Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Seuraa 

Siirrytään tänne!

Sivut

Kommentit (31)

Onpas kiva söpösimmu kun olet palannut maisemiin. Kyllä hyvältä kuulostaa tuo sun tilanne. Jännää! Olet kyllä varsin kärsivällinen et jaksat odottaa sunnuntaihin asti. Mä olisin tuossa testannut jo monta kertaa. Mut niin kun sanoit niin mitä sitä turhia hötkyilemään. Kyselit oireita. No mulla oli pari päivää oletetun oviksen jälkeen tosi kovat vatsa kivut, lähinnä oikealla puolella. VAlittelin niitä kavereille ja kuulin et moni oli sellaisten kipujen jälkeen saanut plussan. Muutenkin mulla on aika selvät oireet: Selkein oire mulla oli rintojen turvotus. Nyt kp 37/28 mulla on tosi arat rinnat. Sitten pissattaa usein. Välillä tosi paha olo.

Tikrulle romanttista viikonloppua ;)

Annaliinu, en mä nyt kyllä tuota sun tilannetta miksikään epätoivoiseksi sanois;) Sitä nyt on kaikilla hyviä ja huonoja hetkiä.. Just miehen kanssa juteltiin et yritysaika on tavallaan ihanaa kun on molemmilla niin iso yhteinen haave ja tavoite elämässä..Siitäkin pitäis osata nauttia. Mut tiedän kyllä et välillä se on supervaikeeta, kun iskee epätoivoinen fiilis.

Surullinensiili: varasin neuvolan. Menen sinne vkolla 8 eli kolmen viikon päästä. Tuntuu et sinne ikuisuus.

Iloista, rakkauden täyteistä viikonloppua teille kaikille, sunnuntaina sitten jännätään söpösimmun puolesta....

maria

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Voi kuinka ihanaa että teilläkin tärppäsi! Nyt vaan tarrasukkia teillekin että pikkuinen pysyisi matkassa. Vaikee sitä on nin alussa uskoa että on raskaana mutta kai se tunne konkretisoituu viikkojen myötä ja mukava kun meitä on useampi täsmälleen samassa vaiheessa. Toivottavasti saadaan myös loputkin pian plussanneiden joukkoon. Täällä sormet ja varpaat pystyssä toivotaan parasta!

Meitsi söi lohta hieman huonolla omalla tunnolla tosin. Mies totesi että sun pitäis lopettaa kaiken luonnosta saatavan syönti jos haluat kaikki raskasmetallit välttää, niin se kai on. Nyt kyllä vältän lohen paitsi ehkä kylässä jos sattuu oleen on vaikea kieltäytyä. Se salmiakki on kyllä vaikee vastustaa, mä kun voisin syödä sitä aivan rajattomasti. Mutta enhän mä vielä välttis edes tietäis olevani raskaana, joten kai mä vielä voin vähän syödä tervaleijonia...

Kurja juttu et sulla kandi on kuumetta. Se on tylsää kun raskaus heikentää puolustuskykyä ja on herkästi silloin kipeenä. Toivottavasti menee pian ohi. Juotavaa vaan paljon mukana!

ON: Joka päivä huojentuneempi olo kun ei tätiä kuulu. Mä kun sitä pelkään edelleen vaikka plussa jo testissä näkyikin. Tänään uskalsin jo laskea viikotkin nyt olis 4+6 menkkojen alusta laskien, kai sitä voi kohta sinne neuvolaan soitella, toivottavasti vaan sais ajan, heinäkuulla voi olla vähän tiukkaa.

Minks hei, eikö se oo niin et tampereella saa vaan yhden ultran? Kumman te valitsitte?

Neuvolan lapun mukaan: välttele haukea, Itämeren lohta ja silakkaa, sisävesien ahventa, kuhaa ja madetta, maksaa, maksamakkaraa, tyhjiöpakattuja graavisuolattuja ja savustettuja kalavalmisteita, pastöroimattomasta maidosta valmistettuja juustoja (homejuustot, tuorejuustot yms.), korvasieniä, raakaa lihaa, alkoholia, pellavansiemeniä, sakariinia ja syklamaattia, merilevävalmisteita ja yrttiteetä. Sen lisäksi kuumenna valmisruuat kunnolla, ja vähennä kahvin juontia ja suolan syöntiä (eli salmiakin ja lakritsin syöntiä myös). Siinähän sitä listaa :)

Missäpäin alavatsalla teillä on ollut tuntemuksia? Kohdussa vai munasarjoissa, molemmissa, joka puolella? Mä pelkään nyt kohdunulkopuolista raskautta, yllätys yllätys taas jotain uutta, mut tunne on ihmeellinen oikealla alavatsalla ei niinkään kohdun kohdalla. Kai se on testailtava ja kattottava että viivaa vahvistuu jos sitä nyt on enää ollenkaan...

Tikru: Hieno homma että on yritystä riittänyt! Kyllä me taidettiin vähintään joka toinen päivä pupuilla koko kuukausi mä kun en nyt ollenkaan osaa sanoa et mihin aikaan ovis olis edes voinu olla. Pikku " pakolla" välillä, mutta ei kai sit ihan turhaan :)

Mitäs vitamiineja sitä pitäis hankkia? Ja mitä ne ruuat nyt taas olikaan kun piti välttää? Koska sinne neuvolaan pitää varata aika? Koko ajan lukenu täällä näitä juttuja ja nyt pää ihan tyhjä...

Ilokseni saan ilmoittaa, että testasin tänään kp:nä 31 plussan! Testissä oli kontrollitäplän lisäksi tarkoitus saada keskelle punainen täplä, ja siihen se tupsahti ihan selkeästi. Luimme testin tuloksen yhtä aikaa miehen kanssa ja iloittiin niin onnellisena! Laitoin miehenkin lukemaan käyttöohjeen, jolloin se mietti, ettei kai hänen täydy tulla sitä tikkuakin pitelemään vessaan, mutta sen vaiheen sentään suoritin yksin. Yhdessä jännäsimme määrätyn ajan ja sitten ihastelimme punaista täplää.

Hirveän omanapainen lyhyt viesti, mutta tuun kirjotteleen huomisesta eteenpäin lisääkin, tänään ajattelin kuitenkin hehkutella tätä. Meen ulos kuljeskelemaan ja mietiskelemään, että tässä sitä nyt ollaan raskaana, on se niin jännää, koska en ikinä aikasemmin oo ollu. Kaikkihan näin alussa voi olla vielä mahdollista, mutta täytyy toivoa, että tämä tila jatkuu. Ja tajuttoman kovasti toivon, että niin jatkuu muillakin plussanneilla, ja että tämä vetäisi plussaamattomia mukaan junaan. Ne jotka ovat yrittäneet, voisivat saada tästä toivoa; kaikki on mahdollista teillekin! Voihan stressaaminen hankaloittaa asiaa, mutta kyllä mäkin onnistuin; onhan tämä pieni piste kestänyt lentomatkatkin mulla ja muut jännitykset. Ennen kaikkea tärkeinä päivinä pitäisi jaksaa pupuilla, mä luulen, että se on mulla se salaisuus tässä hommassa. Loppukierrosta ei oo niin väliä, ei mekään sillon kauheesti harrastettu. Hankkikaa miehenne vierellenne jo ennen ovista!! Älkää pelästykö pienistä tuhruvuodoista ¿ mullahan ne tosiaan tais olla kiinnittymis- tai jotain kehittymisvuotoja aiemmin.

Tarkempia tietoja huomisesta eteenpäin ja teidän kuulumisia odotellen sekä plussaonnea!!!

Niin se matka-aika vaan vierähti, ja juuri Suomeen palattuani rupesin etsimään kirjastosta konetta päästäkseni " teidän luo" . Kentältä yritin saada tälle palstalle yhteyttä, mutta juuri tänne en jonkun ruuhkaisuuden tai jonkun takia päässyt, vaikka monelle muulle palstalle sivut aukesivatkin.

ON: Nyt täytyy sanoa, että toivo elää. Kp 29, eikä oikeeta tätiä ole tullu! Pakko tunnustaa, että mulla on vahva tunne siitä, että olisin raskaana, varsinkin, koska mun luomukierrot ei oo nyt kestäny näin kauaa (28 ja viimeisin 26 päivää). Tokihan mulla voi matkastressi ja se kauhee meno sinne tänne siellä matkalla siirtää kaikkea ja sekottaa muutenkin pakan, mut nyt vaan sittenkin jaksaa toivoa, vaikka reissun päällä vähän yli 20 kp-päivinä tuntu vahvasti siltä, että täti tulee. Nyt on nimittäin se hyvin vähäinenkin tuhru vähentyny lähes olemattomiin, tänään sitä ei oo ollenkaan, mutta turvotuksen tunne alavatsalla jatkuu. Se ei oo kipua, mutta paineen tunnetta kohdun suunnalla. Saattaa siis enteillä vielä tulevaa tätiä, mutta mä haluaisin tulkita se nyt siksi, että mä vaan oon niin yliherkkä tuntemaan kohdun turvotuksen sekä tädin tullessa ja ehkä nyt, jos siellä kohdussa on ruvennut tapahtumaan jotain, sen pienen venymisen...? Päätimme miehen kanssa, että testaan sunnuntaina (en kuulu hätäisiin testaajiin, ettei tuu pettymyksiä, ja muutenkin eka yrityskierto vasta), joten sunnuntaina on pitemmänkin kiertoni mukaan täti selkeämmin myöhässä. Jos on.

maria123: Onnea niiiiiin kovasti!!! Nyt se on Maria varmaa, ja toivoinkin sitä hillittömästi, että viiva vahvistuu. Nauti miehesi kans tästä nyt täysillä :) Oon myös kauheen kiinnostunu oireistasi, joten kerrothan niistä.

surullinensiili: Varovaiset onnittelut... :) Voi kun toivoisin sen plussaviivan tulevan selkeästi vielä montakin kertaa. Tee ihmeessä pian se pissatesti, ja kerro heti tulos!! Ihanaa! Sulla on kans ollu menkkamaista oloa. No niin mullakin oli, mutta täti ei vaan tuu, ja nyt se turvotuksen tunne on koko ajan kuitenkin olemassa. Ehkä joskus mulla on näinä aikoina nippaillut oikeelta puolelta, ehkä joskus vasemmalta, en tiedä, mutta se paineen tunne on lähinnä kohdun kohdalla. Se ei oo kipua missään nimessä, joten ihan hyvin jaksan ja jaksoin kokea ja kulkea matkalla vaikka miten, mut koko ajan tarkkailen, ettei tää tunne oo häipyny mihinkään. Eikä tosiaan aikasemmissa kierroissa ollu yhtään samanlaista! Koko maailma voi vielä romahtaa, onhan ihan normaalia mun saada myöhästyneemmät menkat, ja tipun kyllä sitten korkeelta alas, niin hyvä tunne mulla nyt on tän suhteen. Sitten vaan sänkyyn hetkeksi masentuneena makaamaan, jos niin käy.

annaliinu: Voi annaliinu :( Tädin ryökäle :( Mulla tuli tosi surkee olo sun tekstiä lukiessa, kun sulla kuulosti kaikki niin lupaavalta, vähän samantyyppiseltä kuin mullakin. Voi kun harmittaa sun puolestas. Yritän lähettää sulle voimia, ja koitan neuvoa, että pupuile ahkerasti oletetun oviksen aikaan, se taitaa olla ainoo tie onneen. Me pupuiltiin kovasti silloin, joten toivon, että se auttaa. Mut tiedän, että yritys tuntuu ihan tyhmältä, jos pettymys tulee myöhemmin. Mäkin kerkesin jo typeränä tässä ekassa yrityskierrossa miettiin, että mikä meni vikaan, kun sitä tuhrua tuli. No, saa nähdä vielä. Kadehdin muuten käsityötaitojasi - ompelehan kiva päällinen tuoliin :)

Minks: Ihanaa, että sulla on vellontaa ja nipistelyjä - tietää ainakin, että siellä jotain tapahtuu! Kuinka olet seurannut pikkumötin kehitystä - tiedätkö tarkkaan, mitä sen kasvamisessa ja muuttumisessa tapahtuu juuri tällä hetkellä? Niin, ja kun sanoit siitä, että tuhrusta pitäisi laskea uusi kierto; voi hyvinkin olla, mutta mun järkevyys on nyt lentänyt kuin tuhka tuuleen, ja en halua laskea tuhrustani uutta kiertoa alkaneeksi, koska sitä oli niin varhain. Ja se ei läheskään ollu selkeä täti, vaan sen hyvin hyvin kaukainen sukulainen, se ei tullut kuin pienien matkatavaroiden kanssa, ja väheni pian olemattomiin. En tiedä sitten, oliko ne hää- yms. stressistä johtuvat valemenkat.

Terkut kaikille muille tänne kirjoittaneille!

Kolme raskaustestiä jo kassissa - kaksi samaa ja yks erilainen... sunnuntain testipäivää odotellesssa

Söpösimmu kp29

Ihanaa, että te kaikki olette ottaneet minun murheeni kannettavaksenne. Voi, ei teidän tarvitsisi... Mie ihan nolostun, kun kaikki ovatkin seuranneet epätoivoista rämpimistäni. Ei me olla toivottu vauvaa kuin pari kiertoa viime kesänä ja nyt tänä vuonna kolmisen kiertoa eli yhteensä n. puoli vuotta. Jos vuodessa pitäisi tilastojen mukaan tärpätä, niin siihen me päästään vielä mainiosti.

Nyt tuli töitä, jatkan illalla...

Surullinensiili: Höpsistä, vauvaa ei ollut vielä tarkoitettu mulle vaan sulle! :) Uskon, että kaikella on tarkoitus. Ja kuten sanoit, ei vauvat hyvään saumaan tule. Nyt kun meille ei synny kevättalvivauvaa, työkuviot sotkeutuu hieman, eikä sillä vauvalla enää niin kiire olekaan, kun ne työjutut on sotkussa joka tapauksessa. Olen siis kahden työn loukussa ja olin taktikoinut, että voisin lopettaa toisesta paikasta ja jäädä kotiin ilman, että tarvitsee välillä palata toiseen työhön. Mutta niin ei nyt käynyt. Ehkä ne siellä vauvamaailmassa aistii tällaiset liian hienot suunnitelmat ;)

Mieli on jo paljon parempi, kiitos teille kaikille kannustuksesta!

TiggerX: Kiva, että joku muukin kuuluu greippimehu - ja vitamiinilahkoon :) Hampaat ei kyllä tykkää greipistä.

Vielä kerran iso onnitteluhalaus maria123:lle ja surullisellesiilille! (jonka aitoon plussaukseen luotan) Lähden tästä teidän molempien sekä Minksin ja kandivaiheen vauvaonnen kunniaksi ostamaan vauvakangasta, josta ompelen uuden päällisen mökiltä tuomaani lasten tuoliin. Olispa siellä jotain kauniita ja hellyttäviä kankaita. Näin pienellä paikkakunnalla ei valinnanvaraa juuri ole.

A

Testasin aamulla ja tuli viiva joskin aika haalea, mutta jos nyt näkyy pissassa vahvemmin kuin maanantaina verestä, niin kehitys on oikeeseen suuntaan. Jos vaikka vielä ensi viikonloppuna varmistelis. Kuinka tumman viivan te plussanneet saitte parhaimmillaan? Missä vaiheessa mä uskon ettei enää tarvitse varmistella ja seurailla et nouseeko hcg-pitoisuus?

Nyt alko kauhee pelko et miten tän saa jatkumaan onnellisesti loppuun saakka. Kai se on vaan unohdettava stressi ja katsottava mikä on meidän kohtalo. No voi höh tota kiellettyjen ruokien listaa, mulla on kauhee himo maksamakkaraan, muuten en maksaruokiin koskekaan, ja just ostettiin eilen kokonainen lohi, mistäs mä nyt tiedän että onko se itämerestä vai mistä. No eipä se kai haittaa jos kerran syö. Onhan alkoholikin kielletty mut silti lasillisella sillon tällöin ei oo osoitettu olevan haittaa. Tosin siihen mä en kyl nyt kajoo ollenkaan. Saa nähdä millainen on massu häissä :)

Voi kun te muutkin saisitte kokea tän plussaamisen onnen pian, olisitte kyllä niin ansainnu sen. Tällä palstalla on kyllä todennäiköisyys aika suuri, olihan meilläkin ensimmäinen todellinen yrityskierto tämä, kahdella edellisellä yritettiin sentään vähän ehkäistä... Mutta ei meilläkään itsestään tullut plussa, kyllä piti aikasta ahkeraan puuhailla.

Ihana kuulla että uusia plussia on tullut; PALJON ONNEA SURULLINENSIILI JA _MARIA123_!!!!!!!!

Itse en ole pahemmin jaksanut tässä koneella istuskella, joskus olen vain pikaisesti käynyt viestit lukemassa, mutta kirjoitteluun en ole jaksanut paneutua...

Parin viikon päästä olis seuraava neuvola, jossa sitten yritetään kuunnella sydänääniä...

maria80 rv 10+5

Voi onnea maria123! Ihanaa kuulla plussauutisia! Oikeen kylmät väreet meni kun luin, oispa ihanaa itsekin kokea pian tuo plussaus! :)

surullinensiili: Toivotaan parasta, oon kyllä ihan jo fiiliksissä sun puolesta vaikka ymmärrän kyllä että vielä haluaa varmuutta siihen plussaan! Aika hyvin jos samana päivänä maria123:n kanssa plussasitte!:)

ON: kp11 ja ollaan miekkosen kanssa eri paikkakunnilla taas...masentavaa. Ajattelin mennä huomenna sen luona käymään,ihan pupuilumielessä,heh! Tunnin ajomatka sinne. Sitten ne simpat säilyy siellä torstaina ja sitten perjantaina näemmekin taas uudelleen ja sitten ahkeroidaan vloppu! Mutta sitä ptikin teiltä kysyä,kun mulla on ollut nyt se kierronpituus 29 päivää, niin voiko olla että ovuloin vasta kp 17-18?? että kantsiiko mennä vielä ma:na vierailemaan miehen luona? :) Mietin tuossa jo että pitäiskö alkaa ovista tikuttamaan, mutta taidan odottaa vielä muutaman yrityskierron lisää,ennenkuin alan panikoimaan...vai mitä! ;) Olen juonut greippimehua (se on myös auttanut hiivatulehd. ehkäisemiseen,kantsii kokeilla jos sitä vaivaa on!) ja syönyt vitamiineja (foolihappo)! Pitäis siis kroppa noin muuten olla ottavaisessa kunnossa,heh!

tikru

Etpä taida olla enää surullinensiili :) !! Kuinka ihanaa!! Otitpa sinä tosissaan kun oikein verestä rupesit testailemaan, mutta millaisella tuloksella! Ei kai se nyt valehdella voi. Nuin alussa virtsa voi tosiaan olla liian laimeaa viivan näkymiseen, joten ihan hyvä idea tuo veri, jos kerta samoja testejä tosiaan labrassa käyttävät verestä ja pissasta testaamiseen! Eipä tartte sun enää stressata että jos ei tärppää, ovista ei kuulu eikä näy jne. Nyt vain rauhotut ja sulattelet uutista :D Onneksi olkoon!! Ja voi sanoa, että ahkera yritys palkittiin!

Mutta annaliinu..... Kyllä se siitä. Hyvä, että tänne purkaminen auttoi. Joo en minä vain tiedä kuinka se voi olla, että lapsen saaminen ei ole niin helppoa kuin voisi kuvitella. Siihen varmasti vaikuttaa niin monta tekijää enkä mä usko, että se johtuu vaan sun hermoilusta ja henkisestä stressistä. Ei kai sulla stressiä ollut silloin yrityksen alussakaan, vuosi sitten? Kieltämättä mä itsekin pelkäsin sitä, että mun helposti stressaantuva luonne estää lapsen saannin. Siksi aloitin " yrityksen" ajoissa, kun asennoiduin, että puoli vuotta menee. Ehkä se auttoi, kun ei edes kuvitellut tulevansa heti raskaaksi. Mutta ymmärrän kyllä, että tuossa vaiheessa kun muutama kierto on jo takana niin rupee jo odottamaan joka kierrosta, että miksei vieläkään. Mutta niinkun sanoit, uutta kiertoa kohti ja mies kympillä mukaan! Ihme tuhrua kyllä tullut teiltä monilta, kun on ruvennut yrittämään. Mistähän moinen.. Mutta eikö uusi kierto ala jo vähäisestäkin tuhrusta?

kandivaihe: Mulla nipistelee ja vihloo ja velloo vatsaa lähes jatkuvasti. Odotan, että se alkaa pian kasvamaan enemmänkin, kun on tuollaisia kipuja. Eipä sitten juuri muita oireita. Onpas tosi jännä tuo sun elohiiresi!! Mistä sitä tietää, vaikka tuossa asennossa jotain tuntisi jo noilla viikoilla! Kai se yksilöllistä on, kuinka hyvä tuntoaisti on ja missä asennossa kohtu ja lapsi. En tiedä. Joo en tiedä myöskään noista testien tarkkuuksista, milloin näyttävät. Mutta luottaisin kyllä ultran viikkoihin enemmän kuin kk laskettuihin. Musta tuntuu etten liikkeitä tunne kun vasta silloin 17 viikolla, kun ei tuo mahakaan tuosta ole kasvanut... Aika matelee.

Jos matelee teillä ovista odottavillakin. TiggerX onneksi pääsee viikonloppuna tositoimiin, niin sitä vain töissä aika juoksee, mutta älä rasita itseäsi liikaa.

söpösimmu: Mukava kuulla sinustakin!

Minks rv 13+0

Hienoa että olet palannut turvallisesti kotimaahan söpösimmu! Ostitteko yhtään vauva juttuja jenkkilästä? Sieltä saa ymmärtääkseni merkkivaatteita vähän eri määrissä kun täällä. Toivottavasti teillä nyt on tärpännyt bd bd bd bd bd Eikös sitä voi olla jotain kiinniittymis vuotoakin? Toivotaan parasta!

Annaliinu: Mä lueskelin tuolta jostain palstalta et joillain oviksen ja kuukautisten väli olis lyhyt (siis alle sen 12 päivää) ja vauva-lehdessä oli et se aika on n. 14 päivää. Eli ota nyt sit selvää millon se oikeesti on menkkojen alusta laskettuna. Tunnetko sä oviksen? Millasina oireina se ilmenee? Mutta samapa tuo jos tahti on jtp :) Vauva-lehdessä oli muuten myös että pari päivää (?) oviksen jälkeen kohdunsuulle tulee joku limatulppa eikä siittiöt pääse enää kohtuun eli puuhastelu kannattaa ajoittaa ennen ovista ja sen aikana, tämä muuten vinkkinä myös tikrulle, mökkeily siis kannattaa niillä kierronpäivillä mitkä sulla on menossa ;)

ON: Koko ajan pientä menkkamaista jomotusta havaittavissa vai onko tää sit vaan nipistelyä alavatsalla, kuitenkin hermoja raastavaa!! Onneksi tunne on kuitenkin keskellä eikä oikealla (mistä muuten tässä kierrossa munasolu irtosi), huojentaa vähän mieltä. Huomenaamulla kyllä testaan kp on 32/28-31 eli periaatteessa vois ajatella et menkat on myöhässä, mut kierto olis kyllä voinu pidentyä taas. Mut kun se oli kuitenkin selvä viiva maanantaina... katsellaan aamulla :) Jännittää et onko enää mitään...

Törsäsin tilipäivänä uuteen vauvalehteen ja johan se on luettu kannesta kanteen etu ja takaperin :) Siinä oli juttua siitä et naisen pitää antaa miehelle tilaa isänä. Mä oon miettiny tota asiaa aikaisemminkin ja se vaivaa mieltä. Mä olen aika paljon hoidellut vauvoja mutta mieheni ei ollenkaan, miten mä saan itteni pidettyä sit etten sano sille pahasti ja annan sen rauhassa opetella vauvan hoitoo? Miten mä saan itteni uskoon että ihan yhtä hyvin se sen hallitsee vaikka tekisi sen omalla tyylillään? Mua mietityttää muutenkin miten parisuhdetta vois valmistella lapsen tuloon. Ehdotuksia? Se on kuitenkin suuri muutos ja itseä on muutettava. Meillä on mun mielestä hyvin vahva suhde, ollaan paljon koettu, mutta lapsen tulo on kuitenkin ihan uus tilanne. Mä en halua olla kiukkuinen, haluton akka joka tiuskii illat miehelle, mutta miten mä valmistan itseni niin ettei näin tule käymään?

Lehdessä oli myös koskettavaa tarinaa lapsettomuudesta. Ja eikös ajatukset taas lähteny rullaamaan. Ehkä se on sittenkin parempi olla lukematta mitään lehtiä :)

Mukavaa viikonloppua kaikille!!!

Oi kun helpottavaa kuulla että sullä maria80 on kaikki hyvin!! Pienikin viesti riittää!

Käytiin katsomassa Davinci Koodi. Oli ihan hieno kun siinä näkyi niitä paikkoja ja onhan se tarinakin ihan mielenkiintoinen. Mä en oo jaksanu lukea sitä kirjaa :) Olis varmaan saanu enemmän irti jos olis sen lukenu ensin. Oottekö käyny kattoon sitä tai lukenu kirjan? Mitä olette mieltä?

Kuinkahan se hcg taso on verrattavissa seerumin ja virtsan välillä kun en löydä mistään mitään tietoa siitä. Joka paikassa on vaan huippu pitoisuus, koska näkyy testeillä eikä missään et seerumista näkyy tällön ja pissasta tällön. No kai se on suoritettava testauksia :) Testaan kyllä vasta viikonloppuna jos ei tätiä kuulu. Saahan olla raskaana ainakin siihen saakka sitten :) Miten te kestitte sen pelon ja odotuksen et yhtäkkiä vuoto alkaakin? Mulla menee 95% ajatuskapasiteetista siihen että tunnustelee ja pelkää et jotain alkaa valumaan.

Onko teillä tullu ilmavaivoja? Mulla maha on ihan pallo sen takia ja sattuu oikein mahaan enkä mä oo mitään erikoista syönytkään. Ikävää.

on valtavan hyvää! Ihana lukea että muutkin antautuvat greippimehun ja vitskujen menoon!

Itse täällä murehdin kun mies puhuu puhumistaan vauva yrityksestä ja näyttää haluavan lasta mutta kun oikeat päivät on meneillään, jänistää hän. En saa irti mistä kiikastaa.. Vauvan hankinta yrityksistä hän on kertonut jo muutamalle ystävällensäkin (hän pitää yleensä tällaiset tiedot ominaan).

No, ehkä tämä helpottaa kun mennään taas eteenpäin...

Tuosta kateudesta, pahaa tekee kun näkee noita onnellisia pikkuvatsoja, eli kun vatsat vasta hieman pömpöttää ja tulevat äidit niin hellästi pitelevät vatsaansa......voi olisipa se omalla kohdalla pian.

Toivottavasti tämä sade pian loppuisi........mielikin kohentuisi....

Sofia-75 kp18/28

Ihanaa söpösimmu! Nyt ollaankin aika samassa jamassa. Sovitaanko et tänään ei stressata tulevaisuudesta vaan nautiskellaan tästä plussafiiliksestä? Ja surullinensiili kanssa. Suuronnittelut teille vielä!

Lyhyt viesti, lähden tästä rannalle uiskentelemaan...

maria

surullinensiili: No nyt uskallan isolla halauksella onnitella! Voi kuinka mahtavaa sun plussauksesi :) Paljon oot huolta nähny kaikista tuntemuksista, ja nyt ne pohdiskelut ja piinailut palkittiin. Sinänsä kuitenkin oikeestaan sulla melkein kertaheitolla hyvä säkä, kun ette varsinaisesti kunnolla vielä yrittäneet aiemmin. Kunpa minä saisin sen plussan huomenna, niin oltais sun ja maria123:sen kanssa ihan samassa pisteessä. Vielä ei oo kuitenkaan varmaa meikäläisellä, jos ne mun tuhrumenkat aiemmin oli oikeat... Vastauksena sulle vitamiineista, että mä oon jo epäsäännöllisesti ruvennu syömään sitä MultiTabs +-tablettia, kun siinä on valtava määrä hyödyllisiä vitskuja.

kandivaihe: Kuumetta! Voi kurja! Voisko se olla auringonpistoksesta johtuvaa lämpöä? Paljon voimia sulle reissuun, kun tuo lääketilanne raskauden aikana on niin surkea. Panadolia siis poskeen vaan, vaikka muille ns. " normaalitilaisille" (heh heh) löytyisi vaikka mitä flunssan helpotustarjontaa.

Tikruuuu...: Oletko päässyt hyödyntämään tärkeitä päiviä? Toivottavasti.

Kiitos maria123:lle ja muille rohkaisijoille. Vaikka huomenna ei plussaa tulisikaan, olette kyllä hyvä tukiryhmä jatkoa varten. Vaikka luulen, että pettymyksestä masennun tosi paljon, niin täytyy sitten vaan jaksaa jatkaa.

Maria80: Tulethan kertomaan oireita taas joskus! Ja muutkin jo plussanneet, etenkin pahoinvoinnin alkaminen kiinnostaa, vaikka siitä on jo paljon puhuttu, ja sekin tietty yksilöllistä.

ON: En tainnut aiemmin muistaa mainita rintojen arkuudesta, sitäkin on ollut jo monta päivää, vaikkei tätiä näy. Se on samanlaista kuin tätsyn tullessa, mutta yleensä se on kestänyt vain pari päivää. Ihmeen vahva tunne siitä, että näin nopeasti on tärpänny, tuhrukin on täysin poissa. No se voi johtua siitä, että mulla siis kerkes 20 kp:n alkupäivinä alkaa uus kierto, mutta huomennahan taidetaan saada parempaa selvyyttä.

Viikonloppuja ja kaikensorttista onnea! Ihanaa häämatkaakin vielä muistellen, Söpösimmu

Ihanaa! :) Nauti nyt olostasi tulevana äitinä, ja miehelle onnittelut myös!

Voi, kun sama plussatuuli jatkuisi vielä, ja saataisiin loputkin kevättoiveet odottajien puolelle...

Sivut

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat