Vierailija

kirjoitan tännekin kun tuolla toisella aihe alueella kukaan ei vastannut

haluasin kokeilla jotain muutakin kun sitä tavallista seksiä. mieheni kanssa en ole uskaltanut asiasta jutella. olen pitkään jo ajatellut että peppuseksi olisi ihanaa ja haaveillut siitä. pelottaa vain että jos se sattuu ja miten se kannattaisi ekaa kertaa tehä? samoin haluasin joskus että mieheni kielellä ja tai muulla hyväilisi antaisi minulle orgasmin pimpsaan. mutta miten ihmeessä tohdin sanoa siitä hänelle!? taidan olla aika arka tässä suhteessa. tosin jos kohtaisin ihan vieraan miehen voisin varmasti harkista erillaista seksiä vieraan kanssa, jos ei tarvitsisi kohdata häntä uudelleen. ehkä siksi ettei sitten hävettäisi tai jos se asia hävettäisi/nolostuttaisi...

olen ihan typerä..tiedän mutta auttakaa sanokaa vinkkejä, onko muilla ollut samanlaisia tuntemuksia joskus?

Kommentit (7)

Minä tein ekan kerran niin, että ohjasin miehen elimen siihen peppuaikolle, kun teimme sitä takaapäin. Vetäydyin miehestä kesken aktin ja liutin pepun hollille ja laitoin pepun niin, että helpin pää osui pyllysilmän kohdalle. Sitten laitoin itse hiukan liukastetta ja varovaisesti aloin työntää peppua kohti miestä. Odotin hetken ja työnsin taas. Kuulostelin miehen eleitä ja taas työnsin peppua miestä kohden. Helppi oli siinä pyllysilmän suulla, kun mies itse varovasti työnsi sen peppureikään. Minä en voinut kuin huokaista. Se oli i-ha-naa! Varovasti jatkettiin ja mies tuli peppureikään. Minä sain orgasmin, kun mies hyvili klitoristani. Suosittelen kokeilemaan. Ette tee uudelleen, jos tuntuu ilkeältä.

Muutenkin voit seksin aikana ohjailla miestäsi. Ota vaikka kädestä kiinni ja näytä, mihin haluat hänen sen laittavan.

Vierailija:

Lainaus:

kirjoitan tännekin kun tuolla toisella aihe alueella kukaan ei vastannut

haluasin kokeilla jotain muutakin kun sitä tavallista seksiä. mieheni kanssa en ole uskaltanut asiasta jutella. olen pitkään jo ajatellut että peppuseksi olisi ihanaa ja haaveillut siitä. pelottaa vain että jos se sattuu ja miten se kannattaisi ekaa kertaa tehä? samoin haluasin joskus että mieheni kielellä ja tai muulla hyväilisi antaisi minulle orgasmin pimpsaan. mutta miten ihmeessä tohdin sanoa siitä hänelle!? taidan olla aika arka tässä suhteessa. tosin jos kohtaisin ihan vieraan miehen voisin varmasti harkista erillaista seksiä vieraan kanssa, jos ei tarvitsisi kohdata häntä uudelleen. ehkä siksi ettei sitten hävettäisi tai jos se asia hävettäisi/nolostuttaisi...

olen ihan typerä..tiedän mutta auttakaa sanokaa vinkkejä, onko muilla ollut samanlaisia tuntemuksia joskus?

Toisekseen valitse ajankohdaksi sellainen, että olen juuri saanut hyvin suolesi tyhjennettyä. Voitte käyttää kumia tai olla ilman, kunhan huolehdit, ettei penis mene pimpsaan " likaisena" . Hyvä liukastus ensin ja varovainen aloitus. Siitä se lähtee. Itse tykkään kun vielä dildo on samaan aikaan emättimessä. Ah ja voi! Parasta mitä tiedän.

Nuolemisjuttuihin en voi sanoa, kun asiasta on paras keskustella rohkeasti miehesi kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Meillä toimii parhaiten sellainen missä itse olen selälläni vuoteella ja mies on seisoviltaan lattialla tai sitten ihan lähetyssaarnaaja. Jos olen kontillani, ei mene sisään. Sano heti, jos tekee pahaa.

Pyllyyn panemisessa on hyvä muistaa, että mies availee reikääsi esim. sormilla ennen sisään työntymistä. Liukastetta pitää käyttää runsaasti! Sisään pitää työntyä varovasti, kyllä ne paikat vähitellen tottuvat. Rentoutuminen on tärkeää. Muistattehan, että peppuseksin jälkeen ei saa työntää pesemätöntä penistä pimpsan puolelle!

Suuseksin suhteen ei kai ole muuta mahdollisuutta, kuin pyytää miestä tekemään se ;) Voit vaikka antaa neuvoja kertomalla, mikä tuntuu hyvältä, se saa myös miehesi luottamaan siihen, että hän pystyy tuottamaan sulle nautintoa.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat