Seuraa 

Kommentit (18)

Ihan totta toi, että sama summa karkeista ei tunnu niin paljolta kuin mansikoista. Vaikka oikeasti ois kannattanut useammin satsata rahansa hedelmiin ja marjoihin, jos jotain teki mieli.

Ja todellakin, ensi kesänä mä omistan bikinit ja voin myös käyttää niitä. Oon syksyllä lähdössä kaverin kanssa johonkin jumppaan mukaan, että myös kiinteytyy. Siinä voikin olla homma saada noi " allit" pois tai ainakin pienemmiksi!=) Mutta kyllä tämä tästä!=)

Miisa

hei kaikille ja tervetuloa uusille!

Olin juhannuksen töissä ja lohduttauduin kyllä suklaarusinoilla, mutta ne taisikin olla hyvästä:)) no muu syöminen jäi nukkumisen vuoksi vähemmälle. Liikkunut en ole sitten viime keskiviikon, hoidetaan miehen kanssa sisarusten lapsia joita on 3-5 yhteensä eli toimintaa riittää ja siitä " pakollista" liikuntaa tulee.

Jospa syksyllä pääsisi painossa reilummin alle 80kg niin voisin hyvällä omalla tunnolla mennä kontrolliultraan pco:n suhteen. Olisi kiva saada omiakin lapsia, mutta halusin ensin kokeilla auttaa asiaa itse ja ei minua huvittaisi olla jo ennen raskautta reilusti ylipainoinen...siinä minun motivaationi lähde.

Paino 2.1.06 90,9kg

Paino viikko sitten n.83kg

Paino tänään 82kg Yht. -9,9kg, vielä 100g niin kymppi pamahtaa:))))

Pituuteni 170cm

ps. ensi viikolla en pääse netin ääreen, lähden saaaristoon viikoksi pyöräilemään:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

...kuin kaksi viikkoa sitten.. Kuitenkin 100g enemmän. Mutta paino oli viimeviikolla enemmänkin, joten sikäli ok.

tänään siis 97,2 (kaksi viikkoa sitten 97,1)

tosin vaaka väläytteli välillä 96,8 mutta päätyi kuitenkin tuohon 97,2.

lähtöpaino oli 103,7 (maaliskuun lopulla)

Huomaa kyllä, ettei ole tullut pidettyä dieetistä nyt kesällä niin hyvin kiinni.

Meillä jyllää perheessä vesirokko.. aikunkivaa.. Kesäsuunnitelmat taitaa mennä vähän uusiksi. =(

Niinpä onkin!=) Parempi antaa itselleen aikaa ja asettaa realistiset tavoitteet. Olikos sulla se Nutrilet-kuuri menossa? Miten aiot sen jälkeen toteuttaa laihista, jos saa udella?

Mä olen yksinkertaisesti vähentänyt syömistä ja lisännyt liikuntaa. Mun ongelmana on lähinnä olleet kahvipullat. Nyt en oo niitä syönyt, vaikka eilen meillä oli vieraita ja tänään olin kaverilla kahvilla. Enkä sortunut! Vähänkö ylpee olo itsestä!=) =)

Että ensi kesään asti tätä projektia kestää. Sit alkaakin se vaikein osuus, painonhallinta...

Miisa

Ekaks sunnysummerille; aivan realistinen ajatus on saada 3kg/kk pois, kun jaksaa vain tarkkailla syömisiään ja liikkua... Muistaa vain ettei ole liian ankara itselleen, koska siitä seuraa helposti retkahduksia!

Itselläni tavoite jouluksi on päästä 85-90 kiloon, jonne matkaa parikymmentä kiloa...hui!

Eilinen oli jotenkin masentava päivä, kun satoi, eikä päästy ulos lasten kanssa :( Tänään onneksi taas aurinko paistaa ja ollaan ulkoiltu jo pari tuntia, nyt tultiin välillä sisälle syömään ja nukuttamaan kuopusta.

On kyllä tosi mukavaa lueskella toisten kokemuksia tällä laihdutuksen kivisellä ja kuoppaisella tiellä... Antaa ihmeesti voimia itsellekin jaksaa eteenpäin, jos välillä tuntuu, etten KOSKAAN pääse tästä ihramäärästä eroon! Kun vain jaksaisi olla kärsivällinen ja ajatella piiiitkällä tähtäimellä.

Elämästä voi nauttia niin monella tavalla, syöminen ei ole se ainoa tapa ;)

-oo

Eilen ja tänään olen kiusannut rääkännyt itseäni. Lenkkeilty on ja vettä tuli tänään taivaan täydeltä. Ja sit kävin kiusaamassa itseäni vaatekaupoissa. Ja voin kyllä sanoa, että se ainakin motivoi mua. Onhan se normaalimalliston valikoima isompi ja mä löydän aina niist kivan näköisiä vaatteita, mutta kun eivät mahdu päälle. Noh, ensi kesänä voin ostella sitten niitä!=)

Tavoitteeni on siis ensi kesänä (tarkalleen 1.6.2007) painaa 70-75kg. Ensimmäinen tavoite on 1.8.06 päästä alle sadan.

Tänään olen sitten mässännyt niitä mansikoita ja paikannut makean himon sillä.=)

Tänäkin aamuna tuli käytyä vaa' assa.. Lukema oli onneksi 200g vähemmän kuin eilen, että suunta jälleen oikea!=)

Miisa

Kävin liittymässä kuntosalille! Heti tänään olen sinne menossa. Kiinteä kk maksu ja saa käyttää punttista ja jumppia NIIN paljon ku haluaa..Vähäks oon ylpee!;o) Ja tiettekö mitä, mä käyn jopa tuol salil ku siit joutuu jopa maksaa, niin pakko saaha rahoille vastinetta!!!

Olin iloinen, kun oli aluksi aika tarkka kysely, tavoitteet ja onko ennen liikkunut säännöllisesti yms..Parin viikon päästä mulle tehään henk koht kuntosuunnittelma kuhan olen kaikkia jumppia ehtinyt kokkeilee...Tiedän sit sanoa mikä tuntu hyvälle/mun jutulle. Sen verran oli puhetta, et viikossa tars ainakin 3krt käydä salilla+siihen sit viel jotain kotiläksyy...Saa nähä millainen ohjelma pläjähtää! henkilökunta oli toooosi mukavaa ja kannustavaa!

Tsemppiä meille kaikille!!!!

Hormooniska

Olen kahden lapsen (-02 ja -04) äippä ja tarkoituksena olisi pudottaa melkoinen määrä kiloja PYSYVÄSTI!

Olen ollut aina pyöreä pullukka, mutta nyt alkaa housut kiristää jo liikaa. Pituutta minulla on 175cm ja painoa 107,7kg (viime viikon jo tsemppasin ja sainkin pari kiloa putoamaan, aloituspaino siis 110kg...)

Syön 1700kcal/vko ja liikun 3x1-2h/vko (pyöräilyä, kävelyä, puutarhanhoitoa yms..) Tällä kertaa en siis aio " kitua" 1200kcal-dieetillä, joka on aiemmin aiheuttanut repsahduksia... ja tuo herkkupäivä kerran viikossa on hyvä ajatus!

Vertaistuki olisi todella tarpeen!

Tsemppiä! -omppu-

Voi, että kyllä nappasi kun tänään vaa' alle tömähdin! Plussaa viime viikosta 400g! Mutta ihan oma vika, kun jussina tuli syötyä sitä sun tätä. Eipä kuitenkaan murehdita menneitä, vaan palataan ruotuun! Eli lenkille vaan, jotta niitä askelia saadaan siihen mittariin!

Tässä päätin, että kiellän itseltäni kaiken muun makeen paitsi jäden. Sillä sitten pärjätään herkkupäivänä. Mutta onneksi mansikat ovat kohta kohtuuhinnoissa, niin voi alkaa niitä napsimaan!=)

Aloitus 12.6, paino 105.8kg

Paino nyt 105.2, pudotus yhteensä 600g

Parempaa viikkoa toivoen ja tsemppejä kaikille toivotellen

Miisa

No ite kun herkkuja osta, nii sit niitä tuo juhannus vieraat... Ja syömättähän ei voi olla. Nyt on vaakaan ostettu uudet patterit ja viime viikon jäätyä välistä, pääsin taas punnitsemaan. Tulos oli se mitä odotinkin, ei kuitenkaan toivottu, mut huonomminki ois voinu mennä. Siis kahden viikon takaisesta punnituksesta paino oli tippunu 300g.

Paino siis nyt 89,8kg

alotus 17.4 100,5 kg

Nyt ei ehdi enempää, lapset narisee huomiota.

Onnea kaikille jussista kunnialla selvinneille ja tsemppiä jatkoon!

Täällä myös herkuteltu ostosreissun jälkeen kotimaisilla mansikoilla, ovat vain vielä melko kalliita... Mutta toisaalta kun ajattelen tuo 4-5¿ ei ennen tuntunut karkkihyllyllä missään ;-)

Mä myös haaveilen olevani ensi kesänä tuollainen 75-80 kiloinen! Kova urakka, mutta olen päättänyt, että onnistun! En ole koko aikuisikänä saanut shoppailla muilla kuin " Great Girls" -osastoilla ym... Harmittaa todella! Ensi kesänä olemmekin bikineissä rannalla, eikös juu!?!?

Iloista Tiistaita teille!

-OmppuOO-

Meillä on täysin samat tavoitteet!! Tosin luulen, että joudun tästä tämän vuoden elokuun tavoitteesta hieman joustamaan, ja asetinkin tavoitteeksi alle 100kg elokuun loppuun mennessä, kun lähdetään ulkomaille.

Nyt vielä 6 kg yli 100kg. Mutta kyllä se tästä!! ja 75 kg on pakko saada ensi kesäksi, kesäkuun alkuun mennessä. Siitäkin vielä voi laihtua, mutta siihen 75 olen tosi tyytyväinen!

Laihis

Kun lukee tota Laihduttaja2006 ja miisa80 keskustelua tulee hyvälle mielelle.

Kivoja " porkkanoita" heittelette myös mulle jolla toi usko aina loppuu kesken. Vaikka kuinka vakaasti päätän ja haluan niin hetikohtapian on 100 syytä sortua:( ,hitsi. mm. toi Great Grils vaatteista luopuminen ois tosi kiva juttu.

ja lisää vaan mansikkajuttuja... tänään meilläkin syötiin mansikoita ja kirsikoita. Nam!

Ja nyt tosiasiaan: jos joka kuukausi sais pois 3 kg, niin vuoden 2007 vois aloittaa kaksinumeroisena. Onko liian iso tavoite toi 3kg? Työtä se vaatii, tietty ja itsestähän se on kiinni,mutta voiko olla mahdollista pitkälläaikavälillä?

Tsemppiä kaikille,

SS

on jo nutrilet kuuri menossa... tai itse asiassa oli! tulin siitä niin huonolle tuulelle, koska en yksinkertaisesti saanut kaikkia ruokia alas ja sitten olinkin niin nälkäinen ja kiukkuinen että huh huh!

Mä olen vaihtanut kaiken mitä vaan voi kevyttuotteisiin. Itse asiassa syön kyllä varmaankin enemmän kuin aikaisemmin, mutta yritän syödä säännöllisesti ja pienempiä annoksia kerralla. Herkut olen jättänyt pois (paitsi karkkipäivän aion pitää kerran viikossa). mulla herkut oli pahin riesa, niillä kun sai verensokerin äkkiä ylös kun ei ollut aikaa syödä/tehdä ruokaa. kaikki mehut yms. olen myös jättänyt pois. juon ainoastaan vettä ja light-limuja.

kuntoilua ja liikuntaa pitäisi myös alkaa järjestämään! kuntopyörän ajattelin hankkia ja sitä alkaa polkemaan. meille on myös varmaankin tulossa koira, joten sen kanssa alan sitten lenkkeilemään.

Tosiaan, sittenhän se vaikein osuus alkaa kun paino on laskenut... Mutta odotan kyllä sitä niin!! Aina olen ollut hoikka, paitsi ensimmäisen lapsen syntyessä hieman repesin ja koko ajan vain lisää ja lisää... Olisi niin ihanaa mahtua kaikkiin ihaniin vanhoihin vaatteisiini!

Laihis

No parempi sekin kuin, että +400g!

Eli

lähtöpaino 98,8kg (22.5.2006)

paino tänään 93,9kg! eli pudotusta 4,9kg " kuukaudessa" .

Paremminkin olisi voinut mennä, mutta mutta...itsestä se on kiinni. Nyt yrittelen tsempata pointsien avulla..Kuhan perehdyn asiaan...

Hormoonihirviö ja -4.9kg!!!!!

ja tää toinen oli kyllä jo VAIKEE!!!

-> H i e n o a l k u! :o)

Nyt on ihan hirmu vaikee palata ruotuun kaiken mässäilyn ja juhannuksen jälkeen. Kävin tänään sentään kävelyllä ja se ei oo normaalisti mun elämään kuuluva juttu! Pitäis kyllä kuulua. Todellakin.

Siis aloituspaino 119,5

paino viime viikolla 119

ja tällä viikolla samat 119

...ja jos teitä kiinnostaa tietää, niin laitan sinne häihin toisen hameen, olen jo luovuttanut mahtumiseni siihen toiseen...

...arvatkaapas masentaako pikkasen, kun marraskuussa kuulin näistä häistä ja aattelin et ois kiva päästä alle sataseen häihin mennessä, mutta yllätys yllätys, pelkkä ajattelu ei riitä. Sanoinkin mun miehelle, että mun siskon häihin sitte... vähäks sitä nauratti,kun mun sisko ei todellakaan oo naimisiin menevää tyyppiä...

ei mennyt ylisyömisksi vaikka vaara piilikin!

vaikka inhottaakin kylässä selitellä että on dietillä ja ihmiset loukaantuvat silti kun en halunnu syödä makkaraa, kyljyksiä, majoonesisalaatteja kakkua jne. vaan mulla oli omat kevyet nakit mukana ja söin varmaan puolet vihreästä salaatista. moneen kertaan minulle todettiin ettei yks mässäily vaikuta, mutta sillä ajatuksellahan sitä lihoi tähän kuntoon. ja eihän se yksittäinen vaikutakkaan, mutta tunnen itseni ja on vaikea lopettaa kun retkahtaa kunnolla.

ja sitä paitsi en endes kärsinyt vaan söin hyvin jopa herkuttelin (mansikoita, kirsikoita, herneitä, uusia perunoita) ja mahan täyteen ihan sallituilla pisteillä :)

perjantaina jopa pari lasia valkoviiniä :) olin odotellu sitä jo varmaan kuukauden.

ja tulosta siis syntyi, häiden ja turvotuksen jälkimainigeissa

alkupaino 98kg

viikonpudotus -400g

paino nyt 85kg (joka oli tavoitteeni juhannuksesksi)

koko pudotus -13kg

tavoite on jouluksi 75-70kg

ja nyt on sitte kesän juhlista selvitty ja vasta syyskuussa on tiedossa häät. sitä ennen elokuussa alkaa työt, joka on tosi hyvä koska siellä on sen verran tekemistä ettei tuu naposteluta

M

Eli eka viikko vasta takana, mutta eipä ole pahalta tuntunut... Enemmän kuin normaalisti olen syönyt. Yrittänyt vain syödä säännöllisemmin ja vaihtanut kaiken kevyt-tuotteisiin. Ainoa mikä hieman kirpaisee on juustot, jotka mun suurinta herkkua!

Juhannuksena kyllä sorruin vuohenjuustoon ja mozzarellaan, mutta kumpaakin söin vain vähän. Muutenkin juhannuksena tuli herkuteltua, pari pullaa söin ja puoliksi karkkipussin miehen kanssa... Vaikka kaikki herkut piti jättää pois. Tulin kyllä siihen tulokseen, että kerran viikossa taitaa olla ihan " pakko" pitää karkkipäivä, ettei sitten joskus jos tapahtuu repsahdus sekoa täysin!

Tällä viikolla aloitan nyt sen nutriletin tehodietin. Aamulla " nautittu" jo mansikkapirtelö, ja kamalaa oli kyllä.... Mutta aion kyllä kaiken saada syötyä suunnitellusti!

Liikuntaa pitäisi vielä lisätä viikko-ohjelmaan, koska tällä viikolla en mitään erikoista sillä saralla... Jospa se painokin sitten siitä tippuisi vielä!

Eli tämän viikon saldo:

ALOITUSPÄIVÄ 19.6.2006

ALOITUSPAINO 108 kg

VIIKON PUDOTUS 2 kg

PAINO NYT 106 kg

kokonaiskesto 1vk

kokonaispudotus 2kg

laihis

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat