Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Seuraa 

Eli onko kyseessä keltarauhasen surkastuminen ja menkat kohta alkaa vai mikä? Rinnat ovat olleet myös arat ja paisuneet nyt kolme päivää. Menkkakipuja viime keskiviikkona, samoin lauantaina, eilen tilalle tuli tuo oikean munasarjan " tuikkailu" . Onko muilla kokemuksia vastaavasta?

Kommentit (3)

Mulla kans vihlasee välillä,munasarjan kohdalle.Varsinaista menkkajomotusta oli perjantaina.Nyt vaan katellaan miten käy.32/30-32 tänään...

täällä kans piinaillaan.. laskin luulemastani oviksesta, että menkkojen olisi pitänyt alkaa lauantaina, mutta eipäs alkanut. Nyt kp 34/30-34 menossa ja rinnat ihan älyttömät arat ja mahaa nippailee..... jos ei huomenna ala, niin sitten testit kehiin. Vielä oon malttanut odottaa.. tuu sitten kertomaan...!

Sisältö jatkuu mainoksen alla

ninnukka1: sinä ilmeisesti plussasit? ONNEA! Millaiset oireet jatkuu?

velmu: joko olet testin tehnyt? Jännä juttu tuo munasarjajomotus. Itsellä sellaista ei ole muistaakseni koskaan kierron tässä vaiheessa ollut. Nyt tosin vaimenemaan päin (kp 36/28-34). Menkkakipuja ei ole. Oikeastaan ainoa " oire" enää on rinnat: ovat turpeat ja arat. Vatsallaan on vaikeaa olla...ja lempiharrastukseni liikunta ei tunnu rinnoissa kovin hyvälle. Mutta itse testaan, jos aihetta vielä on, varmaankin vasta viikonloppuna ennen vaellusreissulle lähtöä. Jotenkin sellainen olo, että menkat on tulossa - MUTTA tulisivat jo, ettei tarvitse niistä huolehtia metsässä!!!

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat