Vierailija

Miksi mies on aina ja joka asiassa oikeassa?

Esim. tänään ostin 4 pulloa viiniä ja lastasin ne auton jalkotilaan vajaan (ehkä 3kg 15kg:stä jäljellä) koiranruokapussin kanssa. Toisella puolella oli ruokaostokset, jotta eihän ne sinne sovi...

No mies sitten meni hakemaan GPS-navigaattoria (etupenkillä) autostani ja ilmeisesti päätti napata samalla koiranruokapussin takapenkltä sillä seurauksella, että yksi viinipulloista lensi autotallin lattialle ja särkyi :(. Olisinhan mä häntä niistä pulloista varoittanut ja pyytänyt jopa sisään tuomaan, mut kun oli niin kiireinen reissuun lähdön kanssa, että ei tullut mieleenkään, että olisin vaivannut. Toisekseen vois musta kyllä vähän omia silmiäänkn käyttää. Jos ei huomaa tummia viinipulloja valkoisen ruokasäkin päällä, niin sokea saa olla. Mut asiaan. Se viinipullon rikkoutuminen oli siis MUN VIKA!!! Jaa miks. No kun en tyhmä ihminen ollu niitä pulloja pussiin pakannut vaan olin säästänyt ja kuskannut ostoskärryllä autoon ja siitä sitten jalkotilaan... Entä jos olisivat olleet pussissa? Olis varmaan koko säkillinen kilahtanut siihen lattialle...

Oonko mä ainoa, jonka mies on aina oikeassa? Mitä tolle voi tehdä? Kinaamaankaan ei jaksa alkaa, sitä sarkaa on jo vuosia tuloksetta yritetty...

Kommentit (16)

myötätuntoa. Minullakin on täydellinen mies. Jos jostain hänelle sanoo, juttu käänty aina jotenkin siihen, kuinka huono ihminen minä olen. grr.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

esim jos lapset kiukuttelevat tai niiden kanssa on jotain ongelmia... mies vähän ajan kuluttua kommentoi jotain tyyliin " sinä kun aina annat periksi" tai " sinä teet aina niin" ja " sinä teet aina näin" ...

joskus musta tuntuu että se ei muita syitä keksikään kun minut! ja kun yritän siitä sille huomauttaa että miten ihmeessä kaikki asiat voi olla mun syytä, niin siitä tulee kauhea poru sitten... =/

miehet on joskus paskoja, ei sille mitään voi..

Takarontissa oli kaksi isoa koiraa. Jos olisin viinit tai muut tavarat sinne laittanut olisivat koirat ne repineet kappaleiksi ja vetäneet mahaansa.

Toisaalta viinipullot ei myöskään penkillä turvavöissä pysy :).

Ja kolmanneksi. Mun käsittääkseni jalkotilassa tavaran kuljettaminen on suhteellisen turvallista taajamanopeuksissa. Mun fysiikan ymmärrykseni mukaan ne ei kaupunki nopeuksissa ja onnettomuustilanteissa sieltä minnekään pääse sinkoamaan. Tosin mä oon kyllä vaan insinööri, jotta voi tän asian ymmärrys pettääkin...

Ja juu kädet oli täynnä ilman viinejäkin. Olisin ne kyllä myöhemmin hakenut. Hoppua ei ollut kun ne oli kuitenkin _mun_ autossa jolla ajan vaan mä. Miehellä on omansa.

Parisuhde ei oo kaksi vihollista saman katon alla!!! Lopeta toi syyllisen hakeminen ja ole mukava kumppani toiselle. Kun molemmat tähtää siihen että toinen nauttii suhteesta niin molemmat saa mitä haluaa parisuhteelta.

Musta on kummallista että auton sisällä säilytetään tai kuljetetaan mitään irtonaista tavaraa, jos ajat kolarin niin ne pullot lentäis pitkin auto ja menis ihosta läpi. Irtotavara kuuluu auton takaronttiin mutta annas kun arvaan; sinne ei mahdu?!? Te varmaan säilötte sielä kaikkea mahdollista? Irtonainen tavara on ykkösasia joka tappaa kyytiläisiä.

Tyhjennä takarontti, pidä jalkatila tyhjänä. Ostokset menee takaronttiin ja ne otetaan sieltä pois kun päästään kotiin! Jos ei mies niitä hae niin sinä. Ei tartte toista syyttää jos itse ei jaksa ostoksiaan nostaa pois.

Laiskoja ootte jos ette perusasioita jaksa hoitaa, terveyttä uhmaatte kun tavarat on autossa väärin ja haette vielä toisistanne syyllistä! Naurettavaa.

Eihän semmoiseen tepsi kuin hyökkäys. Karjut sille naama punaisena että hän on sokea välinpitämätön idiootti ja on pilannut sun koko päivän ja anteeksipyynnöksi ei kelpaa kuin että menee hakemaan uuden. Mihinkään ette lähde (aikka kuinka myöhästyisitte) ja yhtään viinin tippaa ei äijälle anneta ennen kuin polvillaan anoo sulta armoa. Ollenkaan et selittele omaa osuuttasi, sinä et ole väärässä, ukko ainoastaan on paska mämmikoura joka yrittää vierittää oman vikansa toisten syiksi.

Vähän luonnetta nyt peliin! Tollanen äijä ei mitään kynnysmattoa kunnioita!

tv. 15 vuotta onnellisesti riidellen yhdessä.

Kuuntelet vain hiljaa ja odotat, että mies rauhoittuu. Kun tiedät itse, että et tehnyt virhettä, niin voit hyvällä omallatunnolla jatkaa elämää ilman suurempia huolia. Jos itsetuntosi on heikko ja suutut moisesta, niin siitä vain itsetuntokursseille.

Ja tuota vastaan väittämistä, huutamista ja karjumista oon tosiaan vuosien ajan yrittänyt eikä miea siitä oo muuksi muuttunut :/.

Nyt jo joitakin vuosia on ollut taktiikkana toisesta korvasta sisään toisesta ulos. Huomattavasti sopuisemmaksi on elämä muuttunut. Ja oikeestihan siis tiedän, että esim. tänään vika ei ollut mun. Tietää varmaan mieskin, mutta silti mesoaa...

Ois vaan niin kiva jos mies kerrankin tulis jälkikäteen sanomaan " Anteeks, ehkä se sittenkin oli mun vika."

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat