt kahdeksas viikko käyntiin tätä odotusta.. eli viikkoja kasassa nyt 7+1. Sitten sitä valitusta oman navan ympäriltä...

Toista viikkoa mulla jatkuu tämä paha olo. Juhannus meni jotenkin kun vieraille teki ruokaa ja ulkoili ja yritti sen voimalla mennä eteenpäin ettei ajattele pahaa oloa... ja ettei muut nyt vielä huomaa mitään erikoista. En tiedä onnistuiko mutta eivät ainakaan kyselleet. Täällä töissä on sitten vaikeampaa... pitäisi lukea tai kirjoittaa päätteen ääressä ja olo on kurja ja keskittyminen vaikeaa.

Luulin jo pääseväni helpolla kun viikolla 5. puoli päivää oksensin ja sen jälkeen paha olo oli tiessään mutta ei viikon 6. lopussa tämän paha olo sai vallan ja se on siten jakunutkin koko ajan. Käy ihan äitini kateeksi hänellä kun ei minua odottaessaan ollut ollenkaa pahaa oloa vaan kuulemma voi oikein hyvin ja oli pirteä...

No niitä aikoja odotellessa.. eihän tämä paha olo voi koko raskautta jatkua.

Huomen aamulla minulla on Väestöliitossa ultra. Meinasin jo perua sen turhana (mieskin kun mietti että mitä se ultraus oikein tolle sikiölle tekee) mutta (aivan kuten muutkin ovat kirjoitelleet) jotenkin tuntuu että on pakko saada vahvistus että tuolla kohdussa joku on ja elossa... voisi siten saada rauhan ja oikeasti alkaa meittiä että meille olisi tulossa helmikuussa vauva.

Mukavaa viikon alkua kaikille... ja koittakaa selvitä jos pahaa oloa on. Olisin muuten tosi ilahtunut jos tulisi hyviä vinkkejä miten selvitä työpäivistä ja muutenkin tämän jatkuvan etovan olon kanssa.

Rv 8 + jotain mennään. Minulle(kin) on tullut suuri huoli että onko kaikki hyvin. Ehkä lähinnä siksi, että minulla ei ole juurikaan raskausoireita, ei ainakaan pahoinvointia. Ja täältä palstalta saa lukea kauheita tarinoita mitä voi tapahtua - tuulimunista kohdun ulkoisiin.

Uskaltauduin äsken tilaamaan yksityisen alkuraskauden ultran. Täti olisi tarjonnut jo huomista mutta pyysin ensi viikolle. Pitää saada aikaa sulatella ....Se on sitten rv 9 jolloin pitäisi kyllä sykekin kuulua kun ymmärsin ettei neuvolassa vielä kuunnella? Tämä ajanvaraustäti sanoi ettei suositella ennen rv 8 ultraa.

Iloista juhannuksen jälkeistä maanantaita kaikille kuitenkin ja onneksi viikot menevät eteenpäin ja asiat varmistuvat=)

Sain nyt vihdoin soitettua sinne neuvolaan ja varattua ajan ens viikolle. Eihän siellä vielä tietenkään sillon vielä mitään tapahdu. Päivällä nyt mentiin eteenpäin mut ultrahan sen lasketunajan sitten tarkemmin määrittelee.

Itsellä ei ole aikomustakaan käydä ultrassa ennen rv 12. Asiat menee niinkuin on mennäkseen. Jokainen tekee tietysti sillä tavalla kun itsestä tuntuu :)

Painonnoususta en ole huolissani. Edellisellä kerralla ei tullut yhtään lisää ennen rv 18 pahoinvoinnin takia. Kyllä ne lapset ottavat sen minkä tarvitsevat =)

Minkälaisilla taustoilla te olette liikkeellä?

Yrittämällä yritetty? Ja kuinka kauan? Yllätyksiä?

MyQ 7+5 neuvolan mukaan

Olen ollut pari viime päivää todella väsynyt, maannut sohvalla ja aina kun tilaisuus tullut olen nukkunut. Iltaisin olen käynyt tytön kanssa jo 8 nukkumaan. Onko muilla tullut kovaa mahaa vitamiineista niistä 2+?? En voi niitä enää syödä kun vessassa saa rampata jatkuvasti ja mitään ei ulos tule. Tuntuu kuin synnyttää koittaisi :)

Eilis iltana kun olin sängyssä pitkälläni mahallani, tuntui todella paljon outoja nykäisyjä ja " ilmakuplia" mahassa, ja välillä koski todella kovasti, mahaa vetäisi oikealta puolelta tosi kovasti.

Painoa ei ole tullut yhtään, vielä tässä olisi päiviä jäljellä seuraavaan neuvola kertaan 4.7. kun terkkari sanoi että painoa on tultava jo tuohon mennessä. Syönyt olen ainakin kolmen edestä, mutta tytön kanssa pihalla ja sisällä liikkuessa tuntuu että kaikki ruoka minkä on syönyt palaa hetkessä. Tykkäisin iltaisella kävellä viileässä ilmassa rattailla tytön kanssa, mutta yhtään enempää ei uskalla kyllä liikkua tai paino lähtee pudotukseen vielä kovemmin. Toiset tuskailee liikapainon kanssa ja minä siitä kun painoa ei tule!

Terveisin 05(07) ja " helmi" 8+3

[b]Redrubin[/b]ille osanotto :( Voimia!

[b]Juhannuksen morsiamille ONNEA!

[/b]Onnea myös tuoreille [b]plussanneille[/b]!

[color=pink][b](.) [/b][/color]Netitön juhannus takana, ihan kotioloissa tosin. Rauhallisesti otettiin ja grillailtiin. Mukavaa olla koko perhe vapaalla yhtä aikaa - harvinaista luksusta meidän perheessä!

Kohdunulkoisen viikot tuli ohitettua (8+0), oli paljon mielessä viikonloppuna. Viime raskaudessakin tämä oli etappi, jonka jälkeen alkoi pikku hiljaa alkaa luottaa ja nauttia raskaudesta.

Vähän uhmalla tilasin Nettiemon (www.nettiemo.fi) alesta Boobin odotus- ja imetyspaitoja. Mies halusi ostaa jo vauvakirjan, kun tuli meille oikea kaupan hyllyltä vastaan. Neuvolaa en ole varannut vieläkään, ajattelin varata ensi torstain ultran jälkeen, jos kaikki on edelleen hyvin.

Pahoinvointi ja pyörrytys jatkuu edelleen, jopa tuntuu pahentuneen. Perjantain makasin enimmäkseen sohvalla ja pidin kiinni selkänojasta, kun tuntui siltä, että muuten putoan. Sänkykin tuntuu pyörivän ikävästi aina nukkumaan mennessä. Mietin jo sairasloman hakemista, mutta jotenkin en kehtaa. Aika ristiriitaista, kun kehotetaan kuuntelemaan omaa kehoa ja lepäämään ja toisaalta toitotetaan, ettei raskaus ole mikään sairaus (heh, jopa silloin kohdunulkoisessa viikkotolkulla, ennen kuin lopulta uskoivat ja ultrasivat). Jos jostain muusta syystä olo olisi tällainen, olisin ilman muuta kauhean sairas.

Kesälomaan vielä kauan... *huoks* Ja ultraankin liian monta päivää!

Piristystä itse kullekin!

- Pomelo ja Erittäin Salainen, rv 8+2

Uusi viikko taas alussa, meillä vissiin alkoi sitten 7 rv! Tai en ole oikein varma!

Minttuli81, samat murheet minulla... pelottaa ihan kauheesti kun ei tiedä että onko kyydissä ketään. Varasin ultran itselleni 6.7. kun ajattelin että silloin ainakin pitäisi sydänäänet kuulua, nyt kadun etten varannut aiemmaksi tuota aikaa! Mietin joka päivä että onkohan meille tulossa vauva ja voinko nyt olla iloinen ja voinko kertoa kellekään jne... En viitsisi kamalan monelle kertoa ettei sitten vaan tarvi kohta kertoa että ei meille tulekaan vauvaa!

Minulla alkoi eilen yökötys, mutta mulla se ei ole niin kauhea etten sitä kestäisi. Tänään yökötystä taas ei ole ollutkaan! Liekö syy se että syön koko ajan vai mikä?! Kauheen epätietoista aikaa...

Mutta ei auta muuta kun jaksaa vaan ja elellä normaalisti päivä kerrallaan. Olen ottanut sen kannan että jos tämä on mennäkseen kesken niin sitten menee, yrityksiä tulee uusia! (olenpas minä nyt negatiivinen)

Ei muuta kun kivaa päivän jatkoa helminauhat!

Aamulla kun silmäni aukaisin. aloin toivoa nukkumaanmenoa. Kerttuli katsoi ihan ihmeissään kun äiti aina muutaman hetken sinniteltyään heittäytyi sohvalle pitkäkseen. Ei ole iloa äidistä ei. Ja minä kun ajattelin viettäväni oikein hartiavoimin laatuaikaa lapseni kanssa ennen kuin " kilpailija" syntyy...

Soitin neuvolaan kysyäkseni auttaako b-vitamiini kuvotukseen. Kuulema yhdelle kymmenestä auttaa merkittävästi, joillekin hieman, suurimmalle osalle ei ollenkaan. Aion silti kokeilla kunhan jaksan raahautua apteekkiin. Rautalääke taitaa olla pakollinen minulle kun Hg on usein alle 90 raskaudettomassakin tilassa. Lisäksi syön sitä 2+-vitamiinia.

Kohtu on supistellut ahkerasti, tuntuu ihmeelliselle kun viime raskaudessa supistukset tulivat kun synnytys alkoi. Neuvolan täti sanoi että usein seur. raskauksissa supistukset tunnistaa, ainakin siksi kun ne ovat kivuliaampia. Oireitani kuunneltuaan täti pelotteli kaksoisraskaudella, voi kauhia!

Välillä tuntuu kauhealta tämä valittaminen kun iloinen asia näitä vaivoja tuottaa. Mutta kun väsyttää niin!

Nyt nukkumaan täältä ruikuttamasta. Hyvää yötä helmikuiset!

t. Pallomaha, Kertsu ja Suuri Salaisuus 7+5

Yöks.. sain nieltyä vähän ruokaa.

Mua ei ällöttänyt, nyt ällöttää. Mitään ruokaa ei voi syödä kuin kerran :D

*Juhannus* meni grillatessa. Rauhallista rauhallista..

*Oireista*: Aamupäivän päänsärky.. KAMALA.

Ruokahaluttomuus vaivaa edelleen. Ei vaan tule nälkä, eikä tee mitään mieli.

Päänsäky johtunee siitä.. muutenkin kun ruokavalio on mitä on ja nyt vielä huonompi :(

Tänään repäs ekan kerran oikein huolella kun nousin sohvalta äkkiseltään.

Ajattelin että " Nonni, nyt se alko" :D

Naama kukkii hirrrrveällä tavalla.. :(

RvaPomelo: Hienoa että tietty rajapyykki ohitettu, toivottelen kovasti mielenrauhaa täältä :)

Rohkeasti sairaslomaa, sanon minä. Oma (.) eka :)

Pahoinvoille kovasti helpotusta pahaan oloon :(

-minni-: Dopplerilla taitaa kuulua.. yleensä oliko viikolla 12?

Taidetaan parin muun odottajan kanssa edustaa vähemmistöä..

Meen sit ultraan kun sellanen mulle määrätään :) Tosin en oikein tajua olevani raskaana, vieläkään ;)

Toki odottelen että pääsen neuvolaan.. eka käynti on vaan se papereiden täyttö.. blääh.

Kyllä sitten kun se dopleri vedetään masulle niin meikäläinenkin herkistyy :´)

katrim80: Pistä järeellä veitsellä tuhannen palasiksi koko tabu :D

Mä oon ääripäässä susta; pystyn nielemään monta isoa pilleriä samaan aikaan ;)

Esikoisen kanssa oli aikalailla sätkyssä kaikesta, nyt on vaan jotenkin.. leppoisa mieli.

Enkä tällä tarkoita vähätellä kenenkään tuntemuksia. Kaikki odottaa tavallaan :)

Leppoisia tuulia kaikille!

Repohukka 5+2(?)

Mä olen aivan naatti.... Vajaa 8h töitä takana ja tuntuu, että nukahdan istualleni! Ei tää väsymys vielä tämmöistä viime viikolla ollut. Taas toisaalta muuten olo tuntuu normaalilta? Vähän liiankin normaalilta..??

Ja heh, hauska huomata, että muitakin on menossa " ylimääräiseen" ultraan, minä myös!!

Keskiviikkona se sitten tiedetään, kölliikö massussa elävä Toukka.

* Sormet ristissä odottelen nää viimeiset päivät*

Siis korjatkaa jos olen väärässä, mutta olen nähnyt täällä ihmisten käyneen siinä ultrassa rv 5 lähtien. Ja mullekkin puhelimessa sanottiin että ai jaa siis tähän ultraan kun on viikkoja 8 täynnä. No mulla on silloin menossa rv 8+1, mutta vähä vihjailtiin, että aikaisemmin ei olisi edes suostuttu tekemään? siis miksi? Onko tää joku paikkakunta kohtainen juttu vai mikä?

*haukotus* Ja tää lähtee nyt ottamaan hetkeks unta palloon!

T. Erittäin väsynyt Helga & Toukka rv 7+6

Mukava lueskella, kun niin hyvin sopivat omaan tilanteeseen. Vaikka taidatte kyllä kaikki olla jo mua pidemmällä raskaudessa. Väsymys vaivaa täälläkin, etenkin iltaisin. pahaa oloa ei oikeestaan ole, mutta hajut kyllä ottaa nenään tosi herkästi. tänään tankatessa bensan haju yökötti niin että piti olla tosi nopee toimituksessa. typerän näkösenä yritin haukkoo happee mahdollisimman kaukana siitä letkusta...

Pyörrytys on myös alkanu. sen muistan hyvin esikoisen odotusajalta. laski verenpaineet tosi alas, niin on tainnu käydä nytkin. Rinnat myös paisuu silmissä, ja arat on myös. Kokoo löytyy muutenkin ihan tarpeeks, ei tarvis lisää enää yhtään...

täällä on ollu puhetta ultrista, ite kuulun siihen yllättävän pieneen porukkaan joka ei ole vielä ultraan menos. menen sitten muistaakseni rv 10-12 kun se täällä tarjotaan. muuta täällä ei sit olekaan. mietin kyllä että vois rakenneultraan mennä yksityiselle. mutta sinne nyt on vielä matkaa.

anteeksi kun on niin omanapaista juttua nyt, mutta on vain niin ihanaa purkaa näitä asioita. kun oppii tuntemaan teidät vähän paremmin, osaa varmaan kommentoidakin vähän enemmän toisten juttuja. tämä kun on niin uutta mulle vielä. Ai niin limonadille piti sanoa että ei minullakaan esikoisesta ollu juuri muuta oiretta kuin se pyörrytys. kai tämä vain on niin yksilöllistä, yksi kaveri oksensi jatkuvasti viikolle 16 asti, kun minua ei taas edes etonut mikään.

Hyvää yötä ja rauhaisaa lepoa kaikille! =)

loviisa rv 4+6

Väsyttää ja kuvottaa, en oo jaksanu ku lueskella viestejä. Kävin tänään apteekista hakemassa b-vitamiinia, ku on puhuttu et siit vois olla apua pahoinvointiin. No ajattelin ettei se mitään ota jos ei annakkaan. Tuskin se tätä oloa pahentaa. Mä en oo jaksanu mitään vitamiineja syödä, en syöny ekankaan kans ku sitä d-vitskuu, mut sitäkään ei viel tarvii. Rautaa ei vatsa kestä, menee kovalle ja se on kauheeta. Ainoastaan sitä kräuter blausaftii tai siit sitä suomalaisversioo, ku on paljon halvempaa, join ekan kans ja kai siit jotain hyötyy oli, maistu vaan kauheelta. Sitä ehkä sit kans joskus syksymmällä.

Joo mäkään tai mekään ei sit mennä utraan enne sitä ilmasta 12 vko. Mä oisin kyl joteski halunnu, mut mies sano et eihän sinne neuvolaankaan nyt enää nii montaa viikkoo oo, no niin ei varmaan sen mielestä. Enää 4 viikkoo. No kai mä sen kestän. Toisaalta ei me oltu ekastakaan ja suht nopeesti nä viikot on kyl menny.

Onko teillä, muilla (ennestään lapsia omaavilla) ollut kokemusta, että tytöstä tekis mieli makeaa ja pojasta suolasta??? Tai tytöstä tekis mieli tomaattia??? Tai mistä päättelette et kumpi vois olla tulossa???

Ja joku kyseli, ni meil ainakin yritetty ja yritystä oli parisen kuukautta.

Hyvät illanjatkot kaikille

Emylis ja salamatkustaja nro 7+1

rv 5+5 ja oireet sen kun pahenee :D

Kävin morjenstamassa kaveriani joka nyt rv10+5 kyllä oli hauska jakaa kuulumisia, varsinkin kun heillekin ensimmäinen tulossa..

Olivat saaneet tänään nvl kuunnella sydämenlyötejä, vähänkö mäkin haluun jo!! Välillä kun pelottaa että jos tuolla massussa ei olekkaan mtn, vaikka vuotoja ei kyllä ole ollu..mut siltikin..

Täällä monella näemmä ollut väsymystä, mulla kanssa mennyt toi vknloppu tässä sohvalla maatessa ja vessassa juostessa..:D

Mies ihmettelee kun litkin vettä kuin hullu..samaa ihmettelen myös itsekin kun yleensä en voi sietää vettä, hassua.

Rinnat paisuu paisumistaan ja nyt niin kipeät että ei oikein liivejäkän pysty käyttämään :/ pitää mennä ostelemaan uusia heti kun on tilipäivä :D

*Halitus kaikille Helmiäisille*

Eli rv varmaan 6+1. Tarkkaa en vielä tietenkään tiedä, esikoisestakin aika siirtyi muutaman päivän.

*raskausdementia iskee näköjään jo tooosi ajoissa* =)

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat