Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Seuraa 

Tuo uusi kotikaupunkisi kirpputorit netissä laittaa mulle koko ajan mainosta sähköpostiini :( ilmoitin siitä jo heille etten halua lähettävät, mutta silti taas oli tänään tullut. Tietääkö joku jos noilla on " lupa" kerätä ihmisten osoitteita jostain kirppispalstoilta ja mainostaa?? tietääkseni niin ei voi tehdä. Olenko väärässä? itsekkin omistan yrityksen enkä voi täältä kirppikseltä ottaa ihmisten osoitteita ja mainostaa mun kauppaa että osta multa. Tiedän ei ole isoa asia mutta saako muut tätä postia??

Kommentit (4)

tietääkseni ei ole oikeutta keräillä osoitteita ja pitä rekisteriä.

tosin voi olla että jos sinulla on firma, sinua pommitetaan mainosmielessä. Mutta olipa yksityinen tai firma, jos olet ilmoittanut ettet halua mainoksia heiltä sitä pitäisi uskoa. Ihan jo hyväön tavan vuoksi.

Sähköpostiin ei taida saada mitään estojakaan kuten puhelimeen saa tilata sen ilmaisen kiellon, ettei kaupustelijat soita.(se muuten on hyvä ja toimiva kielto)

Pystytkö sähköpostissasi merkitsemään tietyn viestin roskaksi-jolloin roskapostisuodatin tuntisi samasta osoitteesta tulleen viestin roskaksi automaattisesti jatkossa?

muuten vaan kannattaa ilmoittaa sinne uudelleen painokkaasti että ET halua heidän ottavan enää yhteyttä

Sisältö jatkuu mainoksen alla

mielestäni myös noin ei sais tehdä!

Alussa luki jotain että hyvä nettikirppari ilmoittaja tms.. eli ottavat niiden osoitteita jotka nettikirpparilla ilmoittavat..

Kysyin mistä saivat mun osoitteen niin vastaus oli että keltasesta pörssistä! Myös siskoni saa niiltä tuon saman postin aina. Ja uskon ne kerää noita osoitteita täältä kirppispalstoilta. Kun mun sisko myös käyttää näitä kirppiksiä sillä osoitteella mihin ne mainokset tulee. ja olen mä huomannut että ne mainostaa omaa kirppistään täällä ja kaksplussan kirppiksellä.

äiskä00:

Lainaus:

tietääkseni ei ole oikeutta keräillä osoitteita ja pitä rekisteriä.

tosin voi olla että jos sinulla on firma, sinua pommitetaan mainosmielessä. Mutta olipa yksityinen tai firma, jos olet ilmoittanut ettet halua mainoksia heiltä sitä pitäisi uskoa. Ihan jo hyväön tavan vuoksi.

Sähköpostiin ei taida saada mitään estojakaan kuten puhelimeen saa tilata sen ilmaisen kiellon, ettei kaupustelijat soita.(se muuten on hyvä ja toimiva kielto)

Pystytkö sähköpostissasi merkitsemään tietyn viestin roskaksi-jolloin roskapostisuodatin tuntisi samasta osoitteesta tulleen viestin roskaksi automaattisesti jatkossa?

muuten vaan kannattaa ilmoittaa sinne uudelleen painokkaasti että ET halua heidän ottavan enää yhteyttä

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat