Vierailija

Tiedän jo nyt aivan varmaksi, että oon taas raskaana!! Menkat on pari päivää myöhässä ja varmin raskausoire on sama kuin ensimmäisessä raskaudessa: jatkuva panettaminen! Oon ihan märkä koko ajan, munaa pitäis saada pimppiin monta kertaa päivässä. Mies on iltavuorossa ja rakasteltiin ihanasti ennen kuin lähti töihin lapsen ollessa päikkäreillä. Sinä aikana kun mies on ollut töissä oon hoidellut itteni käsipelillä jo kaks kertaa ja nyt odotan kultaa kotiin kuin kuuta taivaalta. Vielä 2,5 tuntia ennen kuin saan munaa. En kestä. Laukeen tosi nopeesti ja rajusti. Pitää pistää lapsi ajoissa yöpuulle ja valmistautua vasataanottamaan isäntä!

Kommentit (5)

nyt rv. 29 eikä kiinnosta valitettavasti enää yhtään. Unta palloon vaan, valitettavasti mies saa hoidella itsensä käsin, kun ei energia riitä.

Aikaisemmissa raskauksissa minulla ei ole ollut tuota " en saa mistään tarpeeksi" -oloa... Oliskohan tulokas eri sukupuolta...

Eron jälkeen on siis haluttanut koko ajan, mietin seksiä jatkuvasti, masturboin, chattailen etc. Avioliiton loppuvuosina oli halut ihan kadoksissa, mutta nyt olen jatkuvasti märkä, vielä pitäis löytää mies, joka jaksaisi maratonpanoa, ainakin nyt vähän aikaa ; )

Sisältö jatkuu mainoksen alla

sain nuolemalla, sormeilemalla, yhdynnässä takaa, sivulta kyljellään, lähetyssaarnaaja-asennossa jalat miehen olkapäällä ristissä, suihkussa... aivan mahtavaa... nyt pipari arkana, hänellä terska... ensi viikonloppuna lisää!

N41

sama juttu eron jälkeen. Onneksi löysin mahtavan seksikumppanin itseäni muutamaa vuotta nuoremmasta miehestä. Juhannuksenakin rakastelimme pari tuntia kerrallaan. Kuului vain lits-läts, kun pipari oli niin märkä. Sain paljon orkkuja, ihanaa!

N41

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat