Vierailija

Pahantuulisena hoiti lapsia pari päivää, kun makasin ripulin kourissa. Ovet taas paukkui ja puhinaa kuului, kun raskaan työpäivän päätteeksi joutuikin vastuuseen. Tänään olen sitten purkanut tiskiläjät, hoitanut roskat, siivonnut jokaisen huoneen leluista, vaateläjistä, kengistä, paperiroskista, kävin kaupassa, pyykin pesu edessä, pihan siivous edessä, ei edes puita ole tuonut jotta saan veden lämpimäksi, joudun sitten senkin tekemään. Itse mies saunoi toissa iltana, olin jo kipeä joten en jaksanut ja mies ei edes lapsia saunottanut.

Kotiäitinä ymmärrän kyllä, että kodin ja lastenhoito on pääasiassa minun työtäni ja sen aina teenkin, mutta että perhana ei edes sairaaksi uskalla tulla!!! Ottaapa päästä!

Kommentit (4)

Tuntuu vain olevan nykyään aina väsynyt, paitsi kun on vapaata. Pirtein on silloin, kun on harrastusmeno tai joku kaveri kutsuu johonkin. Kestoväsymys on alkanut siitä päivästä, kun toinen lapsi syntyi. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla

raskaampaa työtä tai "nouse itse aamuvuoroon tai tee itse yövuoroja". Meillä ei ole sallittua minulle olla väsynyt. Mies kitisee jopa vieraille, jos joku sanoo että olitko nukkumassa yövuoron jälkeen "No ei meillä saa nukkua koskaan". Hävettää. Hoidan kuitenkin lapset ja kodin, eikä mikään sitä nukkumista estä. Laittaisi korvatulpat korviin ja menisi omaan huoneeseen nukkumaan... ap

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat