Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Seuraa 

Huomasin, ettei kukaan vielä ollut avannut meidän pinoa.

Tervetuloa kaikki suurperheen jo omaavat tai siitä vasta haaveilevat keskustelemaan.

Sivut

Kommentit (60)

Taallapaassa ei uusia uutisia; mita nyt helle jatkuu uskomattoman ' kovana' tahan vuodenaikaan!

Ylpparikirjoitusten tuloksia kans kuultiin eilen, paljon oli onnellisia aiteja ja isia kaduilla koulujen vierella! Opiskelijoista puhumattakaan.

Pitaisi lahtea torilla kaymaan, jokusen salaatin jos kavis hakemassa, ma oon taas laihiksella! Mutta kylla on hankalaa, sita niin haikeesti aina valilla kattelee tuota jo hiukan turvonnutta mahaa, joka loistaa siis tyhjyyttaan, mutta ei vaivuta masennukseen; ma odottelen kuumeisesti tateja tulevaksi etta saisin aloitettua nuo pillerit, ei siis kuitenkaan viela merkkeja alkamisesta! Miten akkia muilla km:n jalkeen alkoi uudelleen tadit? Oon malttamaton, se on tosi, mutta siita sitten taas toive ja haaveilu kohottaa paata, vaikka taitaa tuollainen pieni ' kauhu' rinnan alle jaadakin, etta jos taas ei kaikki oliskaan kunnossa?! Kun jaksais taan kesan ihan normaalisti; kerroinko jo etta gynis oli tosissaan etta pitais pitaa se 6 kuukauden tauko, vaikka ma leikittelin ajatuksella 3kk ja eikun uusiks...joulukuuhun on liian pitka aika!!!

Mutta kaikille mukavaa maanantaipaivaa ja kirjoitelkaa!

Lisätäkseni omaani, meillä kaikki pitsi viimeinen korvakierrepotilaita.Kaikki neljä ekaa tuubitettu ja kitarisat poistettu.Ihme kyllä ettei nuorimmalla ole ollut ainuttakaan tulehdusta.Muuta sitten riittämiin.

Ja tämän nelospojan kanssa saimme 2kk iässä,toisen korvatulehduksen yhteydessä, yöpyillä sairaalassa erittäin rajun RS-viruksen takia.Siitä muistoksi infektioastma.ja nuorimmalla pojalla myös infektioastma.Kelan hoitotukea saamme.

Alku on mennyt kaikilla paljon sairastaessa mutta niin se aika kultaa muistot.

Kuramyyrälle tärppi ja plussa onnea!!!!!!!!!!

Ajatelkaa,koko talo nukkuu ja mä nousin vartavasten teitä katsomaan jotta ehdin muutaman sanan rustata=)Ja laskujakin maksaa.

Ollaan sitten lähdössä ruissaloon uimaan ja syömään koko perheen voimin joten netti jää taas...

L+5 kp 15/28

Sisältö jatkuu mainoksen alla

nettipimentoon - ihan omista syista!!

Pienta sanaharkkaa ja sellaista ymparistossa, joten laitan punaisen varattu-nappulan alas ja olen avaamatta sivuja, helpointa kai niin!!

Kivaa viikonloppua kaikille ja palataan taas joskus asiaan!!

-levinia lomailee...-

Niin se taas viikonloppu hurahti. Meillä alkoi koko perheen kesäloma ja huomenna suuntaammekin ruotsinlaivalla kohti Tukholmaa! Jippii!! Eipä ole tullut käytyä oikein missään pitkään aikaan eli odotamme reissua tosi kovasti. Pikkuisen huolestuttaa tuo meidän pikkuisen reissu; viime kerralla risteillessä oli vielä niin pieni, että kulki kantorepussa tyytyväisenä, mutta nyt on niiiin " minä itse" . Eli se liikkuminen laivalla ja syömiset ravintolassa??!Toivottavasti ei tarvitse pikkuista kytkeä rattaisiin kiinni koko ajaksi, pelkään vaan, että juoksee sinne tänne eikä varmaankaan tahdo pitää edes kädestä kiinni. No, eiköhän tuosta selvitä! Meillä on vielä epäselvää sekin, mitä sitten Tukholmassa tehdään päivän aikana. Vanha kaupunki ja shoppailu ei ehkä kiinnosta, jotain uutta pitäisi keksiä. Viime hetken vinkkejä?

Äh, mutta tulipas taas omaa napaa. Kukas meillä olikaan piinailuvuorossa seuraavaksi? Tärppionnea vaan kaikille ja mukavaa heinäkuista viikonalkua! Poistun lomailemaan pariksi päiväksi, palailen reissun jälkeen.

Suviruusu

Ja kohta sitten odotellaan plussa kuulumisia sieltä päin ;o)

Meillä ei kurjuutta kummempaa tänään. Viime yönä heräsin pojun kanssa klo. 03.15 ja vaikka sain päivällä tunnin torkuttua ni olo aika koomanen... Kyllä vaan niin odotan tuon lapsen kasvamista jotta päästäisiin tosta pahuksen " kuristustaudista" . Saas nähdä vieläkö ens yö valvotaan :( Parhailaankin tuolla yskii...

Nyt on sitten eka kuuri terolut:ia syöty ja odotellaan vuotoa, jospas sit pääsis taas kartalle noista kierroista. Olin kyllä varautunut tärppiä odottelemaan jonkin aikaa mutten osannut odottaa että koko juttu menee ihan pipariksi. Onko teistä kenelläkään koskaan ollut noita lääkkeitä käytössä?

nyt on pakko mennä poikaa katsomaan...

Marlett

Niinikään onnittelut Suviruusulle työpaikasta; ja " pikkuiselle" synttärionnittelut.

Tuo " valekuristustauti" on kyllä todella kurja vaiva. Oletteko saaneet siihen lääkitystä? Me olemme muutaman kerran käyneet spiralla ja saaneet samalla kortisonipiikin, joka on helpottanut pahinta vaihetta jonkinverran.

Viisivuotiaalla pahin vaihe meni ohi kolme-neljä vuotiaana. Kyllähän me viime talvenakin pari yötä valvoimme vaivan takia, mutta ei se enää ollut ollenkaan niin rajua kuin pienempänä. Voimia.

Viisivuotiaan alustava diagnoosi on F83 (kehitysviive ja puheen ymmärtämisen vaikeus). Mikäli tutkimuksissa ei löydy mitään " elimellistä" mikä homman selittäisi (jokin syndrooma tms) niin tuolla diagnoosilla sitten edetään. Toivon, että poika pääsee EMU opetukseen, mutta EHA:kaan (eli harjaantumiskoulu) ei ole vielä poissuljettu vaihtoehto. Aika näyttää miten siinä käy.

Allergialääkkeistä oli puhetta. Mä olen kyllä käyttänyt antihistamiineja aina siihen saakka, kunnes raskaustesti on näyttänyt plussaa. Samoin kuin muitakin lääkkeitä. Mulla on heinäaika pahin; koivu ja pujo siedätyshoidettiin (meniköhän sana oikein?) opiskeluaikana. Nyt mulla on käytössä hengitettävien lääkkeiden lisänä tablettiastmalääke, joka auttaa allergoihinkin todella hyvin; joka päivä ei tarvitse allergialääkettä enää ottaa.

Täytynee alkaa siivoilemaan. Eilinen meni lähinnä ihmetellessä; kyllä mä koko päivän oli jotain tekevinäni mutta mitään en saanut aikaiseksi. Mutta ihan hyvä niinkin. Mikä ihmeen loma se on, jos koko ajan urakoi arkiaskareita. Hyvää päivänjatkoa kaikille.

T: kuramyyrä

Enpä meinannut päästä aamulla sängystä ylös, hartiat jumissa ja päässä jomottaa. On se vaan tuo fyysisen työn teko vaarallista ;o) Eilen tosiaan meni koko päivä tuon suihkun lattian kanssa tuohutessa, mutta nyt on vanhat saumat poissa ja uudet tilalla. Kunhan vielä saadaan laatat putsattua ja laitettua kulmiin silikonisaumat ja hyvällä tuurilla jo illalla uskaltaa käydä suihkussa tai viimeistään huomenna.

Meilläkään ei muuten ole omaa kesämökkiä. Eikä taideta muutamaan vuoteen kaivatakkaan kun tämä " maalla" asuminen tuntuu entisistä kaupunkilaisista jatkuvalta mökkeilyltä ;o) Niin valtavasti tässä tönössä ja pihassa on tekemistä ettei mihinkään mökille edes ehtisi. Olen kyllä ihan pienestä asti ollut kaikki kesät mökillä, isovanhemmillani on mökki Sammatissa, ja samalla tontilla myös vanhempieni pikkumökki ja halutessamme voimme sinne nytkin mennä vaan kun aika ei oikeasti riitä.

Uimaan ollaan tänään menossa, hauskaa uintipäivää muillekin

Marlett

mutta meillä kaikki muksut ovat pienenä saaneet omituisia vatsatauteja kesän ekojen uimareissujen jälkeen. Senverran kai nieleksivät järvivettä ettei masut sitä kestä. Voiskohan Kuramyyrä teidän pienellä pöpöt johtua siitä? Se selittäis sen miksei isommat sairastu. Vatsataudit vaan kaikenkaikkiaan ovat niin tylsiä kun ei niihin juuri lääkkeitä ole. Toivottavasti pikkunen toipuu pian.

Nyt on ruvennut meidän muksuilla olemaan iltaisin vaikeuksia mennä nukkumaan, vielä tuolla kirjoja selailevat. Ja itellä pyykit koneessa ja keittiö kaaoksessa =( kun oon koko päivän ulkona hommia tehnyt. Täytyy siis poistua...

Öitä,

Marlett

Kyllä tästäkin selvitään,mulla on takana vuosia sitten tosin 2 aiempaa km(rv 5 ja rv 12+)ollaan selvitty aiemminkin,samanlailla selvitään nytkin.Ois ollut taatusti kovempi pala,jos ois ehtinyt miettiä asiaa enemmän,mut tuo 11kk ikäinen taaperotyttö pitää kyl arjen sisarustensa kans(12v,8v ja 5v)sellaises vauhdissa,et ei jouda suremaan.

Haleja Minttumaaritille(menikö nimimerk. edes oikein?)Toivottavassti kaikki menee hyvin nyt loppuun asti.

Mulla on sillain levollinen olo jatkossa,et ensi raskaudessa mulle luvattiin alkuraskauden-ultrakin ilmaisix,kun kävi näin.Eli ei tarvi jännittää kuin rv 7 asti onko kohdissa kaikki hyvin, jatkossa saan sit np-ultran ja rakenneultrankin.Rakenneultran saan six,kun oon koko tulevan raskaudenkin erityisseurannasta,kuten viime raskaudenkin.

Lumina

Siivoojakaan ei tullu tana aamuna, ja muksut nukkuu kaikki kakkosta lukuunottamatta! Nyt olis hyva aika touhuta muitakin hommia kuin istua taalla koneella (aamun satanny yahoon-puolella) mutta minkas teet! Kuumaa on ja mikaan ei huvita!

Totta on, etta Leanna on muuttunu ihmeen ' hiljaiseksi' vai tuntuuko munsta vaan silta? Kesakiireita kai..

Taalla taas sita samaa, odottelen tateja, tanaan siis kolme viikkoa sairaalareissusta, eika mitaan viela...

Eilen ' luistin' sitten kuntoilusta, oli selka (iskias) kipeena koko paivan ja sateili hurjasti toiseen jalkaan, joten yritys uusiksi tanaan. Hiukan hidastan tahtia kylla!

Vauvoja on meillakinpain paljon tulossa sukulaisilla ja naapureilla, mutta onnea vaan heille! Mutt' nyt on pakko nousta tasta tuolilta! Heips!

Juuri vasta kotiuduttiin kuopuksen ja tytön kaa kyläilemästä. Oltiin entisillä naapureilla. Siellä on sekä tytölle että myös kuopukselle suurinpiirtein samanikäiset kaverit. Oli ihan mukava käydä siellä kun ei oltu pitkään aikaan käyty. Ihanaa kun on taas lämmin päivä. Me mentiin kyläpaikkaan pyörällä. Matkaa sinne on yhteen suuntaan noin 3,5 km. Ihan mukavanpituinen pyöräilymatka. Tosi hyvä kun tuli hommattua kuopukselle tuo istuin pyörään viime kesänä. Nyt ei tarvi sit olla enää bussien varassa kun mulla ei oo päivisin autoa käytössä. Me ollaan myös vielä illalla menossa kattomaan pariviikkoista tyttövauvaa. Varmaan vauvakuume nousee taas monta astetta. niin kovasti toivoisin vielä sitä tyttöä meille, kun kaikki mun omat 3 lasta on poikia.

Kiva Marlett, et teidän poika on jo paremmassa kunnossa. Toivotaan myös, et kuramyyrän pikkuinen ois jo tervehtymässä!

Meillä sekä kuopus että keskimmäiset poika ja tyttö on olleet korvakierteesä. Kuopukselle laitettiin 9 kuukauden iässä putket. Sen jälkeen ei oo ollu juuri mitään vaivoja ja muutenkin tosi vähän sairastanut sen jälkeen. Keskimmäisistä pojalla on ollut kaikista pahin korvakierre. Putket laitettiin 3 kertaa. Silti tulehdukset vaan jatkuivat. Iän myötä vasta helpottanut. Nyt 7-vuotiaana tulehdus aina silloin tällöin. Vielä on myös hänellä taipumus kurkunpääntulehduksiin. Tytöllä ollut myöskin korvakierre, mutta ei tarvinnut kuitenkaan putkia. Kierre katkesi juuri kun putkia alettiin miettimään. Esikoisella ei oo varmaan ollut kuin 1 tai 2 korvatulehdusta koko elämänsä aikana ja muutenkin ollut tosi terve poika.

Meillä myös sama Leanna, et tuntuu et jää tosi vähän aikaa olla koneella, kun kaikki lapset ovat nyt kotona. Aina joku haluamassa jotain. Nyt onkin oudon hiljaista kun kotona on vaan 2 lasta:tyttö ja kuopus. Esikoinen on edelleen mökillä ja kakkospoika lähti sinne mummolaan eilen.

Shannon tällä hetkellä vain kera 2 lapsosen

Mukavaa että Marlettin perheessä aletaan tervehtyä!!!Saatte alkaa nauttia taas kesästä.

isotikru!

Meillä poika nyt 4,5v ja kaksivuotiaaksi oli korvakierteessä.5kk(!)tuubitettiin kun oli jo ollut 7 tulehdusta ja liimakorva vasemmassa korvassa.Estolääkitykselläkin ehti olla jonkin aika.Kaksi vuotiana tilnne rauhoittui.Nyt muutamia tulehduksia silloin tällöin.Jännää on ettei poika ulos päin näy sairaalta eikä edes valita korviaan.viimeksi vein yskän takia lääkäriin ja korvia tutkiessa lääkäri ymmällään kysyi eikö ole korviaan valittanut.Ei ollut!Sanallakaan!Ja löydös oli erittäin märkäiset ,pullottvat,viitä vaille puhkeamassa olevat korvat.

Ja mikä mut laitto tätä kirjoittamaan on epäilys pojan kuulon alenemasta.Kukaan lääkäri tai terveydenhoidon ammattilainen ei ole sitä ehdottanut mutta itse olen epäillyt.Puhuu kovaan ääneen ja kuulee mielestäni huonosti(toki tässäkin tapauksessa voi olla 4,5v uhmis,valikoiva kuulo)Ajattelin ottaa puheeksi syksyllä 5v neuvolassa.

Mitäs sitten viellä?!

Joo---Pullat on uunissa ja tehtävä tehty.Nyt ei auta kuin odotella 2 viikkoa.Josko siitä sitten odotus jatkuisi=)

Eipä meillä mitään varmoihin päiviin luotettu vaan annettu mennä vaan!ihan tuuliviirejä taidetaan olla=)

Kiireisenä tämä popula ,kun kaikki kotona,pitää.kun 3 oli kouluissa ja esikouluss oli mulla aikaa roikkua täällä.Nyt kokoajan joku kiskoo kädestä johonkin päin!

Nyt meen ja tuun kun aika sallii!!!

Aurinkokin näyttää vaihteeksi pilkistelevän!=)

L+5 kp 14/28

Meillä lähti pojat jo heti aamusta mamman ja pappan luo yökylään. On ollut rauhallinen päivä, kun ollaan vain tyttöjen kesken. Huomenna sitten lähtee kolmonen kahdeksi päiväksi leirille. Sitä odotan minäkin, meillä kun tuo kolmonen on sitten se riidankylväjä. Hän on kyllä luonteeltaan sellainen että pitäisi ehdottomasti olla ainoa lapsi. Saa riidan aikaiseksi kenen kanssa vain, ja aina kaikki on niin epäreilua... Mukavaa nyt kun hän pääsee yksikseen leirille, kun isommat eivät tänä vuonna sinne halunneet lähteä. Saapi nähdä mitä neiti tykkää kun on itsekseen.

Aamupäivällä käytiin hakemassa koiruudellee se tehosterokotus ja seuraavaksi täytyykin sitten varata aika että leikataan kannukset pois. Se kun ei kuulemma olekaan mikään pikkujuttu vaan pennun täytyy olla puolivuotias ja ihan täysnarkoosissa tehdään. Vähän hirvittää.

Päätä särkenyt koko päivän. On vissiin tämä allergia nyt siinä pisteessä että tarttis ottaa kovat lääkkeet käyttöön, mutta yritän sinnitellä ilman.

Eipä meiltä tämän ihmeempiä tänään.

Medison

Pitkästä aikaa koneella, kesävieraat lähtivät eilen enkä vieraiden aikaan viitsinyt koneella kuhkia.. Oli tosi kiva vierailu, heillä myös kolme toimeliasta lasta joten menoa ja meininkiä riitti..

Levinia, neuvolaan pitäisi tosiaan varata aika, mutten saa sitä tehtyä. Meillä ei ole neuvolassa ultraa, joten doplerin varassa ollaan eli välttämättä näillä viikoilla (tänään alkoi 10.rv) ei sillä syke kuulu eli haluaisin mennä neuvolaan vasta sitten, kun syke varmasti kuuluu, jos on kuuluakseen eli kaikki kunnossa. Näinhän ei viime kerralla ollut.. Ja pelkkä neuvolatädin kanssa jutteleminen ei tätä ahdistusta vähennä.. :0(

Kaksi viime yötä olen nähnyt unta, että tämä raskaus on mennyt kesken... En luullut tätä helpoksi, mutten näin vaikeaksikaan arvannut..

Muuten ei kummempia, hiukan lämpimämpiä päiviä odotellaan ja niitä ainakin säätieteilijät ovat vähän viikonlopuksi lupailleetkin..

Pikaista paranemista kaikille sairastupalaisille, kesällä on jotenkin kahta kurjempi sairastaa..

Mittumaari

kohta puoltoista tuntia poju koisinut eikä vielä yhtään yskän puuskaa. Eilis iltana kun ei ollut ehtinyt tuntiakaan nukkumaan kun jo köhiminen alkoi, samoin oli toissailtana. Päivät on kyllä mennyt ihan hyvin, siis ilman yskää.

Tänään olikin ihan laiskoittelu päivä =) puolipäivää juoruttu puhelimessa ja toisen puolen olin lasten kanssa kyläilemässä. Ukolla kun on koko viikko pitkiä päiviä niin meinaa itsellä tulla aika pitkäksi lasten kanssa. Ja eilisestä aidan purkutyöstä on selkä ja hartiat niin kipeinä ettei tänään olis kyllä mitään kovin rankkaa voinutkaan tehdä. Huomenna pitäis sitten mennä rauta/puutavara liikkeestä tilailemaan rakennustarpeita uuteen aitaan.

Toivottavasti myös Kuramyyrän pikkutyttö alkaa olla paremmassa kunnossa!

Hyviä öitä toivotellen

Marlett

Vettä on tosiaan kaipailtu. Raikastaa mukavasti ilman, mutta meillä myös vähän sotkee suunnitelmia tuo vesisade. Kolmonen lähtee parin tunnin päästä kunnanleirille jossa majoitus on teltassa! Ei kauheesti innostu kun tietty nyt sitten rupesi vettä satamaan. No, eiköhän siellä ihan kivaa silti ole. Vähän lisäsi vaatteita kassiin että saa sitten vaihtaa kuivaa ylle.

Tänään sitten tulee pojat kotiin, ja tytöt lähtee kyläileen. Ihan kiva että vähän pääsevät yökylään ja leirille kesällä, kun tuota kesälomaa on kuiteskin niin paljon. Muutenhan me ollaan suht kotona vain, kun on tuota rakennustouhua niin ei taideta paljoa minnekään keretä. Jospa edes sinne Särkänniemeen sitten joku viikonloppu.

Kauppaan täytyy suunnata tänäänkin. Kyllä huomaa että on koko poppoo kotosalla kun tuntuu että joka päivä tarttis käydä kaupassa. Ei se normaali ruokamäärä riitä ollenkaan. Onneks kohta saa jo omasta maasta uutta perunaa, nam.

Tällaista tänään.

Medison

Tänään sitten neiti nro 3 haetaan leiriltä kotiin ja sitten nuo neljä vanhinta lähtevät mamman ja pappan kanssa mökille päiväksi joten minä olen täällä kuopuksen kanssa kaksin. Mahtaa olla outoa.

Ennustuksesta on ihan pakko kysyä. Isotikru, miten tuo madame mamma vai mikäs se nyt olikaan, ennustus kysytään. Olisihan se aika kiinnostavaa kysästä jotain ennustusta, en ole koskaan ollut missään ennustajalla. Oletteko muuten kukaan kokeilleet sitä että laitetaan sormus heilumaan käden taikka vauvavatsan päällä ja sitten se näyttää lasten lukumäärän ja sukupuolen? Mulle työkaveri teki silloin kun tuota kuopusta odotin ja ihme kyllä lasten sukupuolet meni aivan oikein. Ihmettelin kovasti. En ole uskaltanut kokeilla mitähän se ennustaisi tuleeko kuudetta ja mitä sukupuolta:)

Paranemisia toivottelen minäkin Kuramyyrän pikkuiselle ja Marletin pikkuiselle myöskin.

Korvatulehduksia meillä on ollut lapsista kahdella. Esikoisella ja nelosella ei ole ikinä ollut (eikä kuopuksellakaan ainakaan vielä). Kakkonen aloitti kovan kierteen kaksiviikkoisena jolloin sairasti RS-viruksen ja oli kaksi viikkoa sairaalassa sen takia. Siitä sitten oltiinkin kierteessä koko ajan tulehduksia päällä puoli vuotiaaksi asti jolloin ihan itsestään sitten helpotti.Yksikin tulehdus vielä niin olisi menty putkitukseen, mutta onneksi ei sitten tarvinnut. Sen jälkeen on tainnut olla kaksi tulehdusta ja poika on nyt 10v. Kolmonen on myöskin sairastanut muutaman tulehduksen, mutta ei onneksi kierteeksi asti.

Huomenna olen minäkin menossa katsomaan kaksi viikkoista vauvaa. En oikeasti jaksaisi odottaa. On ne vauvat niin suloisia.

Medison

Onnea myös uuteen yritykseen!

Levinialle terveiset nettipimentoon!Takaisin tuut kun siltä tuntuu!!!

Uitu ja ulkoiltu.Paljon en ole nokkaani sisälle tunkenut.

Joka ilta on venynyt lapsillakin vähintää yhteentoista.

Alkaa väsymys jo hiukan tuntua.Tänään emme mene minnekkään vaan oleilemme kotona kaikessa rauhassa ja yritän hoitaa kasautuneita kotihommia.Ensin nyt aamulla meillä on se rokotus.Havrix-rokote otetaan seuraavaa matkaamme varten.

Vaikeaa olla ajattelematta päivittäin josko nyt olisin raskautunut.Alati ajatuksissa.Pientä huonoa oloa juuri nyt pukkaa mutta taitaa kuitenkin olla väsymyksen syytä.Liian aikaista yhtäkään oiretta bongata.

Kamalan tuskaisaa aikaa nämä 2 viikkoa mahdolliseen testausajankohtaan.

Lapsille en ikinä uskaltaisi kertoa ennen rv 12 ultraa.meillä muksut hyvin tunteellisia ja siitä tulisi ihan kamala tilanne.Pelkästään jo eilen yksi lapsistamme itkeä tuhersi ettei halua että isä kuolee.Oli ihan hysteerinen.Ja syy oli kun isä kiipesi uimalan hyppyriin 10m ja hyppäsi.

Pienin tekee jotain pahaa keittiössä,pakko mennä!

L+5

kävin äaken viemässä esikoisen kaverilleen yökylään ja samalla poikkesin tuolla viirin kirpputorilla ja kaihdinkulmassa tilaamassa uudet rullaverhot olohuoneen ikkunaan ja takapihan oveen.

Kirpputorilta en tällä kertaa löytänyt mitään, siellä oli paljon tyhjiä pöytiäkin johtunee tästä lomasesongista ja ajattelin etten ihan heti taida sinne mennä..katsotaan sitten syksyllä taas.

Illanpäälle mennään katsomaan naapuriin kohta kaks viikkoista vauvaa ja saa nähdä kuinka korkeeksi kuume kipuaa ?

Mulla oli juhannusaattona ikäänkuin oviksen tuntemiset toispuolisine kipuineen ja limoineen mutta silloin oli vasta kp 6 joten ei tainnut olla ihan oikea ovis?? Taitaa olla ihan sekaisin tämä meikäläisen hormoonit??

Nyt pitää lopetella ja alkaa keittää isännälle kahvit, tuntuu olevan palvelua vaille, noh tämän kerran passaan ; ) ja illalla otan kaksinverroin takasin !!

T. Tänään todella aikaansaamaton Isotikru joka vaan huuhailee ympäriinsä

Sivut

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat