Vierailija

Kommentit (13)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

sitten homaopaattista hoitoa angiinaan ja nyt sitä ei ole ollut moneen vuoteen.

Jos angiinan haluaa parantaa homaopaattisesti, kannattaa olla yhteydessä homeopaattiin - oireet saattaa helpottaa jo saman päivän aikana, mulla on aina mennyt yhdessä päivässä ja kuten sanottu, nykyään sitä ei ole enää edes tullut. Ja voi käyttää turvallisesti raskauden aikana.

Minulta on aina angiinaepäilyssä otettu heti nieluviljely. Yhden ainoan kerran on ollut kyseessä streptokokki, vaikka oireet ovat aina olleet bakteeritulehdukseen viittaavia, siis kova äkillinen kurkkukipu, valkeat peitteet nielussa, korkea kuume. Ihan hyvä, että viljely nykyisin aina otetaan. Lapsena söin varmaan monta turhaa lääkekuuria angiinaan, kun silloin ei ollut tapana nieluviljelyä tehdä.

jää elimistöön vielä bakteereja kuitenkin. Tästä voi pahimmillaan seurata epidemia, kun levittelet pöpöä ympäriinsä. Terkuin itsekin angiinassa...

Vierailija:

[quote]

ja kun veikkasin angiinaa, sanoi olevansa samaa mieltä ja iski reseptin kouraan.

Ilman nielunviljelyä ei kannata ottaa kuuria eikä angiina ainakaan mun mielestä niin kovin kamala ole pari päivää pitää varmuuden vuoksi.

Itselläni oli aikoinaan kaksi kertaa peräkkäin. Makasin sängyssä hirveässä kuumeessa ja kurkkukivussa. Mitään ei voinut syödä ja juominen oli yhtä tuskaa!!! Toisen kerran jälkeen jäi sitten krooninen kurkkukipu joka lähti pois vasta kun nielurisat leikattiin usean kuukauden päästä.

ja kun veikkasin angiinaa, sanoi olevansa samaa mieltä ja iski reseptin kouraan.

Ilman nielunviljelyä ei kannata ottaa kuuria eikä angiina ainakaan mun mielestä niin kovin kamala ole pari päivää pitää varmuuden vuoksi. Itse kuitenkin ottaisin homeopatian käyttöön, ettei tarvii kärvistellä.

sydänlihaksen tulehdus ja mätäpaise kurkkuun. jälkimmäisen oikeaa nimeä en tiedä mutta kaverini sai sellaisen kun ei mennyt angiinastaan lääkäriin. sitä mätäpaisetta sitten hoidettii sillai et isolla piikillä imettiin sitä mätää sieltä sairaalassa useita kertoja...

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat