Vierailija

.

Kommentit (9)

Eli meillä lapset 5v ja 1v. Miehellä ollut kakkkosen syntymän jälkeen hirveä vauvakuume ja puhunut jo vuoden, että eikös yritettäisi vielä yhtä. Kakkostakin hän pohjusti ja halusi pitkään ja suostutteli minut yrittämään häntä. Minulle olisi riittänyt hyvin yksikin lapsi.

Olen tähän asti onnistunut välttämään miehen kuumeilut, mutta nyt mies alkaa olla jo ihan intona ja haluaisi vielä sen yhden vauvan. Hän ei voi ymmärtää miksi en haluaisi enää lapsia, kun ainoa syy minulla on oma mukavuudenhaluni.

Miten saada miehen vauvakuume laskemaan, ilman, että hän katkeroituu

Onko ihan mahdoton ajatus, että perheeseenne kuuluisi kolme lasta ?

On tuttavapiirissä useampikin perhe, joissa toinen puolisoista olisi halunnut enemmän lapsia kuin toinen ja kaikki ovat eronneet ja saaneet uusien puolisoidensa kanssa lisää lapsia, paitsi se pariskunta, jossa vaimo suostui kolmanteen lapseen (eikä syy ollut miehellä eri sukupuolisen lapsen saaminen, koska molemmat olivat jo).

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Meillä minä tahdoin kolmannen, mies ei. Olen tyytynyt kohtalooni. Olen etsinyt hyviä puolia tästä jne. Kyllähän se niin on että miehes ei sua voi pakottaa lastantekoon, mutta mieti toki olisko se kolmas niin hirveetä... saisit vielä kerran pidellä vastasyntynyttä sylissäsi, isompi perhe on lapsillekin rikkaus jne.

Ei ainakaan kannata nostaa toiveita sillä, että lupailee EHKÄ JOSKUS jne. Meilläkin mies kuumeili kolmatta jonkin aikaa, mutta kun sanoin etten halua enempää, kuume meni hiljalleen ohi. Tai ainakaan mies ei enää ole ottanut asiaa esille.

Tutuilla oli näin. Lopulta nainen suostui kolmanteen, joka sekin oli samaa sukupuolta. Miehen puolelta sama virsi jatkuu taas, 4. siis pitäisi tehdä.

Mieheni haluaisi vielä yhden tai kuulemma jopa kaksi lasta.... Meillä on jo ennestään neljä.... (Molempia sukupuolia löytyy joten ei pitäisi olla siitäkään kiinni.) Minä puolestani olen iloinen kun vähitellen on hiukan alkanut helpottaa ja innolla odotan töihin pääsyä. Miestäni vaan jaksan ihmetellä....?

ensimmäisen ja toisen lisäksi. Vieläkö sitten haluaa kolmannen? Tottahan se on, että erityisesti vauvat on ihania, jos niitä saa paapoa hetken silloin, toisen tällöin, mutta varsinaisen vastuun hoidosta kantaa joku muu.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat