Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Hän käy koulua toisessa kaupunginosassa joten kodin läheltä ei kavereita löydy, ne tasan kaksi naapurinpoikaakin jotka hänellä on ovat kesän pois. Muut onkin sitten enemmän tai vähemmän ilkeitä lapsia. Pelkään et poika jumiutuu kotiin.

Kommentit (7)

Vierailija:

Lainaus:

kun arvailet miksi juuri mun lapseni ei vaihtanut koulua? Olet kyllä ääliö.. t. ap

Tervettä järkeä sallittu käyttää! Naurettava tyyppi! Paljon ei liene vaihtoehtoja ja niitäkään ei itse tajua..

Lapset saa hyvin nopeasti uudessa koulussa uusia kavereita. Erittäin ajattelematonta vanhemmilta sallia lapsen jatkaa vanhassa koulussa, jos lapsi ei halua uuteen kouluun. Todennäköisesti usea lapsi näin sanoisi. Vanhemman on silloin päätettävä asia lapsen hyvinvointia huomioiden ja, siihen kuuluu myös ystävä/kaveripiiri.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kannattaa rohkaista poikaa ottamaan kontaktia muihin lapsiin. Jos on vain itsekseen niin ei kukaan tulee kysymään. Onko lapsesi jollainlailla poikkeava?

Mun poika sanoi että ei halua leikkiä pihan lasten kanssa koska käyttävät kamalaa kieltä. Olen itsekin kuullut kun haukkuvat ja huorittelevat. Tosi ikävää, muistan itse miten pahalta tuntui jos ei ollut seuraa. Hän harrastaa kyllä, mutta se on nyt kesälomalla. t.ap

ssa. Olen jo ajatellut, että varmaan poikani on niin vastenmielinen, ettei kukaan häntä halua kaveriksi, kun ei esim. ole koskaan kukaan kutsunut synttäreilleen tai vastaavaa. (siis esim. päiväkoti" kavereista" )

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat