Seuraa 

:)

Sivut

Kommentit (58)

Onnea plussanneet =) Itse vielä odottelen vahvistusta. Eilen illalla alkoi juilia masuun menkkamaisesti. Olin jo aivan varma, että ne alkaa. Jotenkin vaan on niin epätodellinen olo. Harmittaa, kun eilen ei tullut testejä postin mukana. En päässyt aamupissistä tekemään. No jos huomenna sitten vahvistelen.

pitäisi tupakointi lopettaa. Olen luvannut itselleni, että kun plussa tulee, niin lopetan heti. vielä ois vajaa aski ja sen jälkeen en enään osta.

-anzq-

Ja onnea plussanneille!

Str@wberry: mikä ihmeen iensiirre..? Ja onnea tosi aikaisesta plussasta!

on(.) Hitsit, greippimehuhan se unohtui ostaa tänään kaupasta. Kai sen vielä kerkiää huomennakin aloittaa? Kp on nyt siis 7/29-35. Olo on ihan jees, täti tuli ryminällä viikko sitten mutta odotetusti, ja tuhrukin loppui eilen! Liekö terojen ansiota. Mikä on muuten paras greippimehu? Valion kylmähyllystä? Kuinka paljon juotte sitä?

Tässä kierrossa on siis taas vaihteeksi kaikki keinot käytössä - ovistikut, aamulämpöjen mittailut, pupuilut joka päivä ja tuo greippimehu ovikseen asti. Niin ja ihka uudet patjat :P (tulivat sopivasti ennen juhannusta meille). Kannattaisiko mun syödä teroja tässäkin kierrossa? Sain niitä vuotohäiriöiden hoitoon (välivuotoa viime kierrossa). Reseptissä on vielä toinen kuuri (30 tbl) käyttämättä. Niin ja papaankin on lähete, pitäisi nyt mennä pian jos syön taas teroja, niiden kanssa kun ei papaan voi mennä. Tulipas nyt omaa napaa ihan tarpeeksi :/

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Viime torstaina näytti testi plussaa ja tänään alko vuoto. Soitin päivystykseen ja meinasivat, että kesken taitaa mennä. Huomenna pitäis mennä näytille, mutta en tiedä jaksanko vielä huomenna mennä kun ainakaan vielä ei oo mitään kipuja.

Vitsi että masentaa, enkä oikeen keksi mitään kirjotettavaakaan:((

Plussaonnea muille!

Tervetuloa maaliskuisiin puolestani (vaikka itse olen jo " tippunut joukosta" menkkojen vuoksi). Olen pahoillani, että olet saanut kokea kovia. Toivon kovasti, että saatte vauvan pian.

Olisin kysynyt mitä jotkut käyttämäsi termit tarkoittavat. Menetitko siis vauvan rv 28. Sitäkö h tarkoittaa? Tyhmänä kyselen...

Ja mitä tuo kaksosraskauden edellä oleva termi käytännössä tarkoittaa?

" 08/05 poikavauvan menetys h 28 Pre-eklampsian johdosta, nyt 05/06 monokoriaalinen monoamnionaalinen kaksosraskaus, "

En halua loukata uteliaisuudellani, mutta minua kiinnostaa omien kokemusten takia. Olen itse saanut kaksospojat rv 24+0 vuonna 2002. Pojistamme toinen eli vain neljä päivää ja toisen saimme pitää.

Toivon sinulle onnea elämääsi ja toivottavasti saat kovasti toivomasi vauvan.

Laru

Ylhäällä jo kun eilen nukahdin kovin aikaisin ja varmaankin lääkkeen väsyttävän vaikutuksen vuoksi.

Eppa79 : Eli minulla on ien paennut tuosta alhaalta, edestä yhden leikkausarven takia (tehty 1994) ja siis siihen tavallaan tekemällä tehtiin nyt ien. Leikattiin pala mun kitalaesta ja istutettiin se tuohon alas. Eli nyt on kitalaki auki ja tikattu sekä alhaalta turvonnut ja tikattu. :(

Leikkaus sinänsä iloinen asia, mutta niin älyttömän kipee olo nyt. *pyytää anteeksi valitustansa* Niin ja kiitokset onnittelusta!:)

Ehkäpä juuri tuon plussan takia sitä jaksaa tämänkin kun haaveilee.

Pitihän se tänään kokeilla uudestaan Aconilla ja kyllä siinäkin se toinen viiva on.

Oikeastaan ei ole ollut muita oireita kun tuo mielenherkkyys mistä jo aiemminkin kirjoitin. Aamuisin on nälän ja lievän pahanolon tunteen sekoitus ja arvatkaas tekisikö nyt mieli kunnon voileipää? *nam*

Pirtelö vaan tulee nyt jo korvista ulos. =D

Sitten seuraava jännitys on se kun Luget loppuu ja kroppa saa alkaa toimiin omillaan.

Eppa79: Tuosta tero-asiasta vielä. Aloitathan ne n.2 pvää ovisplussasta? :) Silloin kerkiävät kiinnittyvän alkion tueksi ajoissa.

Ota vaan Tero-kuuri jos yhtään siltä tuntuu, ei siitä haittaa ainakaan ole! Ja jos terot ei auta (mulla ei toiminut Primolutit eikä Terot) niin kysy jos voisit kokeilla Lugeja? Ne on kuitenkin luontaista hormonia, toisin kuin nuo kaksi ja aiheuttaa vähiten sivuoireita.

Nyt vaan patjojen kestävyyttää testaamaan! =)

Onni-Ihme: Hurjasti onnea plussasta! =))

tervehdys kaikille! Nopeasti esittäydyn minäkin. Elikkä, Helsingissä asutaan ja meillä on maanantaina 2 vuotta täyttävä poika! Eilen sitten testailin ja näyttäis siltä, että raskaana ollaan! Nopeasti tärppäsi, toinen yrityskierto. Vähän olen ihmeissäni ja kaikenlaisia ajatuksia pää täynnä. Olo kuitenkin onnellinen. Joo, ja aika kovia kokeneita palstalla mukana. Toivotan paljon plussaonnea kaikille!!!

Nyt kun kaikki lapset kesälaitumella ja kotona,ei mulla jää aikaa täällä koneella notkumiseen=)

ON:

Pullat on uunissa ja mitä tehtävissä,on tehty.Nyt ei auta kuin odottaa 2 viikkoa ja katsoa miten käy.Alkaako treenit alusta vai jatkuuko odotus todella siitä.Toivossa hyvä elää.

Ehkä tässä viikoloppuna täytyy vielä hieman harjoitella=)

Nyt taas kiskotaan hihasta,aamiaista antamaan...

Leanna ja pesue kp 14/28

Niin ja ONNEA kaikille plussanneille!!!!!!!!!!!!!!!!

Niin h tarkoittaa viikkoja eli vko 28 ja monokoriaalinen monoa...tarkoittaa kaksosraskautta, jossa vauvelit ovat samassa vesikalvopussissa, siis heitä ei erota mikään " väliseinä" . Nämä ovat kaikista harvinaisimpia kaksosraskauden muotoja, solun jakaantuminen on tapahtunut erittäin myöhäisessä vaiheessa. Keskenmeno-% ovat näissä suuria eli 47-50% vain onnistuu ja onnistuneissakin raskauksissa tosi paljon vaikeuksia. Nämä ovat niitä " Luonnon ihmeitä" . :)

luulisin että testaillaan nykyään sen takia aikaisemmin, kun on niin herkkiä testejä markkinoilla. Esikoisesta testasin vasta kun menkat oli 2.5 viikkoa myöhässä. Ihan hävettää nyt olla tällainen hätähousu. Toisaalta siinä testauksessa on oma jännityksensä ;)

Voih n@llukka (menikö nimi oikein????) *lähettää suuren halin sinne* Tosi ikävää tuollainen... Toivottavasti vuoto loppuu ja kaikki olisi kunnossa.

Iksu: tervehdys =)

ja sitää omaa napaa: meinasin tehdä äsken testin, mutta en sitten tehnykkään. Jotenkin tuli sellainen olo, että aivan turha tässä on vielä testilöitä tehä. Voitteko kuvitella... minä aamu ihminen olen jo nyt hereillä ja söin aamupalankin. Yleensä syön 11-12 aikaan ekan kerran. sekasin on elämä mennyt kun tähän aikaan pitää lomalla pystyssä olla.

palailen taas myöhemmin....

Onnea plussanneille!!!!

Eppa: mä join viime raskauden aikana verigreippimehua, en pidä siitä Valion tavallisesta. En vaan muista merkkiä, mutta se ei ollut kylmähyllyssä. Muistaakseni siihen ei ollut lisätty sokeria, esim R&D mehuissa on.

ON:

Ei vieläkään tätiä ja taas viime yönä sama juttu; en voi ojentautua täysin suoraksi muuten repii/vihloo alavatsaan. Ja aivastin makuulltani ja olin huutaa kivusta. Edelleen ihmetyttää mitä tuokin on.

Tässä sitä pirulaista odotellessa kp30.

-m-

Anzq: ONNEA ja hirmuisesti tarraliimaa. Toivottavasti viiva tuosta vain vahvistuu.

Tuo oireettomuus saa mutkin positiivisemmalle mielelle, jospa sittenkin. Mullakin vaan mutama IIISOOO finni, mutta kuopuksen jälkeen sain hormonaalisen aknen, joten en uskalla niitä oireiksi laskea. Viime yönä tosin alavatsalla tuntui repivää kipua, kun yritin oikaista itseni suoraksi, mitähän sekin lienee ollut.

Miehelle sanoin eilen, että tissit on hieman kipeät ja hän kysyi heti että olenko tulossa(?) raskaaksi. Eiköhän sitä jo siinä vaiheessa olla raskaana kun oireetkin alkavat. Yhdessä sitten naurettiin tuolle raskaaksi " tulemiselle" .

Lähden tästä tätiä odottelemaan, tänään kp29/28-35

-m-

Joo,33/30-31 menossa.Tätiä ei ole näkynyt..vielä ainakaan.En testaa ,en.Kyl minäki testailin muutaman kerran,kun ekasta lapsesta haaveiltiin.Tokasta en ostanu testiä,vaan testasin neuvolassa.Ihmetyttää,kun täällä ollaan niin malttamattomia,et jotkut testailee etuajassa.Tekeekö täää palsta sellasen vaikutuksen:))

kaikille...ja paljon onnea ym hyvää plussan testiin saaneille!!!

Itse en kovinkaan ponnekkaasti ole tässä kierrossa ole ollu mukana, touhuttua tuli kyllä siinä hedelmällisen viikon aikana mut en oota kovinkaan suuria mullistuksia (yllättyy sitten todella kunnolla kun maalarit ei tulekkaan, sehän vasta mukavaa olisikin)...juhannuksenakin tuli jonkin verran alkoholia nautittua jne...

Mutta katellaan... miten käy kp 22/??? kai, enpä ole niitäkään niin kovin laskenut, vähentää stressin muodostusta...

Terkuin nyyssönen

Mukavaa, kun täällä on keskustelu vilkastunut, taitaa olla monta piinailijaa..

nellukk@; pahoitteluni..

anzq79; varovainen onnittelu täältä.

velmu; kait se tämä palsta saa vielä lisäpotkua siihen testailuun ja mä ainaski oon niin mahdoton hätähousu ja kauhee kuume. Luulin että ikä auttaisi noissa asioissa, mutta ei vaan. Joskus oikein nauraa itselleen, kuinka typerä on:). Tosin tässä kierrossa päätin, etten testaile vaan odotan tätiä (katsotaan kauanko lupaus pitää). Tosin kuuleilen vasta ensimmäistä..

Omaa napaa: kp 31/34, joten odottelen tätiä saapuvaksi viikonloppuna..

Kiitos Kevät-tähti selvennyksistä. Ilmankos ne sitä kalvoa niin metsästi.

Martinalle tsemppiä. Ihan samassa siis mennään. Mulla alkoi myös eka raskaus heti ekasta kierrosta ja oli kaksoset. Eikö sulla ole kaksoset, vai sekotanko nyt. Ja nyt on alkanut nyt siis kolmas yrityskierto.

Ajattelin nyt hakea sitä greippimehua. Paljonkos sitä pitäis juoda päivässä, et tepsis. Edes plasebovaikutus :) Tietääkö kukaan.

Alotellaanko kohta sitä huhtikuisten pinoa? Mulla taas alkaa uuden kierron odotus voittaa pettymyksen. Vaikka en kyllä tällä kertaa niin korkealta tippunut, kun aloin tunnistaa niitä menkkaoireita ajoissa.

Nellukk@. Anteeksi kun kirjoitan aina nimesi väärin. Nyt vasta luin oikein jostain aloituksesta. Olen siis aina lukenut Nallukka. Monesti huomaan tällaista, että en lue nimiä kunnolla jos olen luonut niistä jonkun kuvan itselleni. Eli hyvin vahva valokuvamuisti. Voin lukea romaaninkin läpi ja muistaa kysyttäessä vain millä kirjaimella päähenkilön nimi alkaa. :) Vaikka siis muuten tiedän tarkkaan mitä kirjassa on tapahtunut.

Hyvää päivän jatkoa kaikille!

Laru

Onni-Ihmeelle onnittelut plussasta! Ja kaikille muille plussanneille kanssa! Ihana kuulla välillä hyviäkin uutisia! Tuntuu jotenkin olevan kovasti kiven takana nuo plussat.

Ja pahoitteluni tädin yllättämille ja neganneille.

ON: Täällä ei mitään ihmeempää, ovista yritän " tunnustella" . Ja pupuilua harrastellaan. Kp kait 13/21-28.

Tässä alkaa nyt olemaan loma mielessä eikä niin tiiviisti ajattele vauvatouhuja. Lähdemme nimittäin lomailemaan ja takaisin tulemme vasta noin kolmen viikon kuluttua, joten minua ei taida täällä näkyä pieneen aikaan. Ja toivottavasti palatessani voin siirtyä tuonne odotuspuolelle, jossa toivon teitäkin sitten olevan jo pilvin pimein :)

Öitä!

Voi Nellukk@, toivotaan ettei olisi mitään ikävää vaan tavallista tuhruvuotoa. Iso halaus sinne.

ON: Jos nyt jotain oireita pitäis hakea, niin rinnat tuntuu oudoille, ei kuitenkaan kipeät (paitsi ehkä tästä alinomaisesta painelusta). Tää on kuitenkin ihan normaalia menkkakipuilua. Edelleenkään en odota mitään plussa-aaltoa, ainakaan tänne päin. Kuulin kylläkin tänään, että yks tuttu odottaa pikkuista, plääh. Tietty olen iloinen heidän puolestaan, mutta kun..... tiiättehän te.

Täytyykin lähteä laittamaan kersoja nukkumaan, pikkasen venyy näin lomalla, hih.

-m-

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat