Seuraa 

Tässäpä pino, olkaa hyvä.

Mummolassa ollaan edelleen. Huomenna pitäisi lähteä ajelemaan kohti pohjoista ja anoppilaa mutta saas nähdä kuinka käy...

Ykkösellä ja kakkosella alkoi eilen oksennustauti, meni sitten yöllä patjat ja petivaatteet pesuun (kiva,kiva).

Onneksi ei ole enää hellettä, oltaisiin muuten varmaan jo tiputuksessa.

Pidän täällä kädet kyynärpäitämyöten ristissä ettei kaksi pienintä saisi samaa tautia, tai sitten me vanhemmat se se vasta hilpeetä olisi.

Nyt aamukahville, jos sen ehtisi hörpätä ennen seuraavaa " tulostusta" .

Mukavaa viikonalkua kaikille, kirjotelkaahan paljon viestejä luettavaksi päiväkahville.

Toivottelee maisa ja sairastupa kera tyttelin 3kk1vko

Kommentit (8)

Ollaan lähdössä anopin mökille (ilman anoppia) koko viikonlopuksi. Ihanaa!

Meillä elo suht samaa kuin ennekin. Joel nukkuu hyvin yöt ja nyt päikkärit on alkanu maittaan sisällä vähän paremmin. Iltapäividsin Joel nukkuu 1,5-3 tuntia sisällä unia. Aamupäivästä noin vajaan tunnin tirsat ulkona ja illalla samaten.

Ruokalistalla on maissivelli, peruna-porkkana sose sekä maissi että bataatti sose. Myös päärynäsosetta ollaan maisteltu hieman.

Joel kiljuu myös tosi paljon. Tykkää ilmeisesti äänestään ja mitä ihmeellisempiä ääniä saa aikaseksi. Kurlutusta ja höö, gyy, ääh, prööh yms kuuluvat vakio sanastoon ; ) Liikkumisessa ei ole edistynyt yhtään. Makaa köllöttelee selällään lattialaa ja viihtyy melko hyvin, mutta vatsallaan ei eikä myöskään käänny puoleen eikä toiseen. Tiistaina tuli 4 kk täyteen.

Nyt meen seuraan Lostia. Hyvää viikonloppua kaikille! Moi!

Tänään tuli meitin tytsylle 3kk täyteen. Mökkeilty ollaan ja on hienosti menny, vaikka pulloja täytyykin pestä ja keittää. Onneksi on tuo mökki sen verran lähellä, että on helppo käydä varastoja täyttämässä.

Kovasti neitokainen tutkiskelee käsiään ja lutuuttaa niitä (tutti ei kelpaa), mutta mihinkään ei vielä kyllä yritä aktiivisesti tarttua.

Ensiviikolla on sitten rokotus-neuvola, hui! Toivottavasti ei tuu kauhean kiukkuiseksi. Pitäisi varmaan jotain särkylääkkeitä hommata, kun varoittelivat, että voi saada jotain oireita.

Korvikkeella likka kasvaa edelleen ihan hyvin n. 3 h syöttövälit n. 150ml per kerta. On jo muutamia kertoja nukkunut ihan kunnon yöunet, mutta yleensä herää viimeistään hyvin aikaisin aamulla syömään...

jossara ja Aada

Sisältö jatkuu mainoksen alla

pitkä viikonloppu maalla juhannuksen vietossa ja matkustettiin tullen mennen öisin. lähdettiin siis ajamaan kymmenen yhdentoista aikoihin, niin poika unilla eikä tarvinnut syöttötaukoa välissä (eikä paisteessa tarvinnut istua autossa).

vilinää riitti - pojan serkut pitivät vauhdista huolen. muuten tavattiin sukulaisia jotka ei oo poikaa vielä nähneet ja sitten niitä normaaleja juhannusjuttuja: saunomista, grillausta, mato-ongintaa jne. ja joo jalkapalloa telkusta.

kotona pitäisi puuhata kaikenlaista, miljoona siivoushommaa jonossa odottamassa. vaatehuone pitäisi siivota, ajattelin mennä kirppikselle vaatteita, niitä kun on kertynyt kaappiin.

onkohan nyt lähiaikoina meidän tapaamista - mininköhän sitä on päädytty? pitää kaivaa pinoa jostain alempaa.

poika päiväunilla, taidampa kaivaa imurin esille.

palataan,

Caddie

Oltiin nääs tiputtu jonnekkin sivulle neljä.

Vatsatauti olikin ruokamyrkytys ja ykkönen vietti yhden yön tipassa osastolla...No onneksi nyt tauti voitettu.

Tänään startataan auton nokka kohti pohjoista. Anoppila kutsuu (jippii)

Tytteli on ruvennut nukkumaan öitä ilman yösyömisiä, katsotaan kuinka kauan saadan tästä ilosta nauttia. Tyttö on löytänyt myös kätensä ja kehittelee joka päivä uusia tapoja äänellä. Tällä hetkellä marmattaminen ja kiljuminen on POP.

Nyt täytyy rientää pakkamaan. Palaan linjoille reilun viikon kuluttua.

Mukavat päivän-/viikonjatkot toivottelee

Maisa ja mukelot kera tyttösen rapiat 3kk

Mun raskauskilot voi mainiosti, kiitos kysymästä;)! 5kg on jäljellä ja itsekuria ei tunnu löytyvän niiden pudottamiseen. Syön kuin hevonen. Mieskin on pari kertaa ihmetellyt, et mihin mahaan syön kaiken ruoan! Nyt, kun vielä täysimettää niin sais varmaan suht helposti kiloja lähtemään, kun jättäis herkut pois, mutta....jos en imettäis ja söisin näin paljon niin oisin varmaan jo aikamoinen! Toivon, että pärjätään 6kk ikään ennen kuin tarvii antaa kiinteitä, imetys on niin helppoa ja nopeaa! Nyt olen alkanut jo jopa nauttia siitä, kun maidontulo on tasaantunut alun tulvien ja suihkujen jälkeen:).

Meillä pikku-ukko syö hyvin ja kasvaa kovaa vauhtia. Varmaan 7kg alkaa olla jo rikki. Juhannusaattona kääntyi ekan kerran selältä mahalleen, taisi olla vahinko;) Kovin on jo tarkkaavainen poika, juttelee ja höpisee kovasti. Lelutkin kiinnostaa ja pysyvät hyvin käsissä ja kaikkea täytyy tietenkin maistaa. Yöt meillä nukutaan edelleen hyvin: 10-12h yhdellä, joskus kahdella syötöllä. Päivisin nukutaankin sitten vähän vaihtelevalla menestyksellä. Nyt nukkuu jo kolmatta tuntia päikkäreitä, mutta eilenkin nukkui neljät vajaan tunnin unet pitkin päivää. Onneksi sit illalla nukahtaa viimeistään 22.

Tapaamista ei ole taidettu sopia ollenkaan? Meille käy heinäkuussakin melkein milloin vaan, mies jää lomalle vasta heinäkuun viimeisellä viikolla. Osan kanssa oli viime tapaamisessa puhetta, että tapaaminen voisi olla lähellä asemaa, jotta junalta olisi helppo tulla. Ehdotin silloin Heurekan puistoa Tikkurilassa, asemalta n.5min kävelymatka. Ja sateen sattuessa Tikkurilasta löytyy kahviloita. Miltä kuulostais? Päivä vaan pitäisi sopia?

Nyt hetkeksi aurinkoon ennen kuin ukko mönkii ylös sängystä!

Sport75 ja pikku-ukko

Juhannus sujui mukavasti. aattona olimme miehen tädin 50v juhlissa jotka pidettiin miehen mummulassa. Joel meni yöunille normaali aikataulussa eli noin klo 21. itkuhälyttimen otin sitten ulos mukaan kun juhlat olivat siellä. isommat tenavatkin jaksoi valvoa yli yhteentoista. itse valvottiin jopa 3 een! ja kun kömmimme nukkumaan heräsikin joel jo ekaa kertaa syömään ; ) siitä sitten nukuttiin vähän huonosti pätkissä 8 asti. liekö huonosti nukuttu huonon retkisängyn vai vieraan paikan mikä lie syy?! Noj nyt on reissusta toivuttu kun lauantaina tultiin kotia ja loppujuhannus vietettinkin kotona mitä nyt eilen käytiin mun vanhemmilla kahvilla. Siinä meni sekin juhannus.

Joel on nyt saanut maisteltua bataattia, peruna-porkkana ja päärynä sosetta. viiko sitten alotettiin maistelut ja huomenna Joel jo täyttääkin 4 kk!!!!! aika kyllä hupenee tosi äkkiä. Muutenkin mennyt edelleen ihan kivasti. Yöunis nukutaan samanlailla kuin ennekin eli noin 11 tuntia ja välissä syödään kerran eli tosi hyvin. Päiväunet sitten meneekin vaihtelevalla menestyksellä ; )

Mutta nyt pitää mennä laittaan lapsille iltapalaa ym. Moi!

[color=orange]Heippatirallaa!

Mekin edelleen täällä maaseudun rauhassa viihdytään. Hyttysiä on mökillä kauheesti, mutta Nooa saa kyllä olla niiltä ihmeen hyvin rauhassa - onneksi! Isosisko sitä vastoin onkin sitten ihan kuteilla ja sitten vielä raapii niitä, niin nyt on sitten ihan ruvella.

Meillä Nooa alkanut taas öisinkin syömään kolme kertaa ja se kyllä on tosi väsyttävää, rupee aamusin tuntuu, ettei millään jaksais nousta ja poika on kuin auringonpaiste ja hihkuu innoissaan. Onneksi mies on muutamana aamuna herännyt pojan kanssa juttelee, kun oon saanu jäädä sänkyyn, Ei siinä kyllä kauheesti nukkua saa, kun samassa tilassa koko ajan ollaan, tuleepa ainakin torkahdeltua. Välillä kyllä ärsyttää, kun mies vaan kääntää kylkeään pojan herätessä, vaikka oon heti sanonu sille, kuinka väsyny oon kun Nooa heränny taas monta kertaa yössä. Nyt parina päivänä oon antanut Nooalle yhden ruuan korviketta pullosta, mutta eipä oo näyttänyt syönnin

tiheyteen vaikuttaneen. Tänään ostin sitten maissivelliä, että jos sitä

kokeilis, jos ei tää tiheä imu rupee pikkuhiljaa harventumaan. Onks muut antanut vauvoille jo velliä?

Nooa nykyään kauheen hyväntuulinen, mutta nukahtamiset tuottaa tuskaa, kun ei meinaa millään nukhataa itekseen. Vaatii melkein aina sitterissä heiluttelua, tai sängyssä pyllyn taputusta. Sitkeesti oon kyllä koittanut nukutella sänkyyn, niin että oppis nukahtaa itsekseen. Mutta se huuto on välillä armoton ja sitten tulee välillä luovutettua :) Mies tosin luovuttais heti ja siirtäis pojan sitteriin nukahtamaan.

Onko seuraavsta tapaamisesta ollu mitään puhetta? Heinäkuussa vois

treffailla vaikka Suomenlinnassa... vai?

Huomenna mennään taas käymään kotona, kun Järvenpäässä puistobluesit ja aateltiin kadulle mennä kattelee. Lauantaina ois yhden kaverin kolmekymppiset ja sunnuntaina ollaan menossa koiranäyttelyyn kattoo siskon koiran ekaa näyttelyä.

Aurinkoisia kesäpäiviä toivottelee monkey

[color=seagreen]Hiljaiseksi on mennyt näin kesän myötä. Mekin on aika paljon oltu mummoloissa, niin ei siellä viitti koneella viipyä kovin kauaa. Mua alkanut kyllä jo vähän kyllästyttämään tämä reissuaminen, kun aina saa niin kamalasti pakata. Meidän poika kun on tähän saakka ollut ihan mahoton puklukone, niin menee sitten vaatteita niin pojalla kuin vanhemmillakin... Mukava muutenkin välillä rauhoittua kotiin. Eiköhän tässä syksyllä viimeistään ala taas arki pyöriä, kun mies menee kouluun ja minä jään kotiin pojan kanssa.

Mitenkäs muiden raskauskilot voi? Mulla on sitkeästi 6 kiloa jäljellä, oli välillä jo 4, mutta päässyt paino nousemaan... Herkut meinaa maistua pikkusen liian hyvin. Nyt olen yrittänyt tehä vatsalihasliikkeitä, jotta edes vähän kiinteytyis nuo makkarat tuosta. Imetyksen takia, en viitti suoranaisesti alkaa laihduttamaan.

Poika heräili päiväunilta, joten täytynee mennä.

~cadavera&Velu kohta 3kk~

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat