Seuraa 

Olen päättänyt kokeilla viimein pojan huonon ihon takia kestovaippoja. Olen itse ommellut täyttövaippoja joissa ulkopuoli PUL-kangasta. Lisäksi olen ajatellut hankkia muutamat kuoret ja käyttää mahdollisesti harsoja siellä sisällä, mutta nyt kun olen lukenut keskusteluja näistä eri imuista niin ei äitiyspakkauksen harsoja ole mainittu missään. Onko ne ihan pois vaihtoehdoista (toisin sanoen surkeita kestoiluun) vai onnistuuko niillä kestoilu vajaa 2-vuotiaan, joka ei ole innostunut pottalusta vielä ollenkaan, ja tulevan vastasyntyneen kanssa.

Vai pitääkö aloittaa surffailu eri sivuilla ja ostaa jotain laadukkaampia harsoja tuohon käyttöön ja jättä ne pakkauksen harsot pukluräteiksi...

Vielä kysymys harsoista, miten olette taitelleet harson isommalle lapselle kuoren sisään?

JOspa näihin saisi vastauksia niin etenisi tämäkin asia vihdoin. Tietoa kyllä löytyy, mutta niin paljon, ettei enää oma aivokapasiteetti pysty sitä käsittelemään. =)

Kommentit (1)

kysyin nimittäin itse juuri samaa ja sain vastauksen. Teidän isommalla varmaan kävisi se ' pötkövaippa' eli viuhka.

Meillä on ollut äp:n harsot käytössä eikä niissä ole mitään vikaa. Lisää on ostettu ruskovillalta ja nekin ovat ajaneet asiansa hyvin. En tiedä missä asut, mutta Hkissä ja Treella olen ostanut Ruohonjuuresta ja nettikaupoistahan saa kestovaippatarvikkeita mielin määrin (ks. esim. lastenverkkopuoti.fi).

Vastasyntyneen kanssa meillä oli harsoja ja sitten joitakin pieniä muotoon ommeltuja, tosin alettiin käyttää vasta muutaman viikon ikäisenä. Ensimmäisen lapsen kanssa oli sellaista sählinkiä se alku, ettei uskallettu heti ottaa kestoja käyttöön, vaikka hyvin olisi voinut.

Tsemppiä kestoiluun! Meillä on ainakin toiminut tosi hyvin ja ollaan oltu tyytyväisiä valintaamme käyttää kestovaippoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat