Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Seuraa 

Jokos laitetaan lista toukotoiveet!? Meikäläisen huhtitoiveet murenivat :( Tänään tulikin täti käymään 5 päivää myöhässä! Vuosia on käytetty ehkäisynä kumia, joten vähän kummastuttaa tädin viivästyminen... Kolmonen haaveissa; lapset 3,5 ja 1,5.

Kommentit (20)

Huhtikuisista tiputtiin, tädin tullessa käymään..

Tilasin tähän kiertoon ovistestejä, jos vaikka niistä olis apua. Eilen tuli postissa, joten nyt sitten odotellaan, että päästäis tikuttelemaan. Jos vaikka nyt sitten tästä kierrosta vihdoin ja viimein tärppäis se esikoinen.

Hyvä, että joku taitavampi sai aikaan uuden esittelypinon.

Lämmintä kesäpäivän jatkoa kaikille =0)

Murunen82 kp5/28-29 yk8

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Aika moni näköjään alkaa tikuttelemaan ekaa kertaa...Minä siis myös. Ite tilasin testit kotitesti.fi:stä. Tilasin vaan yhen paketin, missä 7kpl tikkuja kun aattelin nyt tosiaan vaan kokeilla mielenkiinnosta, että onko omat ovistuntemuset oikeessa. Ja tietty toivon ettei enää tän kierron jälkeen tarvii ovista bongailla;)

Luin myös juttua lehestä siitä, että ihmiset suunnittelee entistä tarkemmin vauvan syntymän ajankohtaa. Ja että kesäkuusta on hyvää vauhtia tulossa suosituin syntymäkuukausi entisen maaliskuun sijaan. Meille ei ainakaan oo kyllä mitään merkitystä minä vuodenaikana vauva syntyisi, mutta jospa tuo toukokuu olisi meidän kuu. Esikoinen ja mies on syntyneet helmikuussa ja minä taas toukokuussa, että toivottavasti saataisiin nyt sitte toiset synttärit toukokuulle:):)

Nyt täytyy valmistautua uloslähtöön kun vielä ei ainakaan sada. Ukkosta luvattu...

Neppe kp 4/24-29, yk3

Se on viikko alkanut sitten taas sateisissa merkeissä, ainakin täällä Pk - seudulla. Just kun ehti iloita auringosta ja lämmöstä, niin tuli ihan syksynen ilma. Toivottavasti helteet kuitenkin vielä palaisi.

Täällä alkaa sitten kohta olemaan H- hetket usealla! Tänään pitäisi alkaa itse tikuttelemaan ovista, jos niistä tikuista nyt jotekin hyötyä olisi. No, kohtahan se selviää miten käy. Juttelin tuossa ystävän kanssa jolla syntyi toukokuussa esikoinen, oli käyttänyt ovistikkuja ja toisella kierrolla oli sitten tärpännyt. Hän ainakin kehui tikkuja maasta taivaaseen, mutta onhan siinä ollut mukana valtavasti tuuria, että on tärpännyt. Kovasti sitä tässä itse myös toivoo, että jos nyt olisi jo meidän vuoro. Olen yrittänyt olla stressaamatta, mutta eihän se kovin hyvin suju. On tää ihmismieli sitten kummallinen, ei voi muuta sanoa.

Toivottelen kovasti onnea kaikille joilla ovis lähestyy ja muutenkin kaikille plussaonnea. =0)

T. Murunen82 kp 12/28-29 yk8

Heips!

Tipahdin tuolta huhtikuisista toukokuun puolelle kun tuo täti päätti just tulla iltakahville X-( Ettäs kehtaski tulla! No täähän oli vasta yk1, mut siltiki harmittaa. Sit takaraivos on pelottava aatos et jos tämän toisenkin alulle saamises menee 1½ vuotta kuten kävi esikoisen kohdalla...sitä en kyl kestäis!

No nyt sitte kovasti uutta yritystä. Oviksen aikoihin ollaan etelän lämmös ihan kahdestaa, että toivottavasti sitte tärppäis. Yritystä ainaki löytyy ;) Aattelin ekan kerran elämässä kokeilla tota tikutusta. Mistä ootte niitä tilaillu? Mammaksi.fi?

Plussatuulia kaikille!

igloo05 kp1/29 yk2

Ja ekaksi Sofille pahoittelut:( Kummasti ne fiilikset sitte kohoaa kun alun pettymyksestä on selvinny ja sit jo odottaa innolla seuraavaa ovista...Tai ainakin näin muutaman yrityskierron jälkeen.

Onko täällä joku, jolla epäsäännöllinen kierto ja käyttää ovistikkuja? Mietin vaan että minä päivänä sitä pitäis ruveta tikuttelemaan? Ilmeisesti sen lyhimmän kierron mukaan vai...?

No eipä tässä muuta ollutkaan. Hyvää loppuviikkoa kaikille!:)

Neppe kp3/24-29, yk3

Viikko lähestyy taas loppuansa ja aurinko paistaa, toivittavasti myös viikonloppuna on hyvä ilma. Ihanaa kun aamulla lähtee töihin, niin on valoisaa ja lämmintä..piristää mieltä kummasti.

Pahoitteluni myös minun puolestani Sofialle.

Mulla ei ole kokemusta tosta epäsäännöllisestä kierrosta, tai oli mutta se on taasantunut jo pillereiden lopettamisen jälkeen. Tohon en siis osaa vastata, mutta luulis, että lyhyemmän kierron mukaan pitäis alkaa tikuttelemaan..voin kyllä olla väärässä.

Itsellä ei ole entuudestaan kokemusta noista ovistikuista ja nyt olis tosiaan tarkoitus niitä ensimmäistä kertaa kokeilla, jos niistä vaikka olis jotakin hyötyä. Tosin yleensä kyllä tunnen hyvin, kun ovis on lähellä, mutta en sitten tiedä.

Ensi viikolla pitäisi alkaa tikuttelemaan ja odottelemaan ovista. Laskureiden mukaan olis siinä 8-10 pv, mutta saas nähdä. Pupuilla pitää taas ahkerasti. =0)

Mutta, mutta..eipä kait tässä taas ihmeempiä..Mukavaa päivänjatkoa kaikille.

Murunen82 kp7/28-29 yk8

Mä tipuin suoraan tuolta maaliskuulta..='( Kierto venyi kp37 asti, vaikka se pilsujen lopettamisen jälkeen ehti tasaantua jo kp29. Ehdin viime kierrossa jo testailemaan useaan otteeseen ja olin jo varma, että raskaana ollaan kun vaaleita viivoja testeihin sain.. Eli pudotus oli kyllä ankean kova taas.. En sitten tiedä, että sainko kierron venymään jännittämällä, vai olisko ollut jotain pientä yritystä, mutta ei vaan kestänyt loppuun...

Joka tapauksessa fiilis on nyt aika matalalla... Eikun uudelle yrityskierrolle vaan.. Kyllä se mieli tästä paranee, kun vaan tämän aamun pettymyksestä selviää...=) Toivottu laskettu on epäselvä näin sekavalla kierrolla, mutta jonnekin tonne toukukuun alkupuolelle, keskivaiheille menee..

Sofi kp1/29-37 yk4

Eli huhtikuisista tipuin tänään:( Toukokuun vauva siis toiveissa:)

Aattelin odotella jos joku taitavampi tekis meille esittelypinon kun oon ite aika tumpelo tän koneen kanssa pelaamaan...

Jännittämisestä...Viimistä edellisessä kierrossa jännitin ihan hirveesti ja kierto venyi 29 päivään. Nyt viime kierrossa en jännittäny yhtään ja kierto kestiki vaan 24pv. Joten uskon että jännittämisellä on selkeästi vaikutusta kierron pituuteen.

Tilasin nyt sitte ekaa kertaa ovistestejä kun toi kierron pituus tuntuu heittelevän ja viime kierrossa ei ollu ees mitään ovistuntemuksia, joita yleensä siis on.

Mukavaa ja toivottavasti vielä helteistä viikkoa!:)

Neppe kp1/24-29, yk3

Ootteko huomannu et toukokuisille ois oma esittelypino? Sinne sankoin joukoin kirjotteleen omia tietojaan. Josko sitte neppe tai joku muu taitava sitä päivittelis :D

Lämmittää mieltä, että saa tänne purkaa pahaa oloaa, kun ei näitä asioita voi oikein muille puhua.. (omaa miestä lukuunottamatta...)

Ja Neppe, olit aivan oikeassa siitä, kyllä tämä mieli on jo paljon parempi kuin eilen! Eilen kyllä rääkyin koko päivän, oli niin surkea olo! Mutta tänään on jo paljon parempi mieli ja uudelle innolla kohti tätä yk:ta.

Kuinkas sattuikaan, että yksityisyrittäjämiehelläni on vain viikko kesälomaa, mutta se sattuukin just tämän kierron ovisviikolle...;) Tietää miten loma vietetään...;)

Lehdissä on ollut paljon puhetta, että nykyään vanhemmat suunnittelet vauvan tulon ajankohdan.. Nyt ei enää sitä niin suunnitella, toivotaan vaan, että onnistuis!! Mutta täytyy sanoa, että toukokuun alku olisi mitä parasta aikaa vauvalle, kesän alussa...=)

Mutta se tällä kertaa!! Alkaa olemaan ovisajat jo ensimmäisillä käsillä.. niin oli muuten puhetta siitä ovistikkujen aloittamisesta! Kyllä mä menisin kanssa sen lyhyimmän kierron mukaan...

Aurinkoisin terveisin Sofi

Täällä myös toukotoiveillaan! :) Täällä täti on nyt visiitillä 3. päivää... Ihan yllättäen tuli, vaikka täysin varma olinkin siitä, ettei ekalla yk:lla tärppääkään. Nyt on siis vasta toinen yk aluillaan ja vauvakuume valtava - vaikka ei tuo esikoinenkaan vielä iso ole, 1v1kk on ikää pojallamme.

Ramona70, mulla ainakin on vaikuttanut jännitys (siis tädin odottelu) kiertoon aina tosi paljon. Esikoista yrittäessä venyivät kierrot useilla päivillä, kun jännitin niin kovasti! ;) On tämä niin stressaavaa puuhaa, vaikka vielä yritän mukamas suhtautua tähän touhuun "tulee jos on tullakseen"-asenteella...

Miimi

ekaa kertaa tällaisiin pinoihin... :)

Eli meillä takana yk 1, nyt menossa kp 1 tokasta yrityskierrosta. Jotenkin se on hassua, että vaikka tietää että aikaa raskautumiseen voi mennä, niin silti sitä jotenkin kuvittelee että kun puuhailu vaan ajoitetaan ovulaatioaikaan niin heti napsahtaa... Eipäs niin käynyt ainakaan ekalla yrittämällä!

Ovulaatiotestejä mä ajattelin vielä toistaiseksi kartella. Jotenkin tuntuu että jos mä siihen peliin lähden, niin mulla ei enää mitään muuta sitten mielessä pyöri, jään niihin totaalisen koukkuun sitten. :) Vaikka eipä taida pyöriä muutenkaan!

Katsotaan nyt tämä kierto ainakin ihan pupuillaan kun pupuillaan -menetelmällä, hermot tässä on kyllä koetuksella...

Onnea kaikille yritykseen!

Väsäsin meille oman esittelypinon jos nyt onnistui. Pohja on kopioitu suoraan huhtitoiveiden esittelypinosta...:)Toivottavasti ei haitannut sen tekijää;)

Eli laittakaahan sinne tietoja. En tiedä kyl osaanko päivittää sitä! Tumpelo!!!

Neppe

... sillä kovasti täälläkin on vauvakuumetta ja yritystä :)

Eka yk meni sivu suun, mutta tällä kertaa toivotaan parasta (pelätään pahinta). On se kumma, kun tälläisestakin asiasta saa aiheutettua itselleen suunnattoman stressin...pitäisi kai vain osata ottaa ihan rauhallisesti ja katsoa mitä tulevaisuus tuo tullessaan.

Kohta pitäisi kait olla, laskujeni mukaan, parhaimmat hetket käsillä. Eli tuossa viikonlopun kinkamilla :) (kp 9/28)

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat