Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Kommentit (30)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Aika monta pakettia on otettu. lapsi ei jaksa vielä kuunnella satuja, mutta Nalle Puh on suosikki ja katselee mielellään kuvia ja opettelee sieltä sanoja ja tunnistamaan asioita.

Mutta nyt olen ajatellut erota kerhosta koska kaikki kirjat on Disneyn kirjoja ja haluan myös muita. Liityin jo Lasten parhaat kirjat kerhoon jossa on ainakin muumi, rasmus nalle, vallaton vauva jne. kirjoja. Vallattomista vauvoista on meillä tykätty kovasti. Valinnan mahdollisuuksia on siis enemmän kuin tuossa toisessa.

Kirjakaupoista löytyy tosi edullisesti kirjoja kun tonkii ale-koreja:)

ihan kirjakaupoista (edelyttäen toki, että asuu sellaisten lähellä...)

Niissä paljon lasten kirjoja ja usein hyviä tarjouksia!:)

Itse suosin Mauri Kunnaksen kirjoja, Astrig Ligrenin, Tove Jansonin muumeja, ymv. hyviä lasten kirjoja... Turha ostella jotakin Disney hömppää... Joskus otan lapsen mukaan, ja saa itse valita kirjan tai pari, ihan mitä lastenkirjoja haluaa.

Mutta tosiaan, hyviä kirjoja saa TODELLA edullisesti, kun vaan jaksa olla alennus myyntien aikaa/joulun alla liikenteessä:) Ja kerralla voi ostaa vaikka koko vuoden kirjat...;) Kirjastoa toki käytetään myös, sillä kaikki luetut kirjat eivät asuntoomme mahtuisi:)

ollaan tykätty Tosiasia kuitenkin on että samat kirjat on uusina myös kirppareilla 2-3 e hintaan eli siinä mielessä ei kannata. En aina kuitenkaan jaksa etsiä kirppareilta tai sitten siinä on mukana vaikkapa satu cd ja haluan sen.

Olen liitynyt kahteen kirjakerhoon ja otan aina mieleni mukaan mitä haluan. Ystäväni kuuluu vielä yhteen eri kerhoon ja nyt teemme niin että liityn hänen kauttaan siihen ja hän saa tilaajalahjan ja hän liityy " minun" kerhoihini ja taas minä saan lahjoja...

Kirjapaketit saa kätevästi peruttua netissä. Me otetaan kirjapaketti ehkä muutaman kerran vuodessa, muuten aina peruutan.

Ei mitään valittamista.

Ja aina sieltä sen verran hyvä paketti on tulossa, että ei ole pahemmin peruttu. Sieltä saa kätsysti leluja ja videoita samasta paikasta. Ja noi lelut on halvemmalla kuin kaupoista.

Kuulutaan myös lasten parhaisiin joka on todellakin huonompi. Mun mielestä disneyn sadut on taattua laatua ja hahmot tunnettuja. Otamme kirjapaketin n. 3 kertaa vuodessa, samoin lasten parhaista silloin tällöin. Kaikkein parasta tossa omassa kirjakerhossa on se, että välillä tulee tarjouslappusia kotiin jossa kirjoja saa muutamalla eurolla. Nyt tilasimme 3 prinsessakirjaa ja 2 puuhakirjaa tosi halvalla. Olen ajatellut kuulua noihin niin kauan kunnes tyttö itse ilmoittaa, että ei kiinnosta enää.

kuulun 4 kirjakerhoon.

lasten oma

leppäkerttu

uppo-nalle

lasten parhaat

uppo- nalle sopii isommille lapsille.

lasten oma pienille lapsille. paljon värikuvia ja sopivasti tekstiä.

mielestäni uppo-nalle huonoin. lasten oma ja leppis parhaimmat.

ostetaan myös kirjakaupasta kirjoja.

kaikkia kerhon kirjoja ei oteta. helppo perua netin kautta.

Kirjapaketin hinnalla saat paljon laadukkaampaa lukemista lapsellesi kirjakaupasta ostamalla. Ja kuten edellä todettiin, kirjakerhon kirjoja löytyy kirppiksiltä eurolla-parilla.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat