Vierailija

Tästä väittely käynnissä ystäväni kanssa... Nyt riitapukareille apua!!!!

Kommentit (5)

Olin laskenut erään jutun väärin ja siitä asiakas haastoi vakuutusyhtiön oikeuteen. Minä en saanut edes kertoa, mitä olin tehnyt, vaikka itse tarjouduinkin. Ihmettelen vieläkin, vaikka asiasta on vuosia, että minulta ei kysytty, mitä olin tehnyt ja miten olin tehnyt laskuvirheen. Mietin, mikä oikein oli ideana siinä, että virheen tekijää ei haluttu kuulla.

Lehtijuttujen perusteella olen miettinyt, olikohan se oikeuteen haastaja yksi niistä homomurhaajan uhreista. Tämä asiakas teki kaikki edunsaajasopimukset mieskaverin piikkiin ja lehtijuttujen mukaan homomurhaajan viimeinen kaveri oli erään firman johtaja, joka oli tehnyt vakuutukset hänen nimiinsä. Voi tietysti olla, että homojohtajia on muitakin kuin vain tämä yksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Ainoastaan, jos työntekijä tekee virheen tahallaan tai on todella törkeän huolimaton, voi joutua henkilökohtaiseen vastuuseen. Ja silloinkin asiakas haastaa firman, joka maksaa asiakkaalle korvaukset ja sitten voi yrittää periä niitä takaisin työntekijältä. Ja tosiaan firmoilla on yleensä vastuuvakuutukset, joten firman itsensä maksettavaksi ei jää niin kauheasti.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat