Vierailija

Olen todella kypsä nykyiseen työhöni, ja nyt minulle on tarjottu ihan huippumielenkiintoista projektia! Se vaan vaatii sitoutumista tietty vähän enemmän, työmatkoja, silloin tällöin ehkä yön poissa kotoa... Mutta siis myös edut ovat huippuluokkaa!!!

Vaan tyttö on vasta 2 vuotta, ja tietysti vähän huolestuttaa...Mies hoitaa kyllä lasta ihan siinä missä minäkin, mutta jos joudun olemaan poissa kotoa, enemmän kuin nyt. Nyt työaika on 9-17, ma-pe, mutta haastetta ja mielenkiintoa: nolla!

Auttakaa hyvät ystävät, miten nämä 2 yhdistää: pieni lapsi ja mielenkiintoinen projektityö!!!

Kommentit (6)

Mies hoitaa osuutensa lapsenhoidosta, joten hyvin ollaan vuorotellen menty töihin aikaisin ja oltu pitempään ja lapsen hoitopäivät pysyvät kohtuullisina. Ja mun mielestä ainakaan sillä ei ole väliä, onko lapsen kanssa äiti vai isä. Jos olisit mies, et taatusti miettisi yhtään, vaan olisit jo ottanut paikan, koska kyllähän vaimo on lapsen kanssa reissujen ajan. Eli mikset sinä voisi tehdä niin, jos kerran mies on ilmeisesti illat kuitenkin kotona.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Mielekäs työ tekee elämästä niin paljon antoisampaa, että se korvaa monin kerroin ankean työn, vaikka päivät olisivatkin vähän pitempiä ja olisi matkoja.

..jos siis haluat palata töihin...

Itseäni jännitti töihin paluu.

Kyseessä oli tai siis on vaativa posti ja paineet aivan valtavat.

Kun antoi asioiden kulkea omalla painollaan, teki lujasti töitä sen 8h mitä töissä oli, avasi pc:n kiirekiire -aikoina lasten mentyä nukkumaan ja käytti kaikki hoitoresurssit (mitä oli vähän, mutta tarpeen tullen aina järjestyi), homma sujui hyvin.

Nyt olen jo ihan tavallinen työssäkäyvä äiti.

Paineetkin helpottaa sitä mukaa kun varmistuu, ettei ammattitaito ole mihinkään kadonnut kotivuosien aikana;)

Ja mikä parasta, lapset viihtyvät päiväkodissa ja koko perhe voi hyvin!

joka viikko vähintään yhden yön poissa, jo lasten täyttäessä 1v ja tervepäisiä lapsia ovat. Tuntuvat vaan sitäkin rakkaammilta kun on yön tai pari ollut kotoa pois.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat