Vierailija

Kommentit (6)

Ja jos rupeaa ketuttamaan, niin ajattelet vaan, että siitähän sulle maksetaan. Helppoa rahaa helposta työstä. Ei tartte kun typerästi hymyillä ja esittää mukavaa. Kehität itsellesi semmoisen roolin vaikka salaa samalla ajattelet pahaa asiakkaista. Näin toimii mulla.

ja tykkäsin TOSI paljon. Tietenkin välillä ärsytti, mm. asiakkaat joiden sanavarastoon ei kuulu sanat " päivää/hei, kiitos, ole hyvä" , mutta noin yleisesti ottaen leppoisaa stressitöntä työtä, josta maksetaankin ihan suht hyvin työn vaativuuteen nähden. Mulle pontta töihin toi se, että otin sellaisen asenteen, että olen mahdollisimman ystävällinen ja palvelualtis, hymyilen kaikille ja teen työni virheettä. Sainkin paljon kehuja. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Riippuu varmasti paljon itse työyhteisöstä ja siitä kyseisestä kaupasta. Itse entisenä Prisman kassana voin sanoa, että kokemukset ovat sekä hyviä että huonoja, mutta päällimmäisenä ovat hyvät fiilikset. Tykkäsin olla ihmisten kanssa tekemisissä ja olen mielestäni asiakaspalvelutyöhön hyvin sopiva. Huonot muistot liittyy lähinnä muutamaan katkeroituneeseen työtoveriin. No, olihan meissä se ero, että minä tiesin kassahomman olevan vain välietappi. Heille se oli koko loppuelämä, parhaassa tapauksessa.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat