Vierailija

Onko kellään tällaista ongelmaà?

On niin noloa. Ei kehtaa edes pyytää ketään kylään kun lapsella on vain matto huoneessa. Lapsi on 3-vuotias.

Kommentit (17)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Hän tosin harrastaa huonekalujen restaurointia, mutta vähemmilläkin taidoilla pääsee alkuun jos haluaa päällystää kirpparinojatuolin tai vastaavan. Äitini käytti minua viime viikolla Kontti-tavaratalossa (spr:n kirppari?) ja siellä näkyi olevan huonekaluja viidelläkin eurolla, samoin kuin edullisia kodin tekstiilejä. Olin aivan hämmästynyt siitä tavarapaljoudesta.

Haet kirpparilta tai kysyt tutuilta ja sukulaisilta vanhan tuolin / tuoleja (esim. keittiön tuoli) ja pienen pöydän, joista sahaat jalat poikki. Toimii hyvin lastenhuoneessa. Kun saat rahaa, voit maalata ne ja laittaa pöydän kannen päälle muovimattoa palasen (saa jämäpaloja halvalla rautakaupasta) ja siinä on loistava piirustuspöytä.

Kysele tutuilta vanhaa hyllyä seinälle tai lattialle nököttämään, saat lelut järjestykseen. Muutama iso tyyny lattialla voisi olla kiva.

Ei sinne kummoisia tarvitse! :)

lisäksi tietty kirppiksiltä, keltaisesta pörssistä tms... Käytettynä löytyy ihan hyvää tavaraa, ja huutokaupoistakin löytyy kivoja vanhoja kaappeja yms. Itse ainakin olen kaikki hommannut käytettynä, ja sitten hiukan maalannut ja sen sellaista jos on tarvinnut. Harvalla on varaa maksaa lastulevystä tuollaisia hintoja mitä pikkuriikkisistä pöydistä esim pyytävät.

Sossu ei anna mitään, en kyllä ole edes kysynyt, pitää kuitenkin odottaa, että avioeron ositus on hoidettu.

Kuka nyt käytetyn tietokoneen ostaisi, nettiyhteyden on mies maksanut.

Anteeksi kun kysyin.

ap

Vierailija:

Lainaus:

Haet kirpparilta tai kysyt tutuilta ja sukulaisilta vanhan tuolin / tuoleja (esim. keittiön tuoli) ja pienen pöydän, joista sahaat jalat poikki. Toimii hyvin lastenhuoneessa. Kun saat rahaa, voit maalata ne ja laittaa pöydän kannen päälle muovimattoa palasen (saa jämäpaloja halvalla rautakaupasta) ja siinä on loistava piirustuspöytä.

Kysele tutuilta vanhaa hyllyä seinälle tai lattialle nököttämään, saat lelut järjestykseen. Muutama iso tyyny lattialla voisi olla kiva.

Ei sinne kummoisia tarvitse! :)

kun vaan sahaa pöydänjalat poikki ja maalaa, jos tarvitsee. Me ollaan kierrätetty mm. tällä tavalla kalusteita ja vältetään uusien ostamista (ekologisista syistä), vaikkei aivan varattomia ollakaan.

Kyllä sä ne huonekalut jostain saat, alat vaan kattelemaan!

Äläkä masennu eräiden ilkeistä huomautuksista, ne ei ajattele omaa nenäänsä pitemmälle.

Halaukset ja kaikkea hyvää sulle, älä lannistu!

Aika dorka tyyppi, jos näin teki.

Hyviä neuvoja olet saanutkin jo, esim. kierrätyskeskus. Ja nyt kun alkoi alennusmyynnit, niin ehkäpä jostain kaupasta löytyy ihan uusiakin huonekaluja huokealla. Lipasto tai joku hyllykkö ihan varmasti.

Sossu, seurakunnat, pelastusarmeija...

Ei voi olla noin avutonta!!! Mietis vähän mihin se raha menee ja onko se kaikki tärkeämpää ku lapsen huonekalut. Ja tosiaan, ilmaseksin saa vaikka mitä kun alat vaan hommiin : )

Laita tuonne ostetaan ja myydään palstalle " otetaan vastaan" ilmoitus. Kovin monen nurkissa on lapsen huoneeseen sopivia kalusteita. Kyllä tuon ikäinen pärjää jo ihan tavallisella pöydällä ja tuolillakin ja joku kirjahylly tai lipasto olis taatusti kiva. Itse lahjoitin vasta hirmuisen määrän erotilanteessa olevalle huonekaluja, joten meiltä ei valitettavasti nyt löydy, mutta uskoisin, että monelta muulta löytyy.

Oli vielä tosi hyväkuntoinen. Toinen sai laidattoman runkopatja sängyn,laitoina toimii keittiöntuolit,nostan ne aina illalla siihen sängyn viereen " laidaksi" ,tai siis kaksi tuolia ja sitten aamulla ne takas pöydän ääreen,hyvin toimii :)

Pöytänä 3v ja 4v pojilla on ANNETAAN- osiosta hankittu (olikohan näiden sivujen vai jonkun muun...) vanha tietokonepöytä,maalasin ja otin näppistason pois,samoin 2 tuolia pöydän ääree löytyi annetaan-osioista ja kun ne maalasi pöydän kanssa samalla sinisellä niin sopivat tosi hyvin yhteen.

Matto on kirppikseltä 2e räsymatto ja verhot huutonetistä ihanat nalle-verhot,postikuluineen muistaakseni n.5e.

Kirjahyllyn ja lelulaatikot oon tehnyt pahvilaatikoista jotka päälystin muovisella hyllypaperilla,sillä itseliimautuvalla,tuli kohtuu tukeviakin jopa ja niitä voi käyttää päälekkäin kuten mulla neljä " kirjahyllyinä" ja samanlaisia sit laatikoina lattialla joihin kerätään lelut.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat