Vierailija

Minä en. Itselleni on luontevaa ihastella toisen uutta kampausta, mekkoa tai muuten pirteää ilmettä. Mutta annaspa olla jos itse on mieleestään jotain uutta ja kivaa päälleen löytänyt niin ei kyllä keneltäkään mitään irtoa. En nyt mitään maireilu-virtaa toivokkaan mutta joskus jotain nättiä olisi kova kuulla. Ja en pidä itseäni mitenkään henkeäsalpaavan upeana jonka nähdessään jakainen lakoaa maahan, silti. Mies korkeintaan kehuu peppua syötäväksi ja naapurin mummo päivittelee miten kolmen lapsen äiti on tuommoinen keijukainen, senkin se enempikin paheksuvasti tuhahtelee. Huokaus...

Kommentit (12)

Tai olen kuulemma tosi upea/kaunotar, naisilta kuuluu ja miehiltäkin.

Olen huomannut että ne naiset jotka kehuvat ovat yleensä itse tosi kauniita, tai joskus sellaisetkin jotka ovat tosi itsevarmoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Yks laitapuolen kulkija esitteli minut kadulla pirimyyjille tyttöystävänään. Samoin yks afrikkalainen heppu halus lähteä mun kanssa syömään ja tollasta. Kaikenlaisia tulee iskemään keskellä päivää.

he kehuvat minua sitten joko suoraan tai myöhemmin miehelleni.

Viheltelyjä kuuluu kadulla (riippuu toki olenko liikenteessä itsekseni vai vaunujen kanssa verkkareissa) silloin tällöin, ja kyllä ystävät noteeraavat uudet vaatteet kuten minä myös heidän.

Ei kuitenkaan mitään kovin kummoista.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat