Seuraa 

En nyt keksinyt mitään " iskevää" otsikkoo,mut toivottavasti joku lukee..

Mulla tämmönen tilanne:Olen 22 -ja mies 23-vuotias.Ilman ehkäisyä oltu jo vuodesta 03/03,eikä tärpin tärppiä. Reilu puolitoista vuotta yrittämällä yritetty,ei tärppiä. Hakeuduin tutkimuksiin,joihin jonotin puoli vuotta. Hormonit ok,ei rakenteellista vikaa,mut oikeessa munatorvessa tukos joka aukesi toimenpiteessä.Miehen simppoja ei vielä tutkittu,tutkimukset jatkuu vasta syksyllä.

Meillä siis yritetty jo tosi pitkään välillä enemmän ja välillä vähemmän. Nyt kummiskin ekaa kertaa hommasin ovistikut tähän kiertoon ja nyt menossa vasta kp 7/24-29. Eilen tikutin eka kerran,kun kovin nippaili.Todella hailakka viiva.Tänään testasin uudelleen,mutta tikkuun ei tullut mitään!!?? Minkä ihmeen takia?

Kovasti nippailee vuoroin toista,vuoroin toista munasarjaa.Onko mulla kuiteski ovis nyt lähiaikoina tuloillaan,vaikka nuo tikut ei taida sitä mieltä olla? Olen bongaillut oviksen joskus kp 10 ja joskus kp 16 ja muuten tuolta väliltä,eli vaihtelua tosi paljon.

Limoja mulla ei oikeestaan ole sen enempää ovis-aikana kuin normaalisti,jota siis on vähän. Lämpöjä en jaksa,enkä ehkä osaakaan tulkita.

Onko kenelläkään kokemusta Advance-ovistesteistä? Luin jostain,että ne ei missään vaiheessa anna yhtä tummia viivoja..

Tää nyt oli vähä sekavaa sepustusta,pyydän anteeksi.

Kommentit (1)

Önnimönni:

Lainaus:

Meillä siis yritetty jo tosi pitkään välillä enemmän ja välillä vähemmän. Nyt kummiskin ekaa kertaa hommasin ovistikut tähän kiertoon ja nyt menossa vasta kp 7/24-29. Eilen tikutin eka kerran,kun kovin nippaili.Todella hailakka viiva.Tänään testasin uudelleen,mutta tikkuun ei tullut mitään!!?? Minkä ihmeen takia?

Käsittääkseni ovistikkuun tulevista hailakoista viivoista tai viivan ilmestymättä jäämisestä ei tarvitse välittää. Pelkästään sillä, että saa sen yhtä tumman/tummemman viivan merkitsee. Eikä niillä sitä ennen testattujen viivojen vahvuuksilla ei ole väliä, eikä testien kesken pitäisi suorittaa vertailuja. Noin vuorokautta ennen ovulaatiota tulee se hormonierityksen piikki, jonka ovistesti sitten näyttää.

Lainaus:

Kovasti nippailee vuoroin toista,vuoroin toista munasarjaa.Onko mulla kuiteski ovis nyt lähiaikoina tuloillaan,vaikka nuo tikut ei taida sitä mieltä olla?

Sullahan on kuitenkin kp7 menossa. Ovistikkujen tuloksista ei voi ennustaa tulevia tuloksia, joten huomennahan se voi jo plussaksi muuttua. :) Kannattaa varautua jopa yli viikon testailuun, jos tosiaan joskus vasta kp16 ovuloi. Älä lannistu.

[I]Olen bongaillut oviksen joskus kp 10 ja joskus kp 16 ja muuten tuolta väliltä,eli vaihtelua tosi paljon.

Limoja mulla ei oikeestaan ole sen enempää ovis-aikana kuin normaalisti,jota siis on vähän. Lämpöjä en jaksa,enkä ehkä osaakaan tulkita.

Onko kenelläkään kokemusta Advance-ovistesteistä? Luin jostain,että ne ei missään vaiheessa anna yhtä tummia viivoja..

Tää nyt oli vähä sekavaa sepustusta,pyydän anteeksi.

[/quote]

Muistaakseni olen ihan hyvin saanut advancedilla oviksen bongattua pariinkin otteeseen. Edellisenä päivänä on ollut hailakka viiva tai ei viivaa ollenkaan ja sitten seuraavana vaan se plussa pamahtaa ruutuun. Aikaisempien viivojen paksuudesta ei siis oikeasti voi päätellä lähestyykö se ovis, kun hormonin eritys ei lisäänny vähitellen vaan piikkaa yhtäkkiä ylös.

Ei tarvitse pahoitella, ihan hyvin tuota ymmärtää. :) Onnea bongailuihin.

-v-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat