Vierailija

Join liikaa. En ollut missään örvellyskännissä mutta sillä tavalla, että höpötin oman sukkeluuteni huumassa ja olin varmaan tosi ärsyttävä vieraiden mielestä. Omat juttuni hävettää nyt jälkeenpäin, kaikkea en taida muistaakaan.

Ja lapsetkin on pieniä, onneksi selviä vahteja oli paikalla. Nyt on morkkis. Miksi en vaan voinut tajuta omia rajojani. Viduddaa.

Ja tähän pinoon ei sitten tarvitse osallistua täydellisten tai sädekehäänsä kiillottelevien, kiitos vaan.

Kommentit (6)

Tämä siis to. Juhannusaattona oli oikein rattoisaa ja mukavaa tuttavaperheen kanssa, ainut paska oli että mulla oli paska fiilis edellisestä illasta. Ukko ei muista mitään(?) Joo...

La ja su menikin tosi mukavasti, vähän pe nukkumaanmennessä vittuilin asiasta ja se helpotti sen verran että la mahtavaa seksiä ja su muuten vaan mukavaa.

Kyllä taas mietin miks tonkin kans oon, mut sit ne hyvät puolet....

Sisältö jatkuu mainoksen alla

että kiukuttelin (näin jälkikäteen ajateltuna) typerästi miehelleni aina kun vieraiden korva vältti. Toisaalta nämä vieraat olivat miehen kutsumia eivätkä osallistuneet millään tavalla ruoka-, nukkumis- tms. järjestelyihin - heillähän on loma. Toisaalta on morkkis siitäkin että suostuin viettämään juhannuksen toisia palvellen. Ensi vuonna aion rentoutua.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat