Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

eilen huomasin sellaista pientä näppyä vauvan rinnassa, tänään myös vähän kyljissä. punaista, aika haaleanväristä, ei oo juurikaan koholla vaan on semmoista pistemäistä. ei siis mitään isoja koholla olevia.

olisiko allergiaa? ei olla kyllä syöty mitään uutta, paitsi viikko sitten alettiin syömään kinkkua. voisiko siihen reagoida?

vai voisiko olla jotain rokkoa, vauvarokkoa? nostaako vauvarokko aina korkean kuumeen?

kannattaisiko viedä neuvolaan, vai katsella itse. varmaan jossain vaiheessa menee ohi.

aika tumpelo äiti varmaan olen, kun tuntuu että ihan neuvoton pitäisikö jotain tehdä vai ei. ja vaikea tietää mistä mikäkin aina johtuu. lapsi on ensimmäinen.

Kommentit (8)

ja on kyllä kova hikoilemaan. joten hikinäpytkin mahdollisia, niitä on mun mielestä joskus ollutkin. nämä näpyt näyttää aika samantapaisille.

mutta ei niitä oo kyllä ennen näin paljoa ollut vaikka onkin hikoillut. siksi mietin jos olisi jotain muuta. vauva on myös aika kärttyinen, tosin sekin voi varmaan johtua ties mistä syystä.

-ap

Vierailija:

Lainaus:

ja on kyllä kova hikoilemaan. joten hikinäpytkin mahdollisia, niitä on mun mielestä joskus ollutkin. nämä näpyt näyttää aika samantapaisille.

mutta ei niitä oo kyllä ennen näin paljoa ollut vaikka onkin hikoillut. siksi mietin jos olisi jotain muuta. vauva on myös aika kärttyinen, tosin sekin voi varmaan johtua ties mistä syystä.

-ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Oon seuraillut kun omalla 1v3kklla on ollut vastaavanlaista näppyä. Meillä ei käy oikein hikinäpyt eikä jonkun ehdottama järvisyyhykään kuvioon, eikä mitään allergiaa tietääkseni ole.

Näpyt ovat haaleimmillaan aamuisin ja illalla kirkkaimmillaan. Välillä niitä on enemmän ja välillä vähemmän.

Luulin että meillä oli vesirokko kun kävi tartuntalähteen kanssa ajallisesti yksiin, mutta ei ole äitynyt pahemmaksi vaikka jo viitisen päivää on näppyjä tarkkailtu. Ovat edenneet rinnasta mahaan ja selkään mutta ei raajoihin.

Paras veikkaus omalla muksulla on vauvarokko, kuumetta kuitenkin ollut vain puolisen astetta.

Mutta tosi paljon näitä on viime päivinä ollut, oisko osa myös aurinkoihottumaa?

auringossa ei ole kyllä ollut kuin hetkittäin, ja silloinkin vaattetta päällä. joten en usko että aurinkoihottumaa.

8, eikös vesirokossa olisi isompia ne näpyt?

ap

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat