Vierailija

Väsyttää nimittäin aivan tautisesti, on rytmihäiriöitä, hengästymistä, nenäverenvuotoa, mutta olen luullut että hB pitää tipahtaa lähelle 100 ennenkö tulee tuollaisia oireita. Vai vaikuttaako kun yleensä on hyvä hemoglobiini niin pelkästään riittävän iso lasku vaikkei laskekaan alle normaalien raudan aloitusarvojen?

Kommentit (4)

Oon ite sitä mieltä että se tuntuu sun elimistössä tuo lasku joka on aika paljon. Vaikka 120 on vielä naiselle hyvä luku. On ihan normaalia että hemoglobiini laskee tuon verran. Mua kans väsytti ihan kauheesti. Kyl se olo tasaantuu. Se on totta et alle 117 on anemiaa ja tosiaa 100 kieppeillä se on jo " vaarallista" /" haitallista" elimistölle. Syö rautatabletteja. Niitä on erilaisa joku varmasti sopii. Ja se vauvakin saattaa painaa ja välillä tuntuu rytmihäiriöitä ym.

Mun vavi on 2. v =) Mut mä käyn luovuttamassa verta ja yhes välis oli laskenut 144:sta 133:een tunsin väsymystä.

Synnytyksen jälkeen tipahti 74:n ja sitten tasaantui 112:n kieppeille. Minulla ei ole ikinä ollut hyvä hb. Nyt odotan toista ja väsymyksestä päätellen hb on taas laskussa... Ja rauta ei meinaa jostain syystä imeytyä ei niin millään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Itsellä lähtötaso samaa luokkaa tai hieman enemmän. Kun putosi alle 130 alkoi jatkuva nenäverenvuoto, väsyminen jne. Hengästyminen voi johtua mahastakin. Mulla ollut hB 127, joka on jollekin toiselle ihan normaali, mutta itselle se ei riitä. Ei kuitenkaan voi syödä rautaakaan.

Vierailija:

Lainaus:

Väsyttää nimittäin aivan tautisesti, on rytmihäiriöitä, hengästymistä, nenäverenvuotoa, mutta olen luullut että hB pitää tipahtaa lähelle 100 ennenkö tulee tuollaisia oireita. Vai vaikuttaako kun yleensä on hyvä hemoglobiini niin pelkästään riittävän iso lasku vaikkei laskekaan alle normaalien raudan aloitusarvojen?

Minullä  on  ollut  hemoklobiini 47

Kun  mulla  oli  suolistosairaus  päällä

ja  tabletit   ei  tehonnut  Minä  vielä

menin  kouluun  tutustuu  silloin

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat