Vierailija

Nora robertsit on kyllä aika kivoja. ehkä jotain sen tyylistä. tai jotain kauhua ehkä. stephen kingistä en tykkää kun ne on aika outoja, leffat parempia.

Kommentit (17)

ja maan etnisistä jaoista mutta myös lapsen seksuaalisesta loukkaamisesta.

Ihan eri genreä kuin edellä mainitut, mutta jos siis pidät ei-siirappisesta ja/tai ei-viihtellisestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Itse olen tykännyt myös Ilkka Remeksen tuotannosta. Eivät oo liian järkyttävän jänniä dekkareiksi, mutta siltikin jänskättää lukiessa eikä malta laskea pois kesken. Viimeksi luin Petra Hammesfahr: Syysuhri. Sekin oli luettava - ei kuitenkaan Marklundin vertainen.

niin suosittelen:

Elizabeth George

James Patterson

Ilkka Remes

Dick Francis

Teri Gerritsen

Agatha Christie(omia suosikkejani, olen lukenut kaikki varmaan viisi kertaa)

kovinkin kuluneita, mutta itse suosittelen Dan Brownin kirjoja Da Vinci-koodi ja Enkelit ja Demonit. Tempaa mukaansa ja haluaa lukea kerralla loppuun. Mielenkiintoisia historiallisia juttuja. Eikä niin väliä, vaikka joka paikassa kerrotaan mikä asia kirjoissa on totta ja mikä keksittyä. Fiktiotahan ne ovatkin.

Omateos naisesta, joka jätti kaiken kenialaisen masain vuoksi. Kirja jota luin yökaudet. Jatko-osat julkaistu Suomessa vain ruotsiksi: Den vita massajens dotter ja Resan tillbaka till massajen. Olen katsonut myös elokuvan.

John Irvingin kirjat ovat hyviä, esim. Oman elämänsä sankari

Alexander McCall-Smithin Mma Ramotswe -dekkarit ovat todellisia hyvän tuulen kirjoja, oivaa kesälukemista siis.

Ja oletko lukenut jo kotimaiset klassikot, Sinuhen, Seitsemän veljestä, Tuntematon sotilas jne. Niitä ei voi liikaa suositella:)

Kirjoittaja muistaakseni Audrey Niffenegger.

Waltarin historialliset romaanit ovat loistavia! Suosikkini on Turms kuolematon, hyvänä kakkosena Mikael Karvajalka.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat